بهترین شامپوها برای شستشوی طوطی و پرندگان زینتی

در این مطلب بهترین شامپوهای مخصوص شستشوی پرندگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

شناسه خبر: ۳۴۹۷۴۸
بهترین شامپوها برای شستشوی طوطی و پرندگان زینتی

راهنماتو- طوطی ها و پرندگان هم مانند انسان ها کثیف می شوند و به حمام کردن نیاز دارند. یک استحمام خوب می تواند بسیاری از نیازها و خواسته های طبیعی آنها را برآورده کند. هر پرنده رفتارهای منحصربه فردی در شیوه نظافت از خود نشان می دهد. برخی از آنها دوست دارند در آب بازی کنند و برخی دیگر ممکن است در وارد شدن به آب از خود واکنش نشان دهند. در هر حالتی حمام کردن از اهمیت بالایی در حفظ سلامت پرندگان برخوردار است.

به گزارش راهنماتو، خوشبختانه شوینده های متنوعی برای شستشوی بدن پرندگان تولید شده اند که به تمیز نگه داشتن این دوستان پردار و مهربان ما کمک می کنند. در صورتی که قصد خرید یک شوینده مناسب برای طوطی و پرنده خانگی خود دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا بهترین شامپوهای مخصوص شستشوی پرندگان را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- شامپو بدن پرندگان بلو کد 004 (قیمت: 26,000 تومان)

شامپو بدن پرندگان بلو به منظور از بین بردن انگل‌های موجود بر روی پوشش خارجی پرنده و خوشبو و براق کردن پرهای آنها طراحی شده است. این محصول فاقد حلال‌های مضر بوده و از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند. فرمولاسیون این شامپو بر پایه آب بوده و دوستدار محیط زیست است. کافی است آن را از فاصله 10 الی 15 سانتی متری به بدن پرنده اسپری نمایید.

 شامپو بدن پرندگان بلو کد 004

2- اسپری شامپو پرندگان های پت مدل active حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 39,000 تومان)

این شامپو از مواد اولیه اسپانیایی تولید شده و بصورت اسپری می باشد. این محصول هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای پرندگان ایجاد نکرده ، خاصیت تمیزکنندگی بالایی دارد و نیازی به آبکشی ندارد.

اسپری شامپو پرندگان های پت مدل active حجم 250 میلی لیتر

3- شامپو پرنده اپکس مدل D305 وزن 150 گرم (قیمت: 71,500 تومان)

شامپو پرنده اپکس هر گونه آلودگی و میکروب موجود بر روی بدن پرندگان را از بین برده و لطافت و پاکیزگی را برای پوست و پر آنها به ارمغان می آورد. علاوه بر این، به خنک شدن پوست پرندگان به ویژه در فصول گرم سال کمک می کند. این شامپو برای شستشوی پرندگان زینتی مناسب است.

 شامپو پرنده اپکس مدل D305 وزن 150 گرم

4- اسپری مراقبت از پوست و مو پرنده اپکس مدل Herbo حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 86,000 تومان)

اسپری Herbo پرندگان اپکس تعادل چربی طبیعی پوست را حفظ کرده و زخم های ناشی از نوک زدن پرندگان در قفس و کندن پرهایشان را درمان می کند. این اسپری تحریکات پوستی ناشی از کک، کنه و شپش را از بین می برد. کافی است از فاصله 15 سانتی متری مقداری از آن را بر روی پوست و پرهای پرندگان قفسی و کبوتر اسپری کنید. این اسپری برای انواع پرندگان زینتی مناسب است.

اسپری مراقبت از پوست و مو پرنده اپکس مدل Herbo حجم 150 میلی لیتر

5- اسپری ضد انگل و شپش پرندگان پرسا مدل Anti-Parasite حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 40,000 تومان)

اسپری ضد انگل و شپش پرندگان پرسا با برخورداری از دو جزء فعال فیپرونیل و پرمترین به از بین بردن جَرَب و انگل از پرهاي پرندگان زینتی و پاکسازي محیط زندگیشان از این انگل ها کمک می کند. جرب و شپش یکی از رایج انگل های آلوده کننده پرندگان زینتی و محیط زندگی آنهاست. عفونت با این انگل ها منجر به ایجاد التهاب و خارش شدید، کم خونی و انتقال برخی بیماری ها می شود.

اسپری ضد انگل و شپش پرندگان پرسا مدل Anti-Parasite حجم 300 میلی لیتر

6- اسپری ضد کک و کنه پرندگان لوسی مدل 01 حجم 450 میلی لیتر (قیمت: 63,000 تومان)

اسپری ضد انگل و کک و کنه پرندگان لوسی با برخورداری از فرمولاسیون ویژه اثرگذاری فوق العاده ای را ارائه می دهد. این محصول هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند و ماندگار است. دقت نمایید که از اسپری کردن این محصول به دهان پرنده جلوگیری شود.

 اسپری ضد کک و کنه پرندگان لوسی مدل 01 حجم 450 میلی لیتر

7- دوش پرنده طرح طبیعت دوش پرندگان 1000ml (قیمت: 158,000 تومان)

این محصول غنی از مواد معدنی و ید بوده و مخصوص پرندگان می باشد و با برخورداری از ویتامین B1، روغن اکالیپتوس، روغن مرکبات ،روغن آویشن ،پتاسیم و ید از ایجاد قارچ و سایر بیماری های پوستی جلوگیری می کند.

دوش پرنده طرح طبیعت دوش پرندگان 1000ml

8- اسپری ضد کک و کنه گلدن کرافت- مخصوص پرندگان زینتی (قیمت: 59,000 تومان)

اسپری ضد کک و کنه گلدن کرافت فاقد هر گونه ماده شیمیایی و مخرب محیط زیست بوده و برای از بین بردن انگل های پوشش خارجی بدن و جایگاه پرندگان تولید شده است. این محصول فرمولاسیونی بر پایه آب داشته و دوست دار محیط زیست است. این اسپری هر گونه حشره موذی مانند کک و کنه را از بین برده و بر روی تمام قسمت های بدن پرنده قابل استفاده است.

اسپری ضد کک و کنه گلدن کرافت- مخصوص پرندگان زینتی

نظرات
پربازدیدترین خبرها