راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما تا سقف ۳۰ میلیون تومان

اگر قصد خرید یک ماشین ظرفشویی ایرانی را دارید و نمی دانیم مکدام برند و کدام مدلها را امتحان کنید، سری به انواع مدلهای ماشین ظرفشویی برند پاکشوما بزنید.

شناسه خبر: ۳۴۹۰۸۷
راهنمای خرید بهترین ماشین ظرفشویی های پاکشوما تا سقف 30 میلیون تومان

راهنماتو - برای خرید ماشین ظرفشویی ایرانی درجه یک در بازار گزینه های خرید زیادی داریم. اما این که کدام ماشین ظرفشویی را انتخاب می کنیم تا حد زیادی بستگی به این دارد که چه خواسته هایی از ماشین ظرفشویی خود داریم. یکی از برندهای شناخته شده ماشین ظرفشویی در ایران را می توان پاکشوما دانست.

به گزارش راهنماتو، در این مقاله به معرفی برترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار از برند پاکشوما پرداخته ایم. این ماشین ظرفشویی ها نسبت به ماشین ظرفشویی های خارجی بسیار مقرون به صرفه تر هستند:

ماشين ظرفشويی 15 نفره پاکشوما مدل MDF-15303(قیمت حدودی: 19 میلیون تومان)

ماشین ظرفشویی

این ماشین لباسشویی با رده مصرف انرژی A++به فروش می رسد و فاقد سنسور میزان آب مصرفی است. مصرف آب در هر چرخه شستشو10 لیتر و میزان صدا در حالت شستشو47 دسی بل است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی 15 نفر است. البته یکی از محدودیت های این ماشین این است که سیستم شستشو با بخار ندارد. این ماشین ظرفشویی سیستم خشک کن یا Zeolithدارد اما فاقد صفحه کنترل لمسی است.

این ملاشین ظرفشویی دارای پایه قابل تنظیم ارتفاع است و نشانگر میزان مصرفی نمک و جلادهنده نیز دارد. تعداد برنامه شستشوی این ماشین ظرفشویی 8 عدد است و سه عد سبد هم دارد. در این ماشین ظرفشویی می توانید گزینه شستشو با نصف ظرفیت را هم فعال کنید. برنامه های شستشوی اقتصادی، شستشوی شدید، شستشوی 90 دقیقه ای, شستشوی سریع در 30 دقیقه, شستشوی ظروف حساس, شستشوی میوه و سبزیجات, شستشوی نصف ظرفیت از دیگر ویژگی های این محصول است.عرض این ماشین ظرفشویی 600 میلی متر، ارتفاع 850 میلی متر، عمق600 میلی متر و وزن46 کیلوگرم است.

ماشین ظرفشویی MDF-15306W(قیمت حدودی:21 میلیون و پانصد هزار تومان)

ماشین

این ماشین لباسشویی دارای رده مصرف انرژی+++A است و سنسور میزان آب مصرفی دارد. مصرف آب در هر چرخه شستشو 10 لیتر و میزان صدا 49 دسی بل است. این ماشین ظرفشویی برای 15 نفر ظرفیت دارد ولی فاقد امکان شستشو با بخار است.این ماشین ظرفشویی فاقد سیستم خشک کن است و صفحه کنترل لمسی (touch)دارد.

این ماشین ظرفشویی فاقد سیستم ضد نشت آب یا Aqua Stopاست ولی امکان شستشو با تاخیر (تا 24 ساعت) را دارد. این ماشین ظرفشویی فاقد برنامه تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor)است. اما نشانگر زمان باقی مانده برنامه و قفل کودک دارد. تعداد برنامه های شستشوی این ماشین 8 برنامه است و سه سبد قفسه شستشو دارد. قابلیت شستشوی خودکار از دیگر ویژگی های خوب این محصول است. وزن این ماشین ظرفشویی46 کیلوگرم، عرض60 سانتی متر،عمق60 سانتی متر و ارتفاع85 سانتی متر است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF - 15308(قیمت حدودی: 25 میلیون تومان)

ظرفشویی پاکشوما

این ماشین ظرفشویی رده مصرف انرژی A++ دارد. این ماشین ظرفشویی سنسور میزان آب مصرفی دارد و نرخ مصرف آب آن در هر چرخه شستشو12 لیتر است. میزان صدا در این ماشین ظرفشویی حدود 49 دسی بل است و برای 15 نفر ظرفیت دارد. این ماشین ظرفشویی امکان شستشو با بخار و سیستم خشک کن یا Zeolith را ندارد. این ماشین ظرفشویی دارای صفحه کنترل لمسی (touch)است و برنامه صرفه جویی مصرف آب را نیز دارد. این ماشین ظرفشویی سیستم ضد نشت آب ندارد اما می تواند شستشو با تاخیر (تا 24 ساعت) را انجام دهد.

این پایه قابلیت تنظیم ارتفاع و برنامه تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor)ندارد اما نشانگر زمان باقی مانده برنامه و قفل کودک

دارد. این ماشین ظرفشویی دارای 7 برنامه است و 3 عدد سبد شستشو دارد. این ماشین ظرفشویی قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه ها را نیز دارد.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15302(قیمت حدودی: 26 میلیون تومان)

فناوری ماشین ظرفشویی

این ماشین ظرفشویی دارای رده مصرف انرژی A++است و سنسور میزان آب مصرفی دارد و نرخ مصرف آب آن در هر چرخه شستشو، 12 لیتر است. میزان صدایی که این ماشین ظرفشویی ایجاد می کند حدود 49 دسی بل است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی برای 15 نفر مناسب است. این ماشین فاقد برنامه شستشو با بخار و سیستم خشک کن یا Zeolithاست.

این مدل ماشین ظرفشویی صفحه کنترل لمسی (touch)و برنامه شستشو با تاخیر (تا 24 ساعت) دارد اما فاقد پایه قابل تنظیم ارتفاع و برنامه تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor)است. این برنامه دارای نشانگر زمان باقی مانده برنامه و قفل کودک است. این ماشین ظرفشویی 7 برنامه شستشو دارد. یکی از ویژگی های مثبت در این ماشین ظرفشویی برخورداری از برنامه شستشو با نصف ظرفیت (Half Load)است. همچنین این ماشین قفسه قاشق و چنگال جداگانه ندارد. وزن این ماشین ظرفشویی 46 کیلوگرم، عرض آن60 سانتی متر، عمق آن 60 سانتی متر و ارتفاع آن 85 سانتی متر است.

ماشین ظرفشویی 15 نفره پاکشوما مدل MDF-15310(قیمت حدودی: 28 میلیون تومان)

پاکشوما ظرفشویی

این ماشین ظرفشویی دارای رده مصرف انرژی A++ است و سنسور میزان آب مصرفی دارد. مصرف آب این ماشین در هر چرخه شستشو حدود 12 لیتر و میزان صدا49 دسی بل است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی 15 نفر است. این ماشین ظرفشویی برنامه شستشو با بخار و سیستم خشک کن یا Zeolithندارد. این ماشین ظرفشویی دارای صفحه کنترل لمسی (touch)است و سیستم ضد نشت آب یا Aqua Stopندارد.

یک گزینه محدود کننده در این ماشین ظرفشویی این است که فاقد تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor)است. این ماشین ظرفشویی دارای 8 برنامه شستشو است. این ماشین ظرفشویی فاقد قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه ها است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها