این شوینده های چند منظوره همه جا را برق می اندازند!

در این مطلب قصد داریم بهترین و پرفروش ترین شوینده های چند منظوره موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۷۷۲۴
این شوینده های چند منظوره همه جا را برق می اندازند!

راهنماتو- همه دوست دارند منزلشان از تمیزی برق بزند، اگرچه خیلی ها از نظافت و تمیز کاری لذت چندانی نمی برند! یک شوینده چند منظوره که همه سطوح منزل را برق می اندازد، می تواند تمام این آلودگی ها را برطرف کند. در این مطلب قصد داریم بهترین و پرفروش ترین شوینده های چند منظوره موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1-اسپری پاک کننده چندمنظوره اکتیو حجم 700 میلی لیتری (قیمت: 32,000 تومان)

این پاک کننده چند منظوره می تواند تمام سطوح را بخوبی براق، تمیز، لکه‌زدایی و سفید کند. پس از استفاده از این محصول هیچ گونه لکه و ردی بر روی سطوح باقی نمی ماند. اسپری پاک کننده چند منظوره اکتیو برای تمیزکردن انواع سطوح مانند سرویس‌های بهداشتی، سرامیک، کاشی، سینک ظرفشویی، اجاق گاز و سطوح مختلف چوبی قابل استفاده است. این محصول حاوی رایحه گل های بهاری می باشد.

 اسپری پاک کننده چندمنظوره اکتیو حجم 700 میلی لیتری

2-اسپری تمیزکننده چند منظوره اکتیو مدل 3in1 حجم 700 میلی لیتر (قیمت: 41,500 تومان)

اسپری تمیزکننده چند منظوره اکتیو مدل 3in1 برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن بیشتر سطوح قابل استفاده است. این محصول می تواند تمام لکه ها و آلودگی های موجود بر روی انواع سطوح مانند کف و روشویی سرویس بهداشتی و حمام، سینک آشپزخانه، سرامیک و دیوارهای رنگ روغن را بخوبی تمیز کند. علاوه بر این، هیچ گونه اثر نامطلوبی از خود بر روی سطح باقی نگذاشته و ۹۹.۹% میکروب ها را از بین می برد.

اسپری تمیزکننده چند منظوره اکتیو مدل 3in1 حجم 700 میلی لیتر

3-پاک کننده چند منظوره سطوح سیف مدل Spring Flower حجم 750 میلی لیتر (قیمت: 39,000 تومان)

این پاک کننده چند منظوره با برخورداری از ذرات میکرو کریستال و رایحه گل های بهاری قادر است لکه های چربی، غذای سوخته و جرم سطوح را از روی انواع سطح از بین ببرد. از قابلیت های این محصول می توان به خاصیت تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی و لکه زدایی اشاره کرد.

پاک کننده چند منظوره سطوح سیف مدل Spring Flower حجم 750 میلی لیتر

4-اسپری چندمنظوره سطوح دامستوس مدل Purple حجم 750 میلی‌لیتر (قیمت: 59,000 تومان)

اسپری چندمنظوره سطوح دامستوس مدل Purple برای پاک کردن سطوح استیل ضد زنگ، ظروف چینی و پلاستیک موجود در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مناسب می باشد. این محصول هر گونه باکتری، قارچ و لکه های سرسخت را از روی سطوح پاکسازی کرده و آنها را بخوبی ضدعفونی می کند.

اسپری چندمنظوره سطوح دامستوس مدل Purple حجم 750 میلی‌لیتر

5-اسپری پاک کننده چند منظوره هوم پلاس مدل سبز حجم 750 میلی لیتر (قیمت: 36,000 تومان)

این اسپری چند منظوره در عین قدرتمندی، بسیار ملایم است و هیچ گونه آسیبی به سطوح وارد نمی کند. این محصول با برخورداری از فرمولاسیون ویژه یک ضدعفونی کننده، چربی زد و براق کننده قوی بوده و تمامی لکه های قدیمی موجود بر روی سطوح را از بین می برد. تمامی سطوح از جمله سرامیک، کاشی، دیوار روغنی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و سطوح مختلف چوبی را می توان با استفاده از این پاک کننده چند منظوره بخوبی لکه زدایی و ضدعفونی کرد. این محصول لکه‌های سرسخت و مقاوم و لکه‌های حاصل از دود اجاق گاز را نیز به طور موثر از بین می برد. اسپری پاک کننده چند منظوره هوم پلاس رایحه ای بسیار خوشبو و ماندگار دارد.

اسپری پاک کننده چند منظوره هوم پلاس مدل سبز حجم 750 میلی لیتر

6-اسپری پاک کننده چند منظوره نویتکس مدل Multi purpose حجم 700 میلی لیتر (قیمت: 42,000 تومان)

این اسپری چند منظوره فاقد رایحه بوده و با خاصیت تمیز کنندگی و ضدعفونی کنندگی انواع سطوح کف و روشویی سرویس بهداشتی و حمام، سینک آشپزخانه، سرامیک و دیوارهای رنگ روغن به کار می رود. این محصول هر گونه لکه و آلودگی را از بین برده و آنها را بخوبی ضدعفونی می کند.

 اسپری پاک کننده چند منظوره نویتکس مدل Multi purpose حجم 700 میلی لیتر

7-اسپری پاکننده سطوح هزار منظوره راپیدو مدل 02 (قیمت: 37,000 تومان)

اسپری پاکننده هزار منظوره راپیدو یک محصول آنتی باکتریال برای از بین بردن هر گونه آلودگی و لکه از روی انواع سطوح می باشد. این محصول با خاصیت تمیز کنندگی، سفید کنندگی، براق کنندگی و لکه زدایی ارائه می شود و انواع سطوح اعم از سینک آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کف، روشویی، سرامیک و ... را بخوبی پاکسازی می کند.

اسپری پاکننده سطوح هزار منظوره راپیدو مدل 02

8-پاک کننده چند منظوره سطوح ایکومویست مدل Refill حجم 1 لیتر (قیمت: 75,000 تومان)

این پاک کننده چند منظوره فاقد هر گونه ماده مضر مانند آمونیاک، الکل، فرمالین و اسانس بوده و برای افرادی که دچار حساسیت پوستی هستند، ایده آل می باشد. این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی داشته و برای پاک کردن دیوار،کلید پریز، سطوح آشپزخانه، میز و صندلی مناسب است. توجه داشته باشید که پاک کننده چند منظوره سطوح ایکومویست برای تمیز کردن شیشه و آینه مناسب نیست.

 پاک کننده چند منظوره سطوح ایکومویست مدل Refill حجم 1 لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها