راهنمای خرید بهترین مایکروفرهای ایرانی

برای انتخاب و خرید مایکروفرهای ایرانی سردرگم شده اید؟ مایکروفرهای ایرانی فهرست راهنماتو را امتحان کنید.

شناسه خبر: ۳۴۹۴۱۳
راهنمای خرید بهترین مایکروفرهای ایرانی

راهنماتو -در شرایطی که خیلی از ما دعا می کنیم که مبادا لوازم خانه خراب شود که نیاز به تعمیر داشته باشند، اما گاهی وسایل خانه تا حدی تخریب می شوند که باید یک محصول جدید بخریم. با این وجود گاهی نیز لازم است وسایل خانه را تعویض کنیم یا وسیله ای جدید بخریم. به همین دلیل است که تصمیم گرفتم بهترین مایکروفرهای ایرانی را به شما معرفی کنم.

به گزارش راهنماتو ، بسیاری از افراد تصور می کنند که برندهای خارجی همیشه بهتر از برندهای ایرانی هستند و حتی وقتی اسم مایکروفر مطرح می شود به یاد مایکروفرهایی مثل ال جی خواهند افتاد. اما مایکروفرهای ایرانی نیز رقابت خوبی با برندهای خارجی دارند.

در ادامه من به معرفی پنج مایکروفر ویژه می پردازم تا شاید در حین خرید مایکروفر دچار سردرگمی نشوید:

مایکروفر اسنوا مدل SG-54311(قیمت حدودی:۱۸ میلیون و پانصد هزار تومان)

کامپکت مایکروویو توکار اسنوا مدل SG-54311 سری Asimo یکی از محصولات توکار برند اسنوا است. کامپکت مایکروویو اسنوا با ظرفیت 45 لیتر یکی از محصولات با کیفیت اسنوا است که با طراحی زیبا و منحصر بفرد نمای زیبایی به هر آشپزخانه می بخشد.

نمای ظاهری این مایکروویو شیشه ای و به رنگ خاکستری است. همچنین مخزن داخلی این محصول از جنس استنلس استیل (Stainless Steel) و مجهز به لامپ داخل مخزن است. این محصول قابلیت هر دو عملکرد مایکروویو و گریل را دارد. پهنای این مایکروفر ۶۰۰ میلی‌متر و عمق آن نیز ۶۰۰ میلی‌متر است. ارتفاع

این محصول ۴۵۰ میلی‌متر و وزن این مایکروفر ۳۵ کیلوگرم است. ظرفیت این مایکروفر، ۴۵ لیتر است. این محصول دارای صفحه نمایش LCD لمسی است.

مایکروویو داتیس مدل DTM-928 Classic(قیمت حدودی: ۱۴ میلیون و سیصد هزار تومان)

پهنای این مایکروویو۶۰۰ میلی‌متر و عمق آن ۳۹۰ میلی‌متر و ارتفاع آن ۴۱۰ میلی‌متر است.وزن این مایکروویو، ۵ کیلوگرم و ظرفیت آن ۲۸ لیتر است. از امکانات آماده سازی غذا در این محصول می توان به برنامه پخت ترکیبی اشاره کرد. این محصول دارای ۸ برنامه پخت اتوماتیک است.

این محصول دارای ۵ توان راه اندازی ماکروویو است. دستگاه نمایش وضعیت این دستگاه لمسی با قابلیت نمایشگر ساعت،تایمر تنظیم زمان پخت و سیستم ایمنی قفل کودک است.بدنه داخلی این محصول تمام استیل (۳۰۴) است و سینی شیشه ای و ریل گردان دارد.

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S(قیمت حدودی ۱۱ میلیون تومان)

برندجی پلاس یکی از زیر مجموعه‌های شرکت صاحب‌نام گلدیران است که طرفداران زیادی بین کاربران ایرانی دارد. این برند جای خود را بین قلب های کاربران ایرانی باز کرده است. مایکروویو GMW - M346S یکی از محصولات جدید جی پلاس است. این محصول دارای تایمر پخت جهت تنظیم توان و زمان دلخواه قابلیت پخت سریع و یخ زدایی براساس وزن و زمان است. این محصول امکان فعال سازی فن جهت بو زدایی و ذخیره سازی تنظیمات دلخواه را دارد.پهنای این محصول۵۱۹ میلی‌متر و عمقآن ۴۹۰ میلی‌متر و ارتفاع ۳۱۵ میلی‌متر است.

وزن این محصول ۱۵ کیلوگرم و ظرفیت ۳۴ لیتر است.صفحه نمایش این محصول LED است و از ویژگی هایی از جمله پخت ترکیبی، تایمر پخت و قفل کودک دارد.

مایکروویو جی پلاس مدل GMW - M425S(قیمت حدودی: ۹میلیون تومان)

پهنای این مایکروویو ۵۵۳ میلی‌متر و عمق آن ۴۴۱ میلی‌متر است. ارتفاع این مایکروویو۳۲۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۵ کیلوگرم است. ظرفیت این مایکروویو ۴۲ لیتر است. این مایکروویو از برند جی پلاس، امکانات آماده سازی غذا با روش گریل را دارد.

از توضیحات صفحه نمایش می توان به نمایشگرLED و برنامه پخت ترکیبی، تایمر پخت و قفل کودک اشاره کرد.

این مایکروویو را می توان یکی از برترین محصولات برنر جی پلاس دانست.

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M365B(قیمت حدودی:۸ میلیون تومان)

این محصول ظاهری زیبا و مطلوب برای کاربرانی دارد ک۶ مایلند یک محصول خاص خریداری کنند. پهنای این مایکروویو، ۵۱۹ میلی‌متر و عمق آن ۴۶۰ میلی‌متر و ارتفاع ۳۱۵ میلی‌متر است. وزن

این مایکروویو، ۱۵ کیلوگرم و ظرفیت آن ۳۶ لیتر است. از امکانات آماده سازی غذا در این مایکروویو می توان به گریل اشاره کرد. این دستگاه دارای LED است. از سایر ویژگی‌های این محصول می توان به برنامه پخت ترکیبی، تایمر پخت و قفل کودک اشاره کرد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها