راهنمای خرید ارزان ترین تبلت های سامسونگ

برای خرید مقرون به صرفه ترین تبلت های سامسونگ به فهرست راهنماتو نگاه کنید.

شناسه خبر: ۳۴۹۴۱۴
راهنمای خرید ارزان ترین تبلت های سامسونگ

راهنماتو -تبلت های سامسونگ از پر طرفدارترین تبلت های موجود در بازار محسوب می شوند اما با توجه به قیمت بالای برخی از مدل‌های تبلت، شاید برخی از کاربران قادر به خرید تبلت های سامسونگ نباشند. تبلت های سامسونگ انواع و اقسام مختلفی دارند. در این مطلب قصد دارم چند مدل تبلت ویژه را به شما معرفی کنم.

به گزارش راهنماتو ، برای خرید یک تبلت ارزان قیمت و مقرون به صرفه سامسونگ می توانید از فهرست ۵ گانه راهنماتو استفاده کنید. فهرستی که شامل ۵ محصول ویژه است که هر یک در نوع خود بهترین هستند و می توانند بر اساس نیازهای شما مناسب باشند.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295(قیمت حدودی:۴ میلیون و هشتصد هزار تومان)

حافظه داخلی این تبلت۳۲ گیگابایت و مقدار رم دو گیگابایت است. ساختار بدنه این تبلت پلاستیکی است و از تراشهQualcomm SDM۴۲۹برخوردار است.دوربین جلویی (وب‌کم) با کیفیت ۲ مگاپیکسل و رزولوشن دوربین ۸ مگا پیکسل است. این تبلت از کارت حافظهmicroSD برخوردار است.

تراکم پیکسلی این تبلت ۱۸۹ پیکسل بر اینچ است. پردازنده‌ی گرافیکیQualcomm SDM۴۲۹ است و قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را دارد.

از فناوری‌های ارتباطی این تبلت می توان به وای فای و بلوتوث اشاره کرد. این محصول حس‌گرهایی از جمله قطب‌نما (Compass)، شتاب‌سنج (Accelerometer) و مجاورت (Proximity) داد. از درگاه‌های ارتباطی این محصول می توان بهmicroUSB اشاره کرد. رابط‌ این تبلت، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. این تبلت دارای باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است.بازه‌ی اندازه صفحه نمایش بین ۸ تا ۱۰ اینچ و حداکثر ظرفیت کارت حافظه یک ترابایت است.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite - T225(قیمت حدودی:۵ میلیون و هشتصد هزار تومان)

حافظه داخلی این محصول ۳۲ گیگابایت و مقدار رم سه گیگابایت است. ساختار بدنه شامل فریم آلومینیومی است.این تبلت دوربین سلفی با کیفیت ۲ مگاپیکسل دارد و رزولوشن دوربین۸ مگاپیکسلی است. این تبلت از کارت حافظهMicroSDHC برخوردار است و به شبکه ارتباطی وای فای مجهز است. تراکم پیکسلی این تبلت،۱۷۹ پیکسل بر اینچ است.

رابط کاربری این محصول One UI ۳.۱ است و از شارژ سریع ۱۵ وات نیز برخوردار است. از قابلیت‌های تبلت می توان به قابلیت مکالمه و اندازه۸.۷ اشاره کرد.از قابلیت‌های دوربین می توان به فوکوس خودکار (Auto Focus) و رزولوشن۱۳۴۰x۸۰۰ اشاره کرد.

این محصول دارای قطب‌نما (Compass) و شتاب‌سنج (Accelerometer)است و ابعاد۲۱۲.۵x۱۲۴.۷x۸ دارد. از رابط‌های این محصول می توان به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و باتری۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205(قیمت حدودی:۸ میلیون تومان)

حافظه داخلی این تبلت۳۲ گیگابایت و مقدار رم سه گیگابایت است. از امکانات این محصول می توان به قابلیت مکالمه اشاره کرد. دوربین سلفی این تبلت با رزولوشن ۵ مگاپیکسل عمل می کند و فیلمبرداری: رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰fps) دارد. رزولوشن دوربین۸ مگاپیکسل است و از کارت حافظهmicroSD پشتیبانی می کند.

این تبلت دارای حس‌گرهایی از جمله قطب‌نما (Compass)، شتاب‌سنج (Accelerometer)سنسور مجاورت (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyro) است و از درگاه‌های ارتباطیUSB Type-C ۲.۰ نیز برخوردار است. ابعاد این محصول ۶.۹×۱۶۱.۹×۲۴۶.۸ است.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8(قیمت حدودی:۱۰ میلیون تومان)

حافظه داخلی این محصول ۶۴ گیگابایتی است.مقدار رم، چهار گیگابایت و قطع سیم کارت سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) است. از امکانات این محصول می توان به قابلیت مکالمه اشاره کرد. تراشه این محصول Unisoc Tiger T۶۱۸ است و دوربین سلفی رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. این تبلت قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد‌. رزولوشن دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل است و از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند. تراکم پیکسلی۲۱۶ پیکسل بر اینچ است و قابلیت پشتیبانی از سیم کارت دارد.

از حس‌گرهای این محصول می توان به قطب‌نما (Compass)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyro)، تشخیص آهنربا (Hall) اشاره کرد.

ابعاد این محصول ۶.۹×۱۶۱.۹×۲۴۶.۸ است و رابط آن جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ است.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت(قیمت حدودی:۱۹ میلیون تومان)

حافظه داخلی این محصول ۶۴ گیگابایت و مقدار رم چهار گیگابایت است.ساختار بدنه و فریم این تبلت از آلومینیوم ساخته شده و قطع سیم کارت سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) است. تراشه این تبلت Exynos ۹۶۱ است و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. رزولوشن دوربین ۸ مگاپیکسل است و از کارت حافظهmicroSD برخوردار است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها