راهنمای خرید ارزان ترین گوشی های دو سیم کارت

اگر قصد خرید گوشی های هوشمند دو سیم کارته دارید، سری به فهرست راهنماتو بزنید که شامل پنج گوشی دو سیم کارتی هوشمند است.

شناسه خبر: ۳۴۹۶۶۵
راهنمای خرید ارزان ترین گوشی های دو سیم کارت

راهنماتو- اگر شما هم از افرادی هستید که دو سیم کارت فعال دارید و با توجه به قیمت بالای گوشی ها نمی خواهید دو گوشی مجزا خریداری کنید، احتمالا به دنبال گوشی های دوسیم کارتی می گردید. گوشی های دو سیم کارته زیادی در بازار موبایل وجود دارد اما قیمت برخی از این گوشی ها به حدی بالا است که نمی توان به خرید این گوشی ها فکر کرد.

به گزارش راهنماتو، من در فهرست 5 گانه گوشی های ارزان قیمت دو سیم کارتی سعی کردم ارزان ترین گوشی های با کیفیت دو سیم کارت را گلچین کنم، بنابراین فهرست من می توانست شامل گوشی های دیگری هم باشد. اما به این 5 گوشی محدودشان کردم:

گوشی رنسو مدل Nep N1(قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

گوشی هوشمند

ابعاد این گوشی ۱۰.۹×۷۵.۳×۱۵۴.۳ است و وزن آن ۱۹۷ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش این محصول IPS و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۵.۵ تا ۶.۰ اینچ است. قاب جلو از جنس شیشه و قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک است. از ویژگی‌های خاص این محصول می توان به حس‌گر اثرانگشت و رزولوشن۱۰۸۰×۱۹۲۰ اشاره کرد.

از ویژگی‌های کلیدی این گوشی می توان به باتری قدرتمند و تراشه Unisoc SC۹۸۶۳A Chipset اشاره کرد. پردازنده‌ی مرکزی ARM Cortex-A۵۵ و نوع پردازنده۶۴ بیتی است. فرکانس پردازنده‌ی مرکزی۱.۲ - ۱.۶ گیگاهرتز است و حافظه داخلی۳۲ گیگابایتی دارد. مقدار RAMاین محصول دو گیگابایت است و از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند.

از فناوری‌های ارتباطی این محصول می توان به وای فای و بلوتوث اشاره کرد. این گوشی دارای دو عدد ماژول دوربین در بخش پشتی است و رزولوشن عکس دوربین اصلی۱۳ مگاپیکسلی است، دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی است. رزولوشن دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی است. نسخه سیستم عامل Android ۱۱ است و از حس‌گر اثرانگشت روی قاب پشتی برخوردار است. باتری این محصول از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

گوشی موبایل تی پی-لینک مدل Neffos X1 Lite TP904A (قیمت حدودی: 2 میلیون و چهارصد هزار تومان)

گوشی هوشمند

ابعاد این گوشی ۸.۵ × ۷۱.۲ × ۱۴۲.۶ و وزن آن ۱۳۸ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش IPS و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۵.۰ تا ۵.۵ اینچ است. سایز سیم کارت این گوشی نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) ۵ اینچی است. ساختار بدنه این گوشی پلاستیک مجهز به حس‌گر اثر انگشت (Fingerprint Sensor) است و از ویژگی‌های خاص ان می توان به حس‌گر اثرانگشت اشاره کرد. رزولوشن این گوشی هوشمند HD۷۲۰ x ۱۲۸۰ و تراکم پیکسلی۲۹۴ پیکسل بر اینچ است. این گوشی می تواند تا ۱۰ لمس همزمان را پوشش دهد.

این گوشی دارای تراشه Mediatek MT۶۷۵۰ Chipset و پردازنده‌ی مرکزی Quad-Core Cortex-A۵۳ + Quad-Core Cortex-A۵۳ CPU است و نوع پردازنده۶۴ بیتی است. حافظه داخلی۱۶ گیگابایت و مقدار RAMدو گیگابایت است. حداکثر ظرفیت کارت حافظه۱۲۸ گیگابایت است. این گوشی در بخش پشتی یک عدد ماژول دوربین سیزده مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این گوشی از نوع پنج مگاپیکسلی است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۲۵۵۰ میلی‌آمپر ساعت است.

گوشی موبایل نوکیا مدل C30 TA-1359 DS(قیمت حدودی: 2 میلیون و نهصد هزار تومان)

نوکیا

ابعاد این گوشی موبایل ۹.۹×۷۹.۱×۱۷۷.۷ و وزن آن ۲۳۷ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش IPS و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتراست. این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت است و رزولوشن۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل دارد. تراکم پیکسلی این گوشی ۲۵۷ پیکسل بر اینچ است.

نسبت صفحه‌نمایش به بدنه۷۹.۹ درصد است. این محصول دارای پردازنده۶۴ بیتی است. فرکانس پردازنده‌ی مرکزی۱.۶-۱.۲ گیگاهرتز است. حافظه داخلی۶۴ گیگابایت و مقدار RAMسه گیگابایت است. این گوشی در بخش پشتی ۲ ماژول دوربین دارد. رزولوشن عکس۱۳ مگاپیکسل است و فلش LEDدارد. این گوشی سنسور ۱۳+۲ مگاپیکسل دارد. سنسور اول از نوع عریض (wide) با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و سنسور دوم از نوع سنجش عمق (depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است.

دوربین سلفی رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. نسخه سیستم عامل Android ۱۱ است و روی قاب پشتی، حسگر اثر انگشت دارد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و شارژر ۱۰ وات است.

گوشی موبایل جی پلاس مدل P10 2022 GMC-635M(قیمت حدودی: 3 میلیون و سیصد هزار تومان)

جی پلاس

ابعاد این گوشی ۱۵۷.۹x۷۴x۸.۹ و وزن آن ۱۲۰ گرم است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است و رزولوشن۱۵۶۰x۷۲۰ دارد. تراکم پیکسلی۲۸۲ پیکسل بر اینچ است و تراشه UNISOC SC۹۸۶۳A Chipset دارد. پردازنده‌ی مرکزی Octa-Core Cortex-A۵۵ و نوع پردازنده۶۴ بیتی است.

حافظه داخلی۳۲ مگابایت و مقدار RAMسه گیگابایت است. این گوشی هوشمند از کارت حافظه microSDپشتیبانی می کند. این گوشی در بخش پشتی دارای ۳ ماژول دوربین است. رزولوشن عکس دوربین اصلی۱۳ مگاپیکسل است. حسگر دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، حسگر سوم از نوع سنسور عمق (Depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل است. دوربین سلفی سنسور با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد.

نسخه سیستم عامل Android ۱۱ است و حس‌گر اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted) دارد. باتری این گوشی ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 Core SM-A032F/DS(سه میلیون و پانصد هزار تومان)

سامسونگ

ابعاد این گوشی۹.۱×۷۵.۹×۱۶۴.۲ و وزن آن ۲۱۱ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش PLS TFTو بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. اندازه نیز۶.۵ اینچی است. قاب پشتی و فریم این گوشی از جنس پلاستیک است. رزولوشن گوشی۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی۲۷۰ پیکسل بر اینچ است.

نسبت صفحه‌نمایش به بدنه۸۱.۸ است و از حافظه داخلی۳۲ گیگابایتی برخوردار است. مقدار RAM این محصول دو گیگابایت است. این گوشی دارای یک عدد ماژول دوربین هشت مگاپیکسلی است. دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل عرضه شده و نسخه سیستم عامل Android ۱۱ است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها