راهنمای خرید ارزان ترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

گوشی های سامسونگ را می توان از محبوب ترین گوشی های بازار دانست. برای خرید گوشی های ارزان قیمت گیمینگ سامسونگ این فهرست را دنبال کنید.

شناسه خبر: ۳۴۹۷۷۲
راهنمای خرید ارزان ترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

راهنماتو -تعطیلات عید فرصت خوبی را برای بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند و گیمرها فراهم می کند که به بازی بپردازند. اما مسئله این است که بازی با گوشی نیاز به گوشی با کیفیت دارد. با این وجود، قیمت بسیار بالای گوشی های گیمینگ باعث می شود بسیاری از کاربران عطای خرید گوشی گیمینگ را به لقایش ببخشند.

به گزارش راهنماتو، بین گوشی های هوشمند بازار موبایل، گوشی های هوشمند سامسونگ بسیار محبوب تر از سایر گوشی های هوشمند محسوب می شوند. برای خرید یک گوشی گیمینگ مناسب از برند سامسونگ من برای شما یک فهرست 5 گانه آماده کرده ام که شامل ارزان قیمت ترین گوشی های این برند است.

گوشی گلکسیM32(قیمت حدودی: 8 میلیون تومان)

گوشی سامسونگ

ابعاد گوشی گلکسی M32، ۱۵۹.۳x۷۴x۸.۴ و وزن آن ۱۸۰ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش این گوشی Super AMOLED و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش شش اینچی است. قاب جلو از جنس شیشه فریم و قاب پشتی تهیه شده از پلاستیک است. این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت است و برای عکاسی بسیار مناسب به نظر می رسد. رزولوشن۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی۴۱۱ پیکسل بر اینچ است.

این گوشی دو عدد سیم کارت دارد. نوع پردازنده۶۴ بیتی و حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت و مقدار RAM شش گیگابایت است.این گوشی در بخش پشتی دارای ۴ دوربین است. دوربین ۶۴ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل. دوربین سلفی این گوشی از نوع ۲۰ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۲۵ وات است.

گوشی گلکسی A33 5G SM-A336(قیمت حدودی: 10 میلیون و پانصد هزار تومان)

گوشی سامسونگ

ابعاد این گوشی۸.۱×۷۴×۱۵۹.۷ است و وزن آن۱۸۶ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش Super AMOLEDبرخوردار است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و قاب جلو از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک است. از ویژگی‌های خاص این گوشی می توان به حس‌گر اثرانگشت و مقاومت در برابر آب اشاره کردو این گوشی برای عکاسی هم مناسب است.

رزولوشن این گوشی۱۰۸۰× ۲۴۰۰ و تراکم پیکسلی۴۱۱ پیکسل بر اینچ است و دو عدد سیم کارت دارد. نوع پردازنده این گوشی ۶۴ بیتی و فرکانس پردازنده‌ی مرکزی۲.۰ - ۲.۴ گیگاهرتز است.حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت و مقدار RAMشش گیگابایت است. این گوشی در بخش پشتی 4 ماژول دوربین دارد. دوربین‌هایی با رزولوشن ۴۸+۸+۵+۲ مگاپیکسل. دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی است. خروجی صدا USB Type-C و باتری از نوع لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

گوشی گلکسی A53 5G(قیمت حدودی: 13 میلیون و پانصد هزار تومان)

سامسونگ گوشی

ابعاد این گوشی ۸.۱×۷۴.۸۰×۱۵۹.۶۰ و وزن آن۱۹۰ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش Super AMOLEDاست. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. از ویژگی‌های خاص این محصول می توان به حس‌گر اثرانگشت اشاره کرد. رزولوشن این گوشی ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و تراکم پیکسلی۴۰۵ پیکسل بر اینچ است.

نوع پردازنده این گوشی ۶۴ بیتی و حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت است. مقدار RAM این گوشی نیز هشت گیگابایتی است. دوربین‌های پشت گوشی، دوربین‌هایی با رزولوشن ۶۴+۱۲+ ۵+۵ مگاپیکسل است و دوربین سلفی یک دوربین در قسمت جلو دارد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم‌-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات است.

گوشی گلکسی A73 5G SM-A736B/DS (قیمت حدودی: 15 میلیون و سیصد هزار تومان)

گوشی آ73

ابعاد این گوشی ۷.۶×۷۶.۱×۱۶۳.۷ و وزن آن۱۸۱ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش Super AMOLED Plus و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. قاب جلو از جنس شیشه و قاب پشت از جنس پلاستیک است. از ویژگی‌های خاص این گوشی می توان به مجهز بودن به حس‌گر اثرانگشت و مقاومت در برابر آب اشاره کرد. این محصول برای بازی و عکاسی مناسب است. رزولوشن این دوربین۱۰۸۰×۲۴۰۰ و تراکم پیکسلی۳۹۳ پیکسل بر اینچ است.

حافظه داخلی این محصول ۱۲۸ گیگابایت و مقدار RAMهشت گیگابایت است. این گوشی دارای چهار حسگر دوربین است.دوربین‌هایی با رزولوشن ۱۰۸+۱۲+۵+۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل. باتری این گوشی از نوع باتری لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات را داراست.

گوشی گلکسی S21 FE 5G SM-G990E/DS (قیمت حدودی: 19 میلیون و چهارصد هزار تومان)

گوشی سری اس

ابعاد این محصول۷.۹×۷۴.۵×۱۵۵.۷ و وزن آن۱۷۷ گرم است. بازه‌ اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر و اندازه صفحه نمایش۶.۴ اینچ است. قاب پشت از جنس پلاستیک و قاب جلو از جنس شیشه فریم است. از ویژگی های مهم این محصول می توان به ویژگی‌های خاص این گوشی می توان به حس‌گر اثرانگشت و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

این گوشی دارای سه دوربین دربخش پشتی است. دوربینهای ۱۲ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل. دوربین سلفی از نوع ۳۲ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژر ۲۵ وات با فناوری شارژ سریع است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها