راهنمای خرید بهترین کولرگازی های بازار

هوا کم کم گرم می شود و با توجه به وضعیت دلار، خرید کولر گازی یکی از برترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

شناسه خبر: ۳۴۹۱۴۹
راهنمای خرید بهترین کولرگازی های بازار

راهنماتو -شاید شما هم مثل من متوجه شده اید که دمای هوا افزایش چشمگیری پیدا کرده و کم کم وقتش رسیده است که به فکر سیستمهای سرمایشی باشید. البته هنوز هم شب ها هوا سرد است اما به نظر می رسد دمای هوا به حدی افزایش پیدا کرده است که می توانیم حدس بزنیم که یک تابستان بسیار گرم را در پیش داریم.

به گزارش راهنماتو، اگر شما هم از افراد گرمایی هستید که عاشق فصل سرد هستید و در فصل بهارو تابستان مدام به دنبال هوای خنک می گردید و به آغوش کولرگازی پناه می برید، جالب است بدانید که الان بهترین زمان برای خرید کولر گازی است و احتمالا بعد از عید قیمت ها بسیار بالاتر خواهد رفت.

کولر گازی لاویتا مدل 12000 LT1 (قیمت حدودی: 17 میلیون تومان)

کولرگازی

توان این کولر گازی۱۶۵۰ وات است. امکانات این کولر گازی شامل امکان تصفیه هوا است و محدوده ظرفیت سرمایشی۱۰ تا ۲۰ هزار BTU/hr دارد. نوع برق مصرفی این کولر گازی تک فاز و دوگانه سرمایش و گرمایشی است. این کولر

تعداد کمپرسور این کولر گازی یک عدد و تعداد پنل هم یک عدد است. نوع آب و هوای سازگار با این دستگاه معتدل و گرم است و این دستگاه دارای نشانگر روی پنل و فیلتر بهداشتی تصفیه هوا است. وزن یونیت خارجی این کولر گازی۲۸ کیلوگرم و ابعاد یونیت خارجی۷۵x۳۰x۵۵ و وزن پنل داخلی۹ کیلوگرم است.

جنس پنل داخلی، پلاستیک سفید صدفی براق و حداکثر دما۳۷ درجه سانتی گراد و حداقل دما۱۷ درجه سانتی گراد است.

کولر گازی گرین مدل GPS-H12P1T1A-MA (قیمت حدودی: 22 میلیون تومان)

کولر

از امکانات این کولر گازی می توان به امکان تصفیه هوا اشاره کرد. کارایی این کولر گازی در بخش سرمایش و گرمایش است و نوع کمپرسوراینورتر است. این کولر گازی تنها یک عدد کمپرسور دارد و با آب و هوای معتدل و گرم سازگاری دارد. این کولر گازی دارای دستگاه نمایش وضعیت روی پنل است.

رده مصرف انرژی در این دستگاه B است و با توان ۱۰۹۰ وات کار می کند. بازدهی گرمایش COP ۳.۶۷ و بازدهی سرمایش EER ۳.۲۲ است. وزن پنل داخلی۳۳.۵ کیلوگرم و ابعاد پنل داخلی۷۱x۴۷x۳۸ است. جنس پنل داخلی پلاستیک است.حداکثر دما در این دستگاه ۳۲ درجه سانتی گراد و حداقل دما۱۶ درجه سانتی گرادد است. این دستگاه دارای فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا است.

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF12TQN1(قیمت حدودی: 19 میلیون و هفتصد هزار تومان)

جی پلاس

نوع برق مصرفی در این کولر گازی تک فاز و نوع کمپرسور، روتاری است. توان این کولر گازی ۱۰۹۶ وات است. بازدهی گرمایش COPدر این کولر گازی ۳.۶۱ و بازدهی سرمایش EER۳.۲۱ است. ظرفیت گرمایش۱۲۵۰۰ و ظرفیت سرمایش۱۲۰۰۰ است. وزن پنل داخلی۸.۴ کیلوگرم و ابعاد پنل داخلی۸۳۶x۲۷۰x۲۱۰ است.

جنس پنل داخلی پلاستیکی و حداکثر دما ۴۶ درجه سانتی گراد و حداقل دما۱۶ درجه سانتی گراد است. این محصول فیلتر چند لایه ضد کپک دارد.

کولر گازی سامسونگ مدل AR24TSHZJWK/JO(قیمت حدودی: 41 میلیون تومان)

کولر گازی م

این کولرگازی قابلیت بوق روشن/ خاموش, تایمر ۲۴ ساعته, سیستم Auto Restart, سیستم شستشوی اتوماتیک(پنل داخلی), ضد باکتری Anti-Bacteria, فیلتر Full HD جهت جلوگیری از انتشار ذرات آلرژی زا و گرد و غبار, محافظ کمپرسور و برد الکترونیکی در برابر نوسانات برق از طریق سیستمTriple Protector+ را داراست.

از امکانات این کولر گازی می توان به اینورتر اشاره کرد. نوع برق مصرفی در این دستگاه تک فاز است و قابلیت سرمایشی و گرمایشی دارد. این محصول یک عدد کمپرسور و یک عدد پنل دارد و برای آب و هوای معتدل و گرم مناسب است.

این دستگاه از پنل نمایشگر وضعیت برخوردار است و توان مصرفی۲۲۸۰ وات دارد. جنس پنل داخلی پلاستیک و حداکثر دما

۴۰ درجه سانتی گراد و حداقل دما۱۴ درجه سانتی گراد است. فیلتر این دستگاه قابلیت تعویض دارد.

کولر گازی پاکشوما مدل MPR 24C(قیمت حدودی: 45 میلیون تومان)

کولر گازی سامسونگ

کولر گازی پاکشوما آخرین و گران ترین محصولی است که معرفی می کنم. بله، محصولات ایرانی، همیشه ارزان قیمت نیستند. این محصول دارای ریموت کنترل است و قابلیت نظافت بسیار ساده ای دارد. این دستگاه دارای پنل نمایش وضعیت است.

این دستگاه یک کمپرسور دارد و سرمایشی است. نوع برق مصرفی این دستگاه تک فازاست. محدوده ظرفیت سرمایشی۲۰ تا ۳۰ هزار BTU/hr است. از امکانات کولر گازی می توان به امکان تصفیه هوا اشاره کرد. توان این دستگاه ۷۰۰۰ وات است. فیلتر این دستگاه هپا پلاسما و سیستم پاک کنندگی خودکار دارد. حداقل دما ۱۷ درجه سانتی گراد و حداکثر دما۳۰ درجه سانتی گراد است. جنس پنل داخلی این دستگاه فلز و پلاستیک است. این دستگاه دارای سیستم Powerful Cooling جهت تسریع در خنک شدن محیط و دارای سیستم یونیزاسیون هوا است. جنس یونیت خارجی فلز و پلاستیک است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها