راهنمای خرید بهترین ماشین های ظرفشویی

برای انتخاب و ترید بهترین ماشین های ظرفشویی فهرست راهنماتو را مرور کنید.

شناسه خبر: ۳۴۹۴۱۲
راهنمای خرید بهترین ماشین های ظرفشویی

راهنماتو -راستش را بخواهید بسیاری از ما وقتی تصمیم می گیریم ماشین ظرفشویی بخریم که به خانه دوستان و اقواممان می رویم و میبینیم چقدر با کمک ماشین ظرفشویی راحت کار می کنند. اما ماشین ظرفشویی ها انواع بسیار متوعی دارند و قیمت‌های بسیار متفاوتی را هم شامل می شوند.

به گزارش راهنماتو ، اگر با توجه به قیمت های بالای لوازم خانگی در خرید ماشین ظرفشویی تردید دارید، من به شما کمک خواهم کرد بهترین انتخاب را انجام دهید.

عملکرد تمیز کردن ظروف

عملکرد تمیز کردن ظروف دقیقا همان چیزی است که باید مورد توجهتان قرار بگیرد. اگر ماشین ظرفشویی شما ظروف را به طور موثری نشوید، تمام طراحی شیک، دوام و ویژگی های خاص آن اهمیت چندانی ندارد. امروزه ماشین های ظرفشویی زیادی از ارزان تا بسیار گران قیمت وجود دارد و بسیاری از آنها در این محدوده قدرت تمیز کنندگی مورد نظر را به شما می دهند. با این حال، ویژگی‌های اضافی زیادی را در بازار خواهید دید که می‌توانند قدرت تمیز کنندگی را برای تمیز کردن قابل اعتمادتر و کامل ظروف افزایش دهند. به عنوان مثال، برخی از ماشین های ظرفشویی دارای یک اسپری شستشوی غلیظ برای بطری های ورزشی و انواع دیگر لیوان ها هستند. حتی می‌توانید ماشین‌هایی با چرخه‌های پاشش برقی طراحی شده برای خلاص شدن از شر چربی‌ها و مواد غذایی پیدا کنید.

سعی کنید روی ویژگی‌هایی تمرکز کنید که برایتان مهم هستند. از میان بسیاری از ویژگی های ارائه شده توسط برخی از ماشین های رده بالا توسط مارک های بزرگ، شاید تعداد انگشت شماری واقعاً برای کاربر معمولی مفید باشد. این احتمال وجود دارد که بتوانید یک ماشین ظرفشویی باکیفیت با عملکرد تمیز کردن موثر در بودجه خود پیدا کنید.

علاوه بر کیفیت داخلی قدرت تمیز کنندگی ماشین ظرفشویی، بسیاری از کارایی آن به نحوه مراقبت شما، کاربر، از ماشین خود بستگی دارد. با نصب صحیح شروع می شود، جایی که توصیه می کنیم یا به دقت به دفترچه راهنما توجه کنید یا یک متخصص را استخدام کنید. از آنجا، مهم است که مراقب هرگونه مشکل در ماشین ظرفشویی خود باشید و آنها را زودتر اصلاح کنید.در نهایت، قرار گرفتن ظروف شما در ماشین ظرفشویی نیز بر نحوه تمیز کردن آنها تأثیر می گذارد.

عملکرد خشک کردن

تمیز کردن ظروف فقط برای ماشین ظرفشویی شما مهم نیست، این فقط نیمی از کار است. ماشین ظرفشویی باید ظرفها را به طور موثر خشک کند. زمانی را در نظر بگیرید که ماشین ظرفشویی خود را باز کردید و میبینید ظروف هنوز کاملا خیس شده اند. این یک تجربه ناامید کننده است و شما را ملزم می کند تا کار خشک کردن هر ظرف را با دست انجام دهید. در نتیجه، ماشین ظرفشویی که نمی تواند به طور موثر ظروف را خشک کند، ارزش زیادی ندارد.

عملکرد آرام و بی سر و صدا

از آنجایی که آشپزخانه‌ها به سمت پلان‌های طبقه باز و معمولاً نزدیک اتاق‌های خواب هستند، داشتن یک ماشین ظرفشویی پر سر و صدا انتخاب هوشمندانه‌ای نیست. اگر صدا آنقدر بلند باشد که مجبور شوید برای حرف زدن با یکدیگر فریاد بزنید، انتخاب مناسبی نخواهد بود‌. با افزایش نوآوری در ماشین ظرفشویی، مواد عایق و کیفیت ساخت کلی در دهه گذشته افزایش یافته است. این بدان معناست که ماشین های ساکت تر با قیمت های پایین تر تولید می شوند. به طور کلی، سطح صدای ماشین ظرفشویی در سه قسمت کلی قرار می گیرد: بیشتر از 50 دسی بل (سر و صدا)، بین 44 دسی بل تا 49 دسی بل (نسبتا کم صدا) و کمتر از 44 دسی بل (بسیار بی صدا).

برنامه ها و گزینه های شستشو

برای کسانی که قبلاً تحقیقات زیادی در مورد ماشین ظرفشویی انجام نداده اند، ممکن است سوال باشد که برنامه های مختلف دقیقاً چه کاری برای ماشین ظرفشویی انجام می دهند و دقیقا چه چیزی ماشین های لباسشویی را از دیگری متمایز کند؟ اساساً سه متغیر اصلی از یک چرخه به چرخه دیگر وجود دارد:

مدت چرخه

دمای آب

شدت (فشار آب و مقدار آب مصرفی)

برندها نام‌های مشخصی برای چرخه‌های خود دارند، اما اکثر آنها مجموعه‌ای جهانی از چرخه‌های مرتبط را برای وظایف خاص ارائه می‌دهند. توجه به این نکته مهم است که چرخه های زیاد به طور خودکار به معنای کیفیت بالاتر ماشین ظرفشویی نیست. شما برنامه های مفیدی می خواهید. یعنی اهمیت کیفیت بر کمیت.

ماشین ظرفشویی هوشمند

با گذشت زمان، ماشین های ظرفشویی و سایر لوازم خانگی بیشتر و بیشتر ویژگی های پیشرفته و هوشمند را دریافت می کنند. و متصل را برای راحتی بیشتر ادغام می کنند. بسیاری از مدل‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر دارای اتصال بی‌سیم است. یکی از ویژگی های مثبت این است که می توانید ماشین ظرفشویی خود را از طریق تلفن هوشمند یا با استفاده از دستیارهای شخصی دیجیتالی مانند الکسا و گوگل هوم کنترل کنید. همچنین می توانید زمان شستشوی باقی مانده و همچنین اطلاعات کلی تعمیر و نگهداری ماشین ظرفشویی را از راه دور بررسی کنید.

علاوه بر این، می توانید بازخوردی در مورد کارایی در حین و پس از بارهای شستشو دریافت کنید. حتی می‌توانید چرخه‌ها و گزینه‌های سفارشی را از تلفن هوشمند خود انتخاب کنید.همه راه‌هایی که این ماشین‌های پیشرفته سعی می‌کنند زندگی را آسان‌تر کنند.حتی اگر بچه های پر از شیطنتی در خانه دارید، می‌توانید از تلفن هوشمند خود برای قفل کردن دکمه‌های ماشین ظرفشویی از راه دور استفاده کنید.

بهره وری انرژی

«انرژی کارآمد» عبارتی است که ما زیاد می شنویم، اما دقیقاً به چه معناست؟این عبارت اساساً در مورد ماشین هایی است که کمترین تأثیر منفی را بر محیط زیست دارند. این روشی است برای طراحی وسایل به گونه ای که در حین کار تا حد ممکن انرژی کمتری تخلیه کنند. شاید بیشتر با رتبه بندی EnergyStar آژانس حفاظت از محیط زیست آشنا باشید. این رتبه‌بندی نشان می‌دهد که یک دستگاه چقدر کارآمد (یا ناکارآمد) از منابع استفاده می‌کند، چه برق و چه آب.

نظرات
پربازدیدترین خبرها