راهنمای خرید بهترین کیک پزهای برقی

برای خرید بهترین کبک پز برقی موجود در بازار راهنماتو را امتحان کنید.

شناسه خبر: ۳۴۹۷۱۵
راهنمای خرید بهترین کیک پزهای برقی

راهنماتو -تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای امتحان کردن فعالیت های جدید از جمله پخت کیک است. یکی از مهمترین بخش‌های پخت کیک، آماده بودن وسایل آشپزی است. معمولا برای پخت کیک افراد سعی می کنند از قالب های کیک پزی و حتی قابلمه استفاده کنند. اما ابزاری مخصوص برای کیک پزی وجود دارد.

به گزارش راهنماتو ، پخت کیک با کیک پز برقی یک روش عالی برای پخت یک کیک با کیفیت است. این کیک پزهای برقی در انواع و اقسام و با قیمت های گوناگون در دسترس هستند اما بهترین نسخه ها درب های شیشه دارند.در ادامه به معرفی ۵ کیک پز برقی باکیفیت می پردازم.

کیک پز برقی لاوانا (قیمت حدودی: 750 هزار تومان)

ابعاد این کیک پز ۲۹x۱۴x۲۹ سانتی‌متر و وزن آن نیز ۱.۳ گرم است. از سایر ویژگی های این محصول می توان به ظرف نچسب با کیفیت عالی جهت پخت و پز آسان و پوشش مقاوم در برابر انواع مواد خورنده شیمیایی به ویژه شوینده ها اشاره کرد.

این کیک پز برای پختن همه نوع شیرینی، پختن انواع کیک، سرخ کردن مرغ و جوجه، سرخ کردن گوشت، سرخ کردن و پختن ماهی و دم کردن سبزیجات با بخار خودشان بسیار مفید است.جنس بدنه این کیک پز فلزی است و امکاناتی از جمله شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی را دارد.

کیک پز لاوین الکتریک مدل Lavana(قیمت حدودی: 700 هزار تومان)

ابعاد این محصول ۲۹x۲۹x۱۶ سانتی‌متر است و قابلیت پخت انواع کیک و پیتزا را داراست.روکش این کیک پز گرانیتی است.جنس بدنه این کیک پز فلزی است. این محصول، امکان شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی را داراست.

کیک پز برقی انجنرال مدل 21(قیمت حدودی: 500 هزار تومان)

کیک پز برقی انجنرال،کیفیت بسیار بالایی دارد و چندمنظوره است. جالب است بدانید این محصول برای تهیه انواع کیک و پیتزا قابل استفاده است.در حقیقت با یک خرید، دو محصول خریداری می کنید. با توجه به داشتن درب شیشه ای (پیرکس) جداگانه همانند یک تابه دو دسته نیز می تواند برای پخت و پز روی شعله گاز مورد استفاده قرار گیرد.

داخل ظرف قابلمه دارای روکش نچسب باکیفیت و مرغوبی است تا استفاده از آن برای هر گونه آشپزی و پخت کیک و پیتزا آسان باشد. از لوازم جانبی این محصول می توان به قطعه مخروطی شکلی اشاره کرد که می تواند درون قابلمه قرار گیرد تا برای پخت کیک استفاده شود. همچنین به دلیل داشتن پنجره شیشه ای روی درب دستگاه می توانید بدون باز کردن درب، فرآیند آماده سازی پخت و پز را زیر نظر داشته باشید.

دسته درب دستگاه از جنس پلاستیک نسوز است تا علاوه بر محافظت در مقابل حرارت، از داغ شدن آن جلوگیری شود تا در هنگام پخت و پز و یا پایان آن، به سادگی بتوان درب را از روی ظرف برداشت.

داشتن دو دسته برای قابلمه کیک پز (جهت سهولت استفاده) و درب شیشه ای (پیرکس) جداگانه از ویژگی های این کیک پز نسبت به دیگر کیک پزهای موجود در بازار است تا بتوان از آن استفاده های چند منظوره کرد.

ابعاد این محصول ۳۸x۲۹x۱۵ سانتی‌متر و وزن آن ۲ کیلوگرم است. این محصول دارای درب شیشه ای پیرکس جداگانه قالب فلزی مخروطی جهت وسط کیک و کابل برق با دو شاخه است.درب پیرکس جداگانه برای استفاده به عنوان تابه نچسب روی شعله گاز دسته کیک پز از جنس پلاستیک نسوز و مقاوم دارای دو دسته جهت استفاده آسان تر هم به عنوان کیک پز و هم به عنوان تابه یا قابلمه نچسب از یگر ویژگی های این محصول فلزی است. شما می توانید این محصول را در ماشین ظرفشویی هم بشویید.

کیک پز تایما مدل رونیز(قیمت حدودی: 400 هزار تومان)

کیک پز سه کاره تایما یک محصول ویژه است به طوری که هم به عنوان کیک پز می توانید استفاده کنید هم به عنوان تابه دو دسته میتوانید استفاده کنید.کیک پز تایما دو دسته برای استفاده راحت تر دارد و همینطور یک درب پیرکس نشکن برای اسفاده از کیک پز به عنوان تابه کیک پز تایما از پوشش داخل گرانیت نچسب است‌ که از چسبیدن کیک به تابه جلوگیری میکند و تمام شیشه کیک پز از شیشه پیرکس نشکن است.ابعاد این تابه۳۰x۲۹x۱۶ سانتی‌متر و وزن۰.۹۰۰ گرم است.

این محصول دارای یک درب تابه پیرکس استوانه رویی جهت استفاده در وسط کیک است. از این محصول می توان به عنوان تابه و کیک پز استفاده کرد و نقطه قوت این کیک پز شیشه پیرکس نشکن است.

این تابه دارای دو دسته برای استفاده آسان تر و پوشش داخل گرانیت نچسب است. همچنین دارای دستگیره عایق استوانه ای آلومینیومی جهت استفاده در وسط کیک است. حتی می توانید از قابلمه بصورت جداگانه روی اجاق گاز به عنوان تابه مناسب برای پخت کیک ، پیتزا و غیره استفاده کنید.طول سیم این کیک پز یک متر و جنس بدنه فلزی است.

کیک پز برقی مرسانا(قیمت حدودی: 350 هزار تومان)

این کیک پز دارای دستگیره عایق، کابل جدا شونده و روکش نچسب است. این کیک پز کاربردی، دارای استوانه آلومینیومی جهت استفاده در وسط کیک و پنجره شیشه ای روی درب جهت مشاهده فرآیند پخت بدون باز کردن درب است، درنتیجه مناسب برای پخت کیک ، پیتزا و غیره است.

این محصول، امکان شستشوی راحت و آسان را فراهم می کند و طراحی زیبا و کیفیت بالایی دارد.طول سیم۱۰۰ سانتی متر و توان آن ۷۰۰ وات است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها