راهنمای خرید ارزان ترین سرخ کن های بدون روغن

خرید سرخ کن های با کیفیت و حرفه ای این روزها بسیار رایج شده است و تعداد زیادی از افراد مایلند از سرخ کن برای لاغری استفاده کنند اما کدام سرخ کن ها؟

شناسه خبر: ۳۴۹۵۵۴
راهنمای خرید ارزان ترین سرخ کن های بدون روغن

راهنماتو -بهار و تابستان که می شود بازار محصولات کاهش وزن داغ تر از هر زمان دیگری می شود. بسیاری از افراد دوست دارند در فصل گرما که لباس های خنک تری می پوشند وزن کمتری هم داشته باشند. به خصوص وزن متناسب تر در عکس هایی که در سفرهای تابستانی گرفته می شود بیشتر به چشم می آید. بله! این مطلب قرار است درباره روشهای کاهش وزن باشد.

به گزارش راهنماتو، برای خرید، آن هم شب عید و آن هم با این حجم افزایش قیمت ها، باید بسیار جستجو کرد تا محصولات مقرون به صرفه و مناسبی را پیدا کرد که البته ارزش خرید را هم داشته باشد. فهرستی که من در راهنماتو آماده کرده ام می توانست شامل محصولاتی باشد که همگی زیر دو میلیون قیمت داشته باشند، اما واقعیت این است که سعی کردم همه محصولات با کیفیت باشند. اما در نهایت در فهرست من همه محصولات زیر پنج میلیون تومان قیمت دارند:

سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 688(قیمت حدودی: یک میلیون و نهصد هزارتومان)

سرخ کن سیلور

اولین و ارزان ترین سرخ کن در فهرست من، سرخ کن بدون روغن سیلورکرست است. این برند سرخ کن های ارزان قیمت زیادی دارد و این یکی از ارزان ترین ها است. طول سیم سرخ کن۶۰ سانتی متر و ظرفیت آن۴ لیتر است. این محصول دارای صفحه نمایش آنالوگ است.

این سرخ کن دارای فن تنظیم تایمر تا ۶۰ دقیقه است. حداکثر توان مصرفی۱۱۰۰ وات است و از ویژگی‌های نظافتی این محصول می توان به امکان شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی اشاره کرد. کاربران می توانند قطعات این سرخ کن را به راحتی از هم تفکیک کنند.

سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 18s(2 میلیون و چهارصد هزار تومان)

سرخ کن

این مدل سرخ کن یکی از بهترین دستگاه‌ها سرخ کن مقرون به صرفه سیلورکرست است. غذاهای آماده شده با این دستگاه کاملا لذیذ هستند و خوش طعم و آبدار می‌شوند. این سرخ کن دارای موتور قدرتمند 2400 وات و فناوری گردش هوای سریع است. کاربران می توانند در این دستگاه انواع آجیل را آماده کنند یا میوه خشک کنند. صفحه نمایش دیجیتال و پنل لمسی این دستگاه سرخ کن از مهمترین مزیت های این محصول است.

این دستگاه سرخ کن دارای 8 برنامه پخت از پیش برنامه ریزی شده است و می توانید با شخصی‌سازی مراحل پخت(میزان دما، تایمر و یا برنامه های پخت) از طبخ انواع غذا لذت بیشتری ببرید.مخزن کشویی این محصول با سبد مخصوص نچسب سرخ کن سیلور‌کرست با ظرفیت 6 لیتری از دیگر ویژگی های مهم این سرخ کن بدون روغن است.

این سرخ کن دارای سینی دو طبقه و پخت همزمان برای دو نوع غذا است. طول سیم این محصول۱۰۰ سانتی متر است و ظرف آن متحرک است و به راحتی شسته می شود.

سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2455AF(قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

سرخ کن

سرخ‌کن سانفورد مدل SF2455AF یکی از سرخ‌کن‌های حرفه ای و باکیفیت است. این سرخ‌کن قابلیت پخت سیب زمینی، اسنک، مرغ، جوجه، همبرگر، سوسیس، گوشت، ماهی، کیک،مافین، نان تست، سبزیجات و … را دارا است. جالب است بدانید که درب این سرخ کن از بالا باز نمی‌شود؛ بلکه موادغذایی در سبد مخصوص قرار گرفته و به‌صورت کشویی در قسمت پایینی دستگاه وارد می‌شوند.

جابه‌جایی این سبد توسط یک دسته‌ی ارگونومیک انجام می‌شود که علاوه‌بر راحتی و خوش‌دستی کاملا محکم و مقاوم است. یک نکته بسیار مثبت درباره این محصول این است که به علت عایق‌بندی مناسب ، در تمام مدت عملکرد دستگاه، بدنه‌ی سرخ‌کن خنک است. زمان و دمای پخت این سرخ‌کن قابل تنظیم است. تایمر یکپارچه این دستگاه به کاربران امکان می‌دهد تا زمان پخت را تا 30 دقیقه تنظیم کنند. همچنین این دستگاه عملکرد خاموشی خودکار نیز دارد. این سرخ‌کن سانفورد امکان تنظیم کردن درجه حرارت بین 80 تا 200 درجه را فراهم کرده است.

همچنین در این سرخ کن، المنت ضدزنگ با توان مصرفی 1000وات استفاده شده است. ظرفیت کاسه سرخ‌کن 2.5 لیتر است.این سرخ‌کن همچنین دارای یک سینی با روکش نچسب است که تمیز کردن آن را آسان می‌کند. طول سیم این سرخ کن۲۰۰ سانتی متر و ظرفیت۲.۵ لیتر است. صفحه نمایش این محصول آنالوگ است.

سرخ کن جی پاس مدل GAF37501N(قیمت حدودی: 3 میلیون و ششصد هزار تومان)

سرخ کن جی پاس

ابعاد این سرخ کن۲۵۰x۲۵۰x۳۰۰ سانتی‌متر است. وزن این سرخ کن ۲.۵ گرم و ظرفیت۳.۵ لیتر است. صفحه نمایش این محصول دارای تاچ اسکرین است و حداکثر توان مصرفی۱۳۵۰ وات است. یکی از امکانات موجود در این دستگاه، امکان تفکیک قطعات است. این دستگاه دارای نمایشگر وضعیت است و سیستم قطع خودکار هم دارد. این دستگاه به لحاظ ارگونومیک هم طراحی خوبی دارد و در سرخ کردن خوراکی ها بسیار دقیق و قوی عمل می کند.

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل kf 800(قیمت حدودی: 4 میلیون و هشتصد هزار تومان)

دسینی

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 800 با توان 1500وات و ظرفیت 4 لیتری از سرخ کن های بزرگ با ظرفیت بالا است که برای خانواده های پرجمعیت یا مهمانی های بزرگ بازدهی بالایی دارد. این دستگاه سرخ کن برای اقرادی که چربی خون دارند مناسب تر است.

یکی از ویژگی های مثبت در این دستگاه را می توان امکان توزیع یکنواخت حرارت دانست که باعث می شود پخت مواد غذایی بهتر انجام شود.بدنه دستگاه از جنس پلاستیک مرغوب و مقاوم در برابر ضربه و حرارت ساخته شده. خب این یک خبر خوش است، چون باعث می شود بدنه دستگاه حین کار، بیش از حد داغ نشود و به راحتی بتوان آن را لمس کرد. همچنین این موضوع باعث می شود خطر استفاده از این دستگاه توسط کودکان بی خطر باشد.

این دستگاه دارای نمایشگر لمسی و 7 برنامه پیش فرض پخت است که برای شروع کار با دستگاه به کاربر کمک زیادی میکند.یک نکته مثبت دیگر در این دستگاه این است که از چسبیدن مواد غذایی هنگام سرخ شدن جلوگیری می کند. ظرف این سرخ کن از جنس تفلون متحرک طراحی گردیده شده و شستشوی آن نیز ساده است. طول سیم این محصول ۸۰ سانتی متر است. ظرفیت این سرخ کن چهار لیتری است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها