بهترین محصولات محافظ مو در برابر حرارت سشوار و اتو

در این مطلب قصد داریم بهترین محصولات محافظت در برابر سشوار و اتوی مو را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۴۹۹۵۳
بهترین محصولات محافظ مو در برابر حرارت سشوار و اتو

راهنماتو- استفاده از رنگ های شیمیایی و حالت دادن به موها از طریق گرما موها را کدر و وز می کند. یک اسپری، روغن یا کرم محافظ حرارت مرغوب می تواند به ترمیم این آسیب ها کمک کند. یک آرایشگر معروف می گوید: «محافظت‌کننده‌های حرارتی به‌عنوان یک مانع محافظ بین موها و گرمای حالت دهنده ها عمل می کنند و از موهای شما در برابر سوختن، خشک شدن و کدر شدن محافظت می کنند. علاوه بر این، به صاف شدن کوتیکول کمک کرده و موها را درخشان و سالم می کنند.» در این مطلب قصد داریم بهترین محصولات محافظت در برابر سشوار و اتوی مو را به شما معرفی کنیم:

1- سرم مو دو فاز مارال مدل روغن آرگان حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 110,000 تومان)

این سرم با برخورداری از روغن آرگان و پرو ویتامین B5 موها را آبرسانی و تقویت کرده و خشکی و شکنندگی آنها را از بین می برد. این محصول به صورت دوفاز طراحی شده و قبل از مصرف باید بخوبی تکان داده شود. سرم موی دو فاز مارال موها را تقویت کرده، موخوره را از بین می برد و شادابی ،استحکام و لطافت را برای موهای شما به ارمغان می آورد.

 سرم مو دو فاز مارال مدل روغن آرگان حجم 250 میلی لیتر

2- سرم نرم کننده مو پریم مدل Kera Moist حجم 125 میلی لیتر (قیمت: 190,000 تومان)

سرم نرم کننده مو پریم محصولی سبک، نرم کننده و ضد وز می باشد و استفاده آن بعد از حمام از خشکی و گره خوردگی موها جلوگیری می کند. این سرم با برخورداری از روغن های اینکااینچی و بائوباب و امگا 3، امگا 6 و امگا 9 از آسیب رسیدن به موها در هنگام استفاده از سشوار و اتو جلوگیری می کند و سبب نرمی، لطافت و شادابی موها می شود.

سرم نرم کننده مو پریم مدل Kera Moist حجم 125 میلی لیتر

3- اسپری محافظ حرارتی مو فولیکا مدل Heat Primer حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 106,000 تومان)

اسپری محافظ حرارتی مو فولیکا از موها در برابر آسیب های حرارت سشوار، اتو و حالت دهنده های مو محافظت می کند. این محصول هیچ گونه آسیبی به موها وارد نکرده و پس از استفاده می تواند مقاومت موها را در مقابل حداکثر دمای 220 درجه سانتی گراد بالا ببرد. پس از استفاده از این اسپری، موها بخوبی حالت دهی شده و دچار خشکی، وز و شکنندگی نمی شود. علاوه بر این رطوبت و سلامت موها را تامین کرده و درخشندگی و لطافت را برای موهای شما به ارمغان می آورد.

 اسپری محافظ حرارتی مو فولیکا مدل Heat Primer حجم 200 میلی لیتر

4- اسپری دوفاز بیول مدل Revitalize Active حجم 450 میلی لیتر (قیمت: 138,000 تومان)

اسپری دوفاز بیول مدل Revitalize Active با برخورداری از منابع غنی کلاژن و ویتامین‌های A، E، D، C و B12 علاوه بر تغذیه موها، موجب آبرسانی، ترمیم و ویتامینه شدن موها می شود. این اسپری میزان گردش خون را در پوست سر افزایش داده و موجب استحکام تارموها می شود. وجود عصاره آلوئه ورا در این اسپری به کاهش شوره سر و افزایش لطافت و نرمی موها کمک می کند. این اسپری سرشار از کراتین هیدرولیز شده بوده و علاوه بر احیای مجدد کورتکس مو، بالاترین محافظت را در برابر آسیب های محیطی و شوک های حرارتی ارائه می دهد.

اسپری دوفاز بیول مدل Revitalize Active حجم 450 میلی لیتر

5- ماسک مو دو فاز کریستال مدل Argan Oil حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 88,500 تومان)

ماسک موی دو فاز کریستال مدل Argan Oil علاوه بر آبرسانی به موها، از آنها در برابر عوامل آسیب زای محیطی مانند حرارت سشوار، اتو و اشعه خورشید محافظت کرده و مشکل گره خوردگی موها را برطرف می کند. این محصول با برخورداری از روغن آرگان، کراتین و پروتئین موها را تقویت، ترمیم و آبرسانی می کند. این ماسک مخصوص موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده بوده و قدرت احیاکنندگی فوق العاده ای دارد.

 ماسک مو دو فاز کریستال مدل Argan Oil حجم 250 میلی لیتر

6- سرم دو فاز مو سریتا مدل Argan Oil مناسب موهای خشک و آسیب دیده حجم 230 میلی لیتر (قیمت: 85,000 تومان)

سرم دوفاز سریتا با برخوداری از روغن آرگان، کراتین و جلبک قرمز موها را بخوبی آبرسانی کرده و لطافت و درخشندگی را برای موهای شما به ارمغان می آورد. این محصول موهای آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کرده و از موها در برابر گرما و آسیب های محیطی محافظت می کند.

 سرم دو فاز مو سریتا مدل Argan Oil مناسب موهای خشک و آسیب دیده حجم 230 میلی لیتر

7- سرم مو سینوا مدل 01 حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 230,000 تومان)

سرم مو سینوا حاوی روغن آرگان و مواد سیلیکونی بوده و بدون برجای گذاشتن هیچ گونه چربی بر روی موها سبب حفظ رطوبت، تغذیه، ترمیم و بازسازی موها می شود. این محصول از شکنندگی، خشکی و وز شدن موها جلوگیری کرده و به واسطه برخورداری از خاصیت آنتی اکسیدانی از مو در برابر عوامل محیطی همچون گرما و آفتاب محافظت می کند و با تقویت کراتین مو سبب افزایش استحکام و احیا تارهای مو می شود.

 سرم مو سینوا مدل 01 حجم 100 میلی لیتر

8- سرم مو استم سل مدل آرگان حجم ۱۰۰ میلی لیتر (قیمت: 220,000 تومان)

این سرم با ایجاد یک لایه حفاظتی دور ساقه مو، از موهای شما در برابر آسیب های مختلف (عوامل محیطی، ابزارهای حرارتی حالت دهنده مو و محصولات شیمیایی) محافظت می کند. این سرم بافت موها را تقویت کرده و با جلوگیری از وز شدن مو و انعکاس نور، درخشش بیشتری را برای موهای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، سبب افزایش نرمی و لطافت موها می شود.

 سرم مو استم سل مدل آرگان حجم ۱۰۰ میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها