۵ پاک کننده فوق العاده برای برق انداختن شیر آلات

در این مطلب قصد داریم بهترین پاک کننده های شیرآلات موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۸۸۰۰
5 پاک کننده فوق العاده برای برق انداختن شیر آلات

راهنماتو- تمیز نگه داشتن سطوح آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی به مبارزه با میکروب ها و بیماری ها کمک می کند. شیرآلات معمولا ظرف چند روز بعد از تمیز کردن لکه دار و کثیف می شوند و از آنجایی که دائما با دست افراد در ارتباط هستند، پاک کردن آنها از آلودگی بسیار مهم است. تمیز کردن صحیح شیرآلات کار سختی نیست، اما به ابزار و تکنیک های مناسب نیاز دارد. شیرآلات به دلیل نوع آبکاری متفاوت نسبت به سینک جرم بیشتری به خود می گیرند و لکه های بیشتری را نمایش می دهند. به همین علت تمیز کردن آنها از اهمیت بالایی برخورداری است. در این مطلب قصد داریم بهترین پاک کننده های شیرآلات موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- اسپری پاک کننده شیرآلات و سینک ظرفشویی رافونه کد 100 حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 35,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، برند قدیمی رافونه در زمینه محصولات تمیز کننده و یکبار مصرف، محبوب و مورد استفاده عموم جامعه می باشد. این محصول علاوه بر قدرت تمیز کنندگی بالا، دارای قابلیت ضدعفونی کننده و براق کننده تمامی سطوح استیل و فلزی بوده و قادر است شیرآلات و سینک ظرفشویی را بخوبی تمیز و لکه زدایی کند. این اسپری با قدرت پاک کنندگی بالا ارائه می شود و تمامی جرم های موجود بر روی سطوح را از بین می برد.

اسپری پاک کننده شیرآلات و سینک ظرفشویی رافونه کد 100 حجم 500 میلی لیتر

2- جرم گیر و براق کننده شیرآلات نانوسان مدل Limescale Remover حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 53,000 تومان)

جرم گیر شیرآلات نانوسان برای پاک کردن انواع شیرآلات، شلنگ های فلزی و فنری، دوش حمام، کاشی و سرامیک، ظروف شیشه ای و هر سطحی که رسوب آب روی آن وجود دارد، مناسب است. این محصول با سرعت پاک کنندگی بالا و براق کنندگی خیره کننده ارائه می شود و نیازی به فشار و سایش ندارد. کافی است مقداری از آن را بر روی سطح رسوب گرفته ریخته و سپس به وسیله یک مسواک، فرچه یا برس شیشه شوی، آن را روی سطح موردنظر پخش کنید. پس از حدود یک دقیق مواد را از روی سطح موردنظر پاک کرده و آن را بوسیله آب، ابر یا اسکاچ پاک کنید.

جرم گیر و براق کننده شیرآلات نانوسان مدل Limescale Remover حجم 100 میلی لیتر

3- اسپری پاک کننده هزار منظوره شیرآلات و حمام راپیدو مدل نقره ای حجم 650 میلی لیتر (قیمت: (قیمت: 34,000 تومان)

اسپری پاک کننده هزار منظوره شیرآلات و حمام راپیدو برای تمیز کردن کلیه سطوح حمام و شیرآلات قابل شستشو مناسب است. این محصول قادر است کلیه سطوح دستشویی، روشویی، وان، کاشی، سرامیک و شیرآلات را بخوبی تمیز کند. این پاک کننده هزار منظوره متخصص از بین بردن لکه های مقاوم و قدیمی آب، صابون، زنگ و آهک موجود بر روی شیرآلات می باشد. کافی است از فاصله ده سانتی متری محلول را بر روی سطح موردنظر اسپری کرده و پس از چند دقیقه آن را با دستمال نمدار پاک و سپس آبکشی نمایید. برای پاک کردن لکه های مقاوم نیاز است زمان بیشتری را صبر نمایید.

اسپری پاک کننده هزار منظوره شیرآلات و حمام راپیدو مدل نقره ای حجم 650 میلی لیتر

4- اسپری پاک کننده شیرآلات و سطوح استیل سیف (قیمت: 59,000 تومان)

اسپری پاک کننده شیرآلات و سطوح استیل سیف با برخورداری از فرمولاسیون منحصر به فرد سطوح را تمیز و درخشان کرده و رسوبات آهکی را از بین می برد. کافی است مقداری از آن را بر روی سطح موردنظر اسپری کنید و پس از مدتی با استفاده از دستمال نمدار آن را پاک کنید. خواهید دید تمامی لکه ها از بین می روند. برای از بین بردن لکه های سرسخت نیز کافی است مدت بیشتری صبر کنید. از ریختن این اسپری بر روی سنگ مرمر یا دیگر سنگ‌های طبیعی جلوگیری نمایید.

اسپری پاک کننده شیرآلات و سطوح استیل سیف

5- اسپری تمیزکننده سطوح حمام و شیرآلات اکتیو حجم 700 میلی لیتر (قیمت: 36,000 تومان)

اسپری تمیزکننده سطوح حمام و شیرآلات اکتیو برای پاک کردن سطوح کروم، نیکل و تیتانیوم مناسب است و به راحتی رسوبات آهکی، صابونی و سفیدک‌های روی بدنه‌ی شیر را از بین می‌برد. این اسپری به دلیل داشتن مواد پلیمری در ترکیبات خود پوشش نازکی روی بدنه‌ی شیر ایجاد کرده و سبب تاخیر در تشکیل دوباره آنها می شود. علاوه بر این با برخورداری از رایحه‌ی گل‌های بهاری سبب خوشبو شدن محیط می شود.

اسپری تمیزکننده سطوح حمام و شیرآلات اکتیو حجم 700 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها