راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین یخچال فریزرهای الکترواستیل

الکترواستیل از برندهای شناخته شده بازار لوازم خانگی است.راهنماتو یک فهرست ویژه برای خریداران لوازم خانگی آماده است که می توانند خریداری کنند.

شناسه خبر: ۳۴۹۲۰۲
راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین یخچال فریزرهای الکترواستیل

راهنماتو -یخچال فریزرهای الکترواستیل از پرطرفدارترین یخچال فریزرهای بازار محسوب می شوند. بسیاری از افراد که به دنبال خرید یک یخچال فریزر مرغوب می گردند، در نهایت به سراغ این برند می روند و یخچال فریزر الکترواستیل را انتخاب می کنند.

به گزارش راهنماتو، برای خرید یک یخچال فریزر مناسب و متناسب با نیاز خود باید به مولفه های مختلفی توجه کنید. این مولفه ها از حجم یخچال فریزر تا ویژگی های ظاهری گسترده است و می تواند شامل موارد زیادی شود. با این وجود برای خرید یک یخچال فریزر با کیفیت و مقرون به صرفه از برند الکترواستیل با راهنمای خرید راهنماتو همراه باشید.

یخچال فریزر پلادیوم الکترواستیل مدل 14 فوت(قیمت حدودی: 8 میلیون و پانصد هزار تومان)

یخچال فریزر

ابزار روشنایی این یخچال فریزر، لامپ یخچال است و ارتفاع 1650 سانتی‌متری دارد. پهنای این یخچال فریزر 600 سانتی متر است و5 طبقه در درب یخچال وجود دارد. فریزر این محصول 3 طبقه دارد و تعداد طبقات یخچال 4 عدد است. یخچال این محصول 2 عدد است. عمق این یخچال 720 سانتی‌متر و گنجایش فریز76 سانتی متر است. گنجایش کل این یخچال و فریزر 14 فوت برابر با 310 لیتر است. میزان صدا در این یخچال فریزر 38 دسی بل است و از همه چیز مهمتر این که برفک نمی زند. درست است که این یخچال فریزر ارزان ترین محصول فهرست من است اما این، اصلا ربطی به کیفیت یخچال فریزر پلادیوم ندارد و مطمئن باشید یکی از بهترین محصولاتی است که می توانید بخرید.

یخچال فریزر دیفراست14 الکترواستیل (قیمت حدودی: 10 میلیون تومان)

یخچال

ارتفاع این یخچال 1650 سانتی‌متر و پهنای آن 60 سانتی متر است. تعداد طبقات درب یخچال 5 عدد و تعداد طبقات فریزر 2 طبقه است. تعداد طبقات یخچال 4 عدد است و عمق570 سانتی‌متری دارد. گنجایش کل این یخچال فریزر14 فوت و گنجایش کل به لیتر310 لیتر است. میزان صدای این یخچال فریزر 38 دسی بل و نمودار مصرف انرژی A++ است. این یخچال فریزر را می توان یک محصول میان رده باکیفیت دانست که کاملا ارزش خرید دارد.

یخچال فریزر الکترواستیل ES20(قیمت حدودی: 14 میلیون تومان)

یخچال و

ابعاد این یخچال شامل ارتفاع 1942 سانتی‌متری است. از امکانات فریزر می توان به یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) اشاره کرد و از امکانات یخچال می توان به نمایشگر اشاره کرد.پهنای این محصول 598 سانتی متر و تعداد طبقات درب یخچال4 عدد و تعداد طبقات فریزر، 3 عدد است. تعداد طبقات یخچال4 عدد است. این یخچال دو عدد کشو دارد و تعداد کشوی فریزر 3 عدد است. عمقاین یخچال 570 سانتی متر است. گنجایش کل این یخچال فریزر 318 لیتر است. این یخچال فریزر ضد برفک است. وزن این یخچال فریزر 60 کیلوگرم است.

یخچال فریزر پلادیوم الکترواستیل مدل 35 فوت(قیمت حدودی: 17 میلیون تومان)

فریز

ارتفاع این یخچال1985 سانتی‌متر و پهنا750 سانتی متر است. تعداد طبقات فریزر4 طبقه و تعداد طبقات یخچال3 عدد است. این یخچال فریزر 5 عدد کشو دارد. عمق این یخچال فریزر770 سانتی‌متر و گنجایش فریز150 لیتر است. این یخچال فریزر دارای نمودار مصرف انرژیA+ است و در برابر برفک نیز مقاومت می کند. تفاوت قیمت این یخچال و یخچال بعدی در فهرست من حدود یک میلیون تومان است اما طرفداران برند الکترواستیل و البته افرادی که با ویژگی های یخچال فریزرها آشنایی دارند می دانند که هر مدل یخچال فریزر می تواند ویژگی های خاص خود را داشته باشد.

یخچال فریزر پلادیوم الکترواستیل مدل 27 فوت(قیمت حدودی: 18 میلیون تومان)

فریزری کردن

ارتفاع این یخچال فریزر2090 سانتی‌متر است و نوع یخچال فریزر، یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) است. این یخچال فریزر نمایشگر دارد. پهنای این یخچال فریزر655 سانتی متر و تعداد طبقات درب یخچال 3 عدد است. تعداد طبقات فریزر 5 عدد و تعداد طبقات یخچال 3 عدد است. تعداد طبقات فریزر5 عدد است. تعداد کشوهای فریزر نیز 5 عدد است.

جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست است و کشوها امکان تنظیم دما و رطوبت دارند. عمق این یخچال فریزر 713 سانتی‌متر و محدوده گنجایش کل به لیتر351 تا 490 لیتر است. این یخچال فریزر دارای نمودار مصرف انرژی A است. این یخچال فریزر در برابر برفک مقاومت دارد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها