راهنمای خرید ارزان ترین کارواش خودرو

اگر قصد دارید کارواش های خانگی بخرید اما به خاطر قیمت ها از این کار مطمئن نیستید، سری به فهرست راهنماتو بزنید و ارزان ترین کارواش های همراه را مرور کنید.

شناسه خبر: ۳۴۹۶۴۶
راهنمای خرید ارزان ترین کارواش خودرو

راهنماتو -اگر شما هم از افرادی هستید که مدام خودرویتان کثیف می شود و مجبورید به کارواش بروید، خرید یک کارواش همراه می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. کارواش های همراه از محصولات کاربردی و فوق العاده مفید برای شرایطی است که عجله دارید ماشینتان را تمیز کنید، نمی خواهید برای نظافت خودرو به کارواش مراجعه کنید و البته دوست دارید خودتان خودرو را تمیز کنید.

به گزارش راهنماتو، کارواش های همراه با قیمت های مختلفی در دسترس هستند و گاهی تا 40 میلیون تومان قیمت دارند. اما قرار نیست شب عیدی یک قیمت فوق العاده بالا را به شما تحمیل کنم. به خاطر همین هم 5 کارواش همراه را به شما معرفی می کنم که قیمت های مقرون به صرفه و کارکردی فوق العاده دارند:

کارواش شارژی مسترتولز مدل 48 VH (قیمت حدودی: یک میلیون و نهصد هزار تومان)

کارواش همراه

کارواش شارژی خانگی با باطری 48 ولت لیتیومی با قدرت 160 وات است. یک مزیت مهم این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر این است که از سری های برنجی استفاده کرده که نشکن است و در اثر فشار نمیشکند. حداکثر جریان خروجی سیالات در این کارواش 4 لیتر در دقیقه است.

فشار آب در بازه 22 تا 30 بار است. ویژگی کلیدی این کارواش قابلیت تنظیم فشار برای نیازهای مختلف است. از مهم ترین کاربردهای این کارواش می توان به مواردی مثل سمپاشی، تمیزکاری و آبیاری، شستشوی خودرو، پارکینگ، استخر، مبلمان، باغ، دوچرخه و … اشاره کرد. فشار آب این کارواش خانگی در بازه 22 تا 30 بار قرار دارد. این کارواش قابلیت تنظیم فشار دارد که می توانید با توجه به نیاز خود و آلودگی محل مورد نظر، آن راتنظیم کنید.

معمولاً فشارهای پایین برای آبیاری گیاهان و فشار بالا برای شستشوی وسایل نقلیه و … استفاده می شود. طول پاشش این کارواش تا 5 متر است. باطری های قابل شارژ این کارواش باعث در دسترس بودن همیشگی این کارواش حتی در مکان هایی که به برق دسترسی ندارید شده است . ابعاد این کارواش ۳۲x۲۵x۱۲ سانتی‌متر و وزن آن ۳ کیلوگرم است. توان موتور۱۶۰ وات، حداکثر دبی آب۴ لیتر در دقیقه و حداکثر گرمای آب۴۰ درجه سانتیگراد است. قدرت فشار آب۳۰ بار است. این محصول دارای موتور ذغالی نیمه صنعتی است.

کارواش پرودو مدل pd-pcwm2 (سه میلیون تومان)

کارواش شارژی

کارواش شارژی pcwm2 از نوع کارواش های شارژی و دارای توان 4000 mAh است. با توجه به شارژی بودن آن، برای این وسیله باتری هایی تعبیه شده است. هر کدام از این باتری ها می توانند، نیروی مورد نیاز برای 40-50 دقیقه را در اختیار دستگاه قرار دهند. این دستگاه دارای ویژگی فست شارژ است، که در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود.

این کارواش دارای میزان دبی 4 لیتر در هر دقیقه و قدرت پاشش آب 100 بار است. همچنین دارای سیستم قطع کن است که فرد می تواند آن را کنترل کند. برای شستشو، نیاز به کف وجود دارد. این محصول دارای مخزن برای مواد شوینده است که کف درست شده را نگهداری می کند. برای پاشیدن آب در دو حالت از دو سری مجزا استفاده می شود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به گان ، شلنگ ورودی، دو عدد اتصالات ورودی و فیلتر و قدرت مکش اشاره کرد.طراحی سبک و قابل حمل برای استفاده در مناطق بدون دسترسی به برق آب لوله کشی و دارای قابلیت خود مکشی به منظور مکش از مخزن آب استخر وجود دارد. ابعاد این محصول۴۰x۱۵x۲۷ سانتی‌متر است. وزن این محصول ۱.۲ کیلوگرم و توان موتور۲۰ وات است. حداکثر دبی آب۴ و حداکثر گرمای آب۴۵ درجه سانتی گراد است. طول شلنگ این کارواش شش متر و قدرت فشار آب۱۰۰ بار است.

کارواش شارژی کاربوتر مدل LK-XB01 (قیمت حدودی: 3 میلیون و سیصد هزار تومان)

پمپ کارواش

کارواش شارژی کاربوتر مدل LK-XB01 را می توان برای شستشوی خودرو، آبیاری گل و گیاه، تمیز کردن حیوانات خانگی و یا شست و شو‌های خانگی (مانند سطوحی مثل زمین، شیشه و…) استفاده کرد. کاربران می توانند حتی نوع پاشش آب را کنترل کنند و بین حالتی که آب به صورت خطی یا به اصطلاح سوزنی از کارواش خارج شود، و حالتی که آب مانند اسپری و به صورت پودری خارج شود، حالتی را انتخاب کنند که کاملا متناسب با نوع کار باشد. باتری کارواش شارژی کاربوتر مدل LK-XB01 ظرفیتی معادل 2000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

به همین جهت شرکت سازنده نیز فشار آبی مناسب برای این نازل در نظر گرفته است. آب کشیده شده توسط شلنگ، به وسیله موتور داخل دستگاه کارواش و پمپ آن، با فشاری برابر با 2٫2 MPa خارج می‌شود. به دستگاه کارواش LK-XB01 ، شلنگی متصل می‌شود که طول آن معادل 6 متر است تا کار با دستگاه را با محدودیت روبه‌رو نکند.

حداکثر خروجی میزان آب از طریق این دستگاه کارواش، برابر با 180 لیتر در ساعت است. به عبارتی دیگر، خروجی آب در هر دقیقه برابر با 3000 ml است. و شما به مقدار آب کمی احتیاج دارید.ابعاد این محصول ۳۲x۷x۳۶ سانتی‌متر و وزن آن۱.۲۰۵ کیلوگرم است. این محصول دارای باتری لیتیومی ۲۰۰۰ آمپری است.

کارواش اینتیمکث کد GHR71 (سه میلیون و پانصد هزار تومان)

پاکسازی خودرو

ابعاد این کارواش ۳۵x۳۰x۲۰ سانتی‌متر و وزن آن۲.۵ کیلوگرم است. حداکثر دبی آب۳.۸ لیتر در دقیقه و حداکثر قدرت فشار آب۳/۵ مگا پاسکال بار است. این کارواش دارای موتو القایی است. این کارواش دارای دو عدد باتری ۱۴۸ ولت است. دبی خروجی آب ۳.۸ لیتر بر دقیقه است و مخزن پاشش کف (مواد شوینده) دارد. این محصول قابلیت پاشش سم و انواع سیالات و قابلیت مکش و عدم نیاز به اتصال مستقیم به شلنگ آب را دارد. این کارواش دارای کیف حمل، گان بلند، شلنگ ورودی و یک عدد اتصالات ورودی و فیلتر و دو عدد سری تنظیم پهنای پخش آب (تبدیل قرمز و سفید) است.این محصول سری های مختلف جهت پاشش خطی و نقطه ای دارد.

کارواش اکتیو تولز مدل AC-29100C (قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

نظافت خودروها

ابعاد این کارواش۲۰x۲۲x۳۳ سانتی‌متر و وزن آن ۵.۵ کیلوگرم است. توان موتور این محصول۱۴۰۰ وات و حداکثر دبی آب۵.۵ است. طول شلنگ۵ متر و قدرت فشار آب ۱۰۰ بار است.

این کارواش مجهز به محافظ حرارتی جهت حفاظت موتور در برابر افزایش دما است. این کارواش مجهز به پیستون استیل سه محور و سیستم توقف اتوماتیک است. این محصول دارای بدنه محکم و مقاوم با طراحی منحصر به فرد است. این کارواش دارای دو عدد چرخ برای حرکت آسان است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها