هفت پاک کننده برتر برای شستشوی لباس های سفید

ما در اینجا بهترین و پرفروش ترین سفیدکننده های لباس را به شما معرفی خواهیم کرد.

شناسه خبر: ۳۴۷۶۷۶
هفت پاک کننده برتر برای شستشوی لباس های سفید

راهنماتو- هیچ چیز بدتر از دیدن یک لکه بر روی پیراهن سفید موردعلاقه ما نیست. این لکه های مزاحم که از بین رفتنشان بیشتر شبیه یک معجزه است، آنقد ناخوشایند هستند که ممکن است مدت ها ذهن شما را درگیر خود کنند. خوشبختانه استفاده از سفید کننده های قوی می تواند بسیاری از این لکه ها را از بین ببرد. اگر شما هم به دنبال یک شوینده مناسب برای از بین بردن لکه های موجود بر روی لباس های سفید خود می گردید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا بهترین و پرفروش ترین سفیدکننده های لباس را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- قرص سفیدکننده لباس ناتار مناسب برای لباس های سفید بسته 14 عددی (قیمت: 76,000 تومان)

این قرص سفید کننده حاوی رایحه گل های بهاری بوده و با خاصیت ضدعفونی، لکه زدایی، سفید کنندگی، خوشبو کنندگی و درخشان سازی البسه سفید ارائه می شود. این محصول هر گونه لکه موجود بر روی ملحفه ها، پرده ها و لباس های سفید را از بین برده و از چرک مرد شدن و زرد شدن آنها جلوگیری می کند. علاوه بر این، هر گونه اثر دوده را نیز از روی آنها از بین می برد. این محصول را می توان با هر نوع پودر یا مایع لباسشویی ترکیب کرد. این قرص از خاصیت اکسی اکتیو عملکرد ضدعفونی کنندگی برخوردار است. این محصول برای شستشو از طریق ماشین لباسشویی مناسب است.

قرص سفیدکننده لباس ناتار مناسب برای لباس های سفید بسته 14 عددی

2- مایع سفید کننده لباس رویا مدل 001 حجم 4 لیتر (قیمت: 37,000 تومان)

این مایع سفید کننده بدون رایحه بوده و قادر است هر گونه لکه و آلودگی را از روی لباس ها، ملحفه ها و پرده های سفید از بین ببرد. این محصول برای شستشوی دستی مناسب است.

مایع سفید کننده لباس رویا مدل 001 حجم 4 لیتر

3- مایع سفید کننده لباس تست مدل Lemon حجم 4000 میلی لیتر (قیمت: 53,000 تومان)

این مایع لباسشویی با استفاده از تکنولوژی آهنربایی جرم و آلودگی لباس های سفید را از بین برده و آنها را بخوبی ضدعفونی می کند. این محصول با عطر خوش خود، بوی تند کلرمایع سفید کننده را برطرف کرده و رایحه‌ی تازگی به لباس ها و محیط می‌بخشد.

مایع سفید کننده لباس تست مدل Lemon حجم 4000 میلی لیتر

4- مایع سفید کننده البسه گلرنگ سری Dream House مقدار 4000 گرم (قیمت: 37,500 تومان)

مایع سفید کننده البسه گلرنگ سری Dream House حاوی رایحه گل لیلیوم بوده و قادر است انواع لباس های نخی، کتانی، حوله و ملحفه سفید را بخوبی ضدعفونی و سفید کند. این محصول حتی قادر است انواع ظروف چینی، ملامین و بلور را بخوبی تمیز کرده و حتی برای ضدعفونی کردن آب استخر، حوض و سرویس های بهداشتی نیز به کار می رود. این سفید کننده هر گونه میکروب، قارچ، کپک و ویروس و لکه های سخت و مقاوم را از بین می برد.

مایع سفید کننده البسه گلرنگ سری Dream House مقدار 4000 گرم

5- قرص سفیدکننده نوولتی مدل fresh linen بسته 32 عددی (قیمت: 224,000 تومان)

قرص سفیدکننده نوولتی یک سفید کننده‌ی موثر، بی خطر و بدون بو است که به منظور نظافت، ضد عفونی کردن، جرم‌گیری و سفید کنندگی لباس ها، سطوح مختلف آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی و حمام استفاده می شود. مزیت این محصول عدم استنشاق گاز کلر و ایجاد تهوع و سردرد در افراد است. این سفید کننده کاملا بدون بو بوده و قابل استفاده در ماشین ظرفشویی، لباسشویی، سیفون توالت و یا درون یک ظرف آب می باشد. این قرص از بروز هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری کرده و حاوی رایحه گل های بهاری است.

قرص سفیدکننده نوولتی مدل fresh linen بسته 32 عددی

6- مایع لباسشویی البسه سفید راپیدو مدل Turbo مقدار 1500 گرم (قیمت: 84,000 تومان)

این مایع لباسشویی حاوی آنزیم های لکه بر بوده و لباس ها را بخوبی لکه زدایی و چربی زدایی می کند. این محصول مناسب شستشو از طریق ماشین لباسشویی است و لباس های سفید را بخوبی ضدعفونی و پاکسازی می کند.

مایع لباسشویی البسه سفید راپیدو مدل Turbo مقدار 1500 گرم

7- مایع لباسشویی پروول 4 لیتری مخصوص لباس های سفید (قیمت: 380,000 تومان)

این مایع لباسشویی حاوی مواد فعال در زمینه از بین بردن لکه های مزاحم ناشی از مواد غذایی، میوه و نوشیدنی بوده و آنها را بطور کامل از بین می برد. این محصول سبب تثبیت رنگ سفید بر روی الیاف شده و در کوتاهترین زمان، تمام لکه ها و آلودگی ها را از روی لباس های شما پاکسازی می کند. مایع لباسشویی پروول با نفوذ به عمق پارچه و لکه برداری عمیق، چرب ترین لکه ها را از بین می برد. این محصول ساخت کشور ترکیه می باشد.

مایع لباسشویی پروول 4 لیتری مخصوص لباس های سفید

نظرات
پربازدیدترین خبرها