پرفروش ترین لوسیون های بدن برای انواع پوست

در این مطلب قصد داریم بهترین لوسیون های بدن برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۷۷۹۰
پرفروش ترین لوسیون های بدن برای انواع پوست

راهنماتو- آبرسانی و مرطوب کردن پوست بخش مهمی از روتین مراقبت از پوست است؛ زیرا به درخشان ماندن و نرمی پوست کمک می کند. استفاده از لوسیون بدن نه تنها برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان نیز ضروری است. استفاده از یک مرطوب کننده پس از حمام، در طولانی مدت در مراقبت از پوست بسیار اثر بخش است. در این مطلب قصد داریم بهترین لوسیون های بدن برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم:

1-لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 70,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، این لوسیون با برخورداری از رایحه هلو پوست را بخوبی رطوبت رسانی کرده و از خشکی آن جلوگیری می کند. علاوه بر این میزان چربی آن متوسط بوده و پوستی جوان و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول حتی قادر است چین و چروک ها و خطوط ریز موجود بر روی پوست را نیز از بین برده و با کمک به بسته شدن منافذ باز پوست، از ورود آلودگی ها به داخل پوست جلوگیری می کند. این لوسیون هیچ گونه عوارضی نداشته و برای انواع پوست مناسب است.

لوسیون بدن بایو آکوا مدل هلو حجم 250 میلی لیتر

2-لوسیون بدن نئودرم مدل nutritic حجم 400 میلی لیتر (قیمت: 78,000 تومان)

لوسیون بدن نئودرم حاوی عصاره آرگان، شی باتر و ویتامین های A، C، E و امگا 6 بوده و پوست را بخوبی نرم و رطوبت رسانی می کند. علاوه بر این، از هر گونه خشکی ناشی از التهابات جلوگیری کرده و برای پوست های خشک مناسب است.

لوسیون بدن نئودرم مدل nutritic حجم 400 میلی لیتر

3-لوسیون بدن نئودرم مدل Daily Nourisher حجم 400 میلی لیتر (قیمت: 68,000 تومان)

این لوسیون برای پوست های نرمال و خشک مناسب است. این محصول با برخورداری از روغن آرگان، اسید چرب، ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین ای، امگا 6 و 9، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید علاوه بر خاصیت ضد التهابی به رطوبت رسانی عمقی پوست کمک می کند. علاوه بر این، سبب حفظ رطوبت، انعطاف پذیری و ترمیم کنندگی پوست شده و شادابی و طراوت را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

 لوسیون بدن نئودرم مدل Daily Nourisher حجم 400 میلی لیتر

4-لوسیون دست و بدن سی گل مدل Milk Extract حجم 350 میلی لیتر (قیمت: 95,000 تومان)

لوسیون دست و بدن سی گل مدل Milk Extract با برخورداری از ویتامین های A و E موجود در عصاره شیر از پیری پوست جلوگیری کرده و خشکی پوست را کاهش می دهد. علاوه بر این از التهاب پوست در برابرآفتاب جلوگیری کرده و به عنوان یک لایه بردار و مرطوب کننده قوی عمل می کند. ویتامین A موجود در این محصول به رشد طبیعی، تکثیر و بازسازی سلول‌های پوست و سلامت گلبول‌های قرمز و سیستم ایمنی بدن کمک زیادی می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به تغذیه و ترمیم پوست اشاره کرد. این لوسیون فاقد پارابن است و از هر گونه حساسیت و خارش جلوگیری می کند.

لوسیون دست و بدن سی گل مدل Milk Extract حجم 350 میلی لیتر

5-لوسیون بدن حاوی اوسرین ثمین حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 93,000 تومان)

این لوسیون بدن با برخورداری از اوسرین، آمونیوم لاکتات و اوره سبب نرم کنندگی، آب رسانی و افزایش رطوبت پوست می شود. علاوه بر این سلول های مرده لایـه شاخی پوست را از بین برده و از انباشتگی این سلول ها در یک نقطه جلوگیری می کند. این محصول برای پوست های خشک و حساس مناسب است.

لوسیون بدن حاوی اوسرین ثمین حجم 150 میلی لیتر

6-لوسیون بدن وازلین مدل INTENSIVE CARE حجم 400 میلی لیتر (قیمت: 106,000 تومان)

این لوسیون حاوی آلوئه ورا و وازلین بوده و به آبرسانی و افزایش لطافت پوست کمک زیادی می کند. این محصول فاقد چربی بوده و سریعا توسط پوست جذب می شود. علاوه بر این، از بروز هر گونه التهاب جلوگیری کرده و برای انواع پوست مناسب است.

 لوسیون بدن وازلین مدل INTENSIVE CARE حجم 400 میلی لیتر

7-لوسیون بدن مورینگا امو مدل مغذی 2 حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 110,000 تومان)

این لوسیون بدن علاوه بر آبرسانی قوی به پوست، سریعا جذب پوست شده و شفافیت و طراوت پوست را افزایش می دهد. این محصول از بروز هر گونه خشکی و چین و چروک در پوست جلوگیری کرده و علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور خورشید و آلودگی ها، به تسکین التهابات پوستی نیز کمک می کند. از ترکیبات این لوسیون بدن می توان به روغن‌های گیاهی مورینگا، آرگان، هسته انگور و دانه آفتاب‌گردان، ویتامین A و Eو شی باتر اشاره کرد.

لوسیون بدن مورینگا امو مدل مغذی 2 حجم 300 میلی لیتر

8-لوسیون دست و بدن سی گل مدل آلوئه ورا حجم 350 میلی لیتر (قیمت: 95,000 تومان)

این لوسیون با برخورداری از عصاره آلوئه ورا به افزایش نرمی و لطافت پوست و رفع التهابات پوستی کمک می کند. این محصول به سرعت توسط پوست جذب می شود و از بروز هر گونه خارش و سوزش ناشی از خشکی پوست جلوگیری می کند. روغن نارگیل به کار رفته در ترکیب این محصول به پاک کردن آرایش و محافظت در برابر آفتاب کمک می کند. این لوسیون فاقد پارابن بوده و برای پوست های معمولی و خشک مناسب است.

لوسیون دست و بدن سی گل مدل آلوئه ورا حجم 350 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها