راهنمای خرید بهترین ترازوهای آشپزخانه کمری

یکی از اصول خانه داری این است که بتوانید اندازه و حجم خوراکی های مختلف را به سرعت تتشخیص دهید و ترازوی دیجیتال دقیقا همین کار را می کند.

شناسه خبر: ۳۴۹۵۱۱
راهنمای خرید بهترین ترازوهای آشپزخانه کمری

راهنماتو -یکی از وسایل کارامد در آشپزخانه ها که کمک یار کدبانوهای خانه دار محسوب می شود، ترازوهای آشپزخانه است. یکی از برندهای پرفروش ترازوی آشپزخانه در ایران، ترازوی کمری است. اما تنوع محصولات این برند نیز کاملا چشمگیر است. یعنی نمی توان گفت که قیمت ها و کارایی و حتی ظاهر این ترازوها مشابهند.

به گزارش راهنماتو، بهترین ترازوهای آشپزخانه کمری را به شکل گلچین شده می توانید در راهنماتو مشاهده کنید. این گلچین، شامل ترازوهایی با توانایی ها وظاهرهای متفاوت است:

ترازو آشپزخانه کمری مدل EK3280(قیمت حدودی: یک میلیون و سیصد هزار تومان)

ترازو

این ترازوی آشپزخانه، گران ترین ترازوی فهرست من است. این ترازو، ظاهری بسیار مدرن دارد و دقت اندازه گیری وزن در این ترازو بسیار بالا است. این ترازو دارای کاسه ای از جنس استیل مرغوب و دارای روکش ضد اثر انگشت است. بیشترین وزن قابل تحمل این دستگاه 5 کیلو گرم است و وزن را بر اساس واحد کیلوگرم یا پوند اندازه‌گیری می‌کند.

دقت اندازه‌گیری این ترازو (حساسیت) 1 گرم است. این ترازو توان تشخیص تغییرات وزن بیش از 1 گرم را دارد. همچنین این ترازو قابلیت اندازه گیری حجم مایعات (آب و شیر )را هم دارد. منبع تغذیه‌ مدل «EK3280» سه عدد باتری 1.5 ولتی است.از نقاط مثبت این ترازو میتوان به کاسه استیل و شکل ظاهری مدرن و جدید آن اشاره کرد. کاربران میتوانند کاسه را از روی آن برداشته و با قابلیت صفر کن ترازو ، وزن پیمانه را صفر کرده و از پیمانه یا ظرف دیگری استفاده کنند. توجه داشته باشید که برای اندازه‌گیری دقیق وزن، باید ترازو روی سطح سخت و صاف و بدون ناهمواری قرار بگیرد.

ابعاد این محصول۳۰۰x۳۰۰x۱۰۰ میلی‌متر و وزن آن هفت کیلوگرم است. حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری۵ کیلوگرم ودقت اندازه‌گیری (خطا) ۱ گرم است. نحوه تنظیم این دستگاه دستی است دارای صفحه نمایشگر است.

ترازوی آشپزخانه کمری مدل PT-3282EK(یک میلیون و صد هزار تومان)

سنجش وزن

ابعاد این ترازو۱۶۰ x ۱۶۰ x ۴۰ میلی‌متر و وزن آن پنج کیلوگرم است. حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری در این ترازوی آشپزخانه پنج کیلوگرم است. دقت اندازه‌گیری (خطا) در این محصول ۱ گرم است وقابلیت تنظیم دستی دارد. این ترازو دیجیتال دارای نشانگر LED است.

ترازو آشپزخانه کمری دارای سیستم فشار سنج با دقت بسیار بالا است. این محصول قابلیت اندازه گیری وزن مواد برحسب کیلو گرم و پوند را دارد و مثل ترازوی قبلی، قابلیت اندازه گیری حجم آب و شیر برحسب میلی لیتر را نیز دارد. دقت این ترازو در سنجش وزن بسیار بالا و دارای استاندارد های OIML اروپا با قابلیت خاموش شدن خودکار و یا به صورت دستی است. یک ویژگی مثبت در این محصول این است که دارای نشانگر اضافه بار یا کمبود باتری است.

ترازوی آشپزخانه کمری مدل EK4250(990 هزار تومان)

وزن

ترازوی آشپزخانه کمری مدل EK4250 ، کیفیت ساخت بالایی در بخش بدنه دارد و می توان با کمک این محصول وزن مواد را با دقت بالایی تعیین کرد. این ترازو دارای تایمر و آلارم و دماسنج مواد است. صفحه نمایش این محصول دارای بک لایت برای بهتر دیده شدن وزن ها است. با کمک این ویژگی نیازی به تلاش برای دیدن اطلاعات در نور کم نیست.

ابعاد این محصول۲۰۰x۲۰۰x۱۵۰ میلی‌متر و وزن آن هفت کیلوگرم و حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری۵ کیلوگرم است. این محصول قابلیت اندازه‌گیری با گرم و اونس را دارد و نحوه تنظیم آن دستی است. این دستگاه دارای نمایشگر وضعیت LCD است.

ترازو دیجیتال کمری مدل 6550(قیمت حدودی:750 هزار تومان)

ترازو دیجیتال

ابعاد این ترازوی دیجیتال۱۰۰x۱۰۰x۲۰۰ میلی‌متر و وزن آن یک کیلوگرم است. حداکثر ظرفیت قابل اندازه‌گیری در این ترازوی دیجیتال پنج کیلوگرم است و قابلیت اندازه‌گیری به گرم و کیلوگرم را دارد. این دستگاه دارای قابلبت نمایش وضعیت است و نمایشگر LCD هم دارد. ظرفیت ظرف استیل این ترازو ۱.۵ لیتر است. ظاهر این ترازو کمی فانتزی و بسیار زیبا است و می تواند برای زوج های جوان یا افرادی که به دنبال اشیاء فانتزی تر می گردند، مناسب باشد.

ترازو آشپزخانه کمری مدل EK9710(قیمت حدودی:650 هزار تومان)

بامبو

حداکثر ظرفیت این ترازو 5 کیلو گرم است و دقت یا حداقل وزن قابل سنجش در آن 1 گرم است. با توجه به ظرفیت و حساسیت و ابعاد بسیار خوبی که این ترازو دارد می توان از آن در محیط های آشپزخانه , قنادی , شیرینی پزی , و حتی صنعتی استفاده کرد . صفحه ترازوی CAMRY مدل EK9710 از جنس چوب بامبو است. در نتیجه ظاهر زیبای این ترازو می تواند روی کابینت های چوبی بسیار جالب باشد.

این ترازو ضمن قابلیت سنجش وزن , قابلیت سنجش آب و شیر بر حسب لیتر را هم دارد. صفحه نشان دهنده اعداد این ترازو از نوع LCD با نمایشگر بزرگ تر است. این ترازو دارای دو عدد باتری نیم قلمی است. ابعاد این ترازو ۲۲ x ۱۷۰ x ۲۳۰ میلی‌متر و وزن آن پنج کیلوگرم است. دقت اندازه‌گیری (خطا) در این محصول ۱ گرم است و قابلیت اندازه‌گیری این محصول برای سنجش گرم و پوند است. نحوه تنظیم این ترازو دستی است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها