۱۳ بازی غرب وحشی برتر اندروید

امروزه صنعت بازی‌سازی قدم در راهی گذاشته است که در نتیجه آن، مرز بین یک بازی ویدیویی و دنیای واقعی را تبدیل به نازکی یک تار مو کرده است.

شناسه خبر: ۳۴۹۲۰۸
۱۳ بازی غرب وحشی برتر اندروید

ویجیاتو نوشت؛ امروزه صنعت بازی‌سازی قدم در راهی گذاشته است که در نتیجه آن، مرز بین یک بازی ویدیویی و دنیای واقعی را تبدیل به نازکی یک تار مو کرده است.

خوشبختانه بازی‌های ویدیویی سال‌هاست که دیگر از آن کالبد یکنواخت خودشان خارج شده‌اند و به لطف داستان‌هایی که داشته‌اند، اتمسفری فوق‌العاده را به تصویر کشیده‌اند. امروزه دیگر چندان مهم نیست که شما طرفدار عناوین استراتژی هستید، یا صرفا به دنیای بازی‌های شوتر اول شخص علاقه‌مندید؛ دنیای بازی‌های ویدیویی بی‌کران‌تر از آن‌چیزی هستند که فکرش را می‌کنید و در دل همین دنیا گاهی می‌تواند بازی‌هایی را پیدا کرد که نه‌تنها شاهکاراند، بلکه می‌توانند درس زندگی را به شما بیاموزند.

درست در همین بین نیز؛ عناوین بسیاری هستند که توانسته‌اند که صرفا با رعایت یکسری از المان‌های خلاقانه، بازی‌های بسیاری خوبی را ارائه کنند. همچنین از طرفی نیز حضور استودیوهای خلاق نیز در دل دنیای بازی‌های موبایلی باعث شده است که پلتفرم موبایل پتانسیل‌های بالایی داشته باشد و امروزه دیگر معمولا وقتی صحبت از یک بازی موبایلی می‌شود، می‌توان انتظارات بسیار بالایی از این سبک از بازی‌ها داشت. بنابراین اگر شما نیز به دنیای عناوین موبایلی و پلتفرم موبایل علاقه‌مند هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا سری به ۱۳ مورد از بهترین بازی‌ های وسترن موبایل و بهترین بازی های غرب وحشی اندروید بزنیم.

Guns and Spurs

راستش را بخواهید، یکی از دلسردکننده‌ترین اتفاقاتی که روی پلتفرم موبایل رخ می‌دهد این است که برخی از عناوین دوست داشتنی پلتفرم موبایل علی‌رغم تمامی پتانسیل‌هایی که دارند، هرگز آنطوری که باید دیده نمی‌شوند. هرچند که این موضوع به معنای بد بودن این عناوین نیست، بلکه اگر کمی به آن‌ها فرصت دهید، آن روی شاهکارشان را نشانتان خواهند داد.

در این بین، بازی موبایلی Guns and Spurs نیز دقیقا از جمله همین عناوین است که با الهام از Red Dead Redemption 2 و آی‌پی موفق استودیوی گیم‌لافت یعنی Six Guns: Gang Showdown توسعه پیدا کرده است و به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین بازی های غرب وحشی اندروید است. منتهی یکی از المان‌های دلسردکننده این بازی؛ تنوع مراحل کم آن و کوتاهی گیم‌پلی بازی است. بطوری که Guns and Spurs تنها متشکل از ۱۰ مرحله است. مراحلی که شاید کوتاه باشند، اما قطعا می‌توانند حسی دوست داشتنی را به مخاطب ارائه کنند و این بازی را لایق بودن در این لیست کرده‌اند.

West Gunfighter

فرمول موفقیت‌آمیزی که بازی های غرب وحشی اندروید و بازی‌سازهای بزرگ از آن پیروی می‌کردند، به اندازه‌ای که باید جذاب بود تا بازی‌سازهای موبایلی نیز به سراغش بروند. وقتی بازی محبوب Red Dead Redepmtion 2 منتشر شد، عملکرد خوبی داشت و به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین بازی های غرب وحشی اندروید است. طبیعتا هیچ جای تعجبی هم نداشت که بازی‌سازهای موبایلی نیز با الهام از این بازی عناوین خودشان را بسازند. در همین بین نیز بازی موبایلی محبوب West Gunfighter یکی از برترین آن‌هاست که غرب وحشی را به واقعی‌ترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.

دنیای بازی موبایلی West Gunfighter درست به اندازه‌ای که انتظار دارید بزرگ است. شما با یک بازی نقش آفرینی با المان‌های اکشن - شوتر طرف هستید که داستانش را براساس انتخاب‌های شما روایت می‌کند. محتوای واقعا زیادی نیز در West Gunfighter حضور دارند که می‌توانید به سراغشان بروید. همچنین این‌که چگونه شخصیتی دربازی داشته باشید؛ کاملا برعهده شماست! شما می‌توانید با دیگر کاراکترهای بازی دوئل کنید و یا سوار بر اسبتان در دل بیابان‌های بازی به تاخت بروید.

The Lawless

خلاقیت عنصری غیرقابل انکار در صنعت بازی‌سازی موبایلی است. چه بسا بسیاری از عناوین ویدیویی پلتفرم موبایل به لطف المان‌های خلاقانه‌ای که داشتند؛ مورد ستایش قرار گرفتند و شناخته شدند. منتهی اگر به دنبال تجربه عنوانی متفاوت‌تر از دیگر عناوین این لیست می‌گردید، احتمالا بازی موبایلی The Lawless دقیقا همان‌چیزی است که باید به سراغش بروید.

بازی موبایلی The Lawless به لطف گیم‌پلی و قابلیت‌های تیراندازی فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود. بطوری که چنین مکانیزمی تبدیل به بزرگ‌ترین دستاورد این بازی درمقایسه با دیگر عناوین مشابه موبایلی شده. بازی موبایلی The Lawless به لطف گان‌گیم و قابلیت‌های هک اند اسلشی که دارد قابل توجه است و اگر شما به دنبال اتمسفری متفاوت برای تجربه هستید، بازی موبایلی The Lawless بهترین گزینه شما در این لیست است.

Six Guns: Gang Showdown

استودیوی بازی‌سازی گیم‌لافت بارها ثابت کرده است که پتانسیل‌های بالایی برای خلاق بودن دارد. مهم نیست که طرفدار بازی‌های جهان باز هستید، یا صرفا به دنبال تجربه یک بازی نقش آفرینی می‌گردید، گیم‌لافت درست همان استودیویی است که می‌تواند شاهکارهایی دوست داشتنی بسازد. این استودیو در سال ۲۰۱۱ بود که به سراغ بازی موبایلی Six Guns: Gang Showdown رفت. این بازی نه‌تنها شروعی جدی برای افزایش محبوبیت استودیوی گیم‌لافت بود، بلکه تبدیل به یکی از برترین بازی‌ های وسترن موبایلی نیز شد و به عنوان یکی از بهترین بازی های غرب وحشی اندروید نیز شناخته می‌شود. همچنین عملکرد این بازی بقدری خوب بود که منتقدان و کاربران راضی از آن بودند.

بازی Six Guns: Gang Showdown یکی از برترین عناوین موبایلی جایگزین بازی Red Dead Redemption 2 و گزینه خوبی برای طرفداران بازی های غرب وحشی و وسترن است که رویدادهایش در ایالت‌های غربی آریزونا و اورگان رخ می‌دهد. شما طبیعتا با یک بازی جهان باز - شوتر موبایلی طرف هستید که به لطف بیش از ۴۰ مرحله‌ای که دارد، تجربه‌ای بی نظیر خواهد بود. همچنین یکی از دستاوردهای بزرگ این بازی درمقایسه با دیگر عناوین موبایلی این است که استودیوی گیم‌لافت همچنان پایبند و متعهد به Six Guns: Gang Showdown است و به لطف آپدیت‌هایی که برای آن منتشر کرده، محتوای بازی همچنان پس از گذشت یک دهه جذاب بنظر می‌رسد.

Westland Survival

اگرچه بازی موبایلی Westland Survival یکی از نزدیک‌ترین تجربیات ممکن به دنیا و اتمسفر بازی های غرب وحشی اندروید است، اما به عنوان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های موبایلی این لیست نیز شناخته می‌شود. دوربین ایزومتریک این بازی بسیار شبیه چیزی است که ما پیش‌تر آن را در عناوین قدیمی‌تر فرنچایز GTA تجربه کرده بودیم. همچنین این بازی دارای عناصر نقش آفرینی - استراتژی با چاشنی سبک بقا نیز است که باعث جذابیت هرچه بیشتر گیم‌پلی بازی شده‌اند.

در دنیای Westland Survival شما باید تبدیل به قهرمان شهر شوید. با استفاده منابع مختلف، پایگاه خودتان را بسازید و اسب‌های وحشی را رام کنید. همچنین از طرفی اگر شما علاقه‌مند به تجربه بازی‌های سبک بقا هستید، Westland Survival گزینه‌ای عالی برای شماست. زیراکه این بازی وسترن موبایلی خودش را یک بازی سبک بقا معرفی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا در دنیای خشن و بی‌رحم غرب، به دنبال راهی برای زنده ماندن باشید.

Bounty Hunt: Western Duel Game

ما پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم که دنیای بازی های وسترن اندروید بسیار متنوع‌تر از آن‌چیزی است که بنظر می‌رسد. اساسا یکی از دوست داشتنی‌ترین قسمت‌ها درباره تاریخ غرب وحشی؛ مسابقات دوئل آن است که تبدیل به موضوعی نمادین در دنیای غرب وحشی شده. حال بازی موبایلی Bounty Hunt: Western Duel Game به شما این اجازه را می‌دهد که تبدیل به هفت‌تیر کشی ماهر در دنیای غرب وحشی شوید و با خلافکاران مبارزه کنید. همچنین بازی موبایلی Bounty Hunt: Western Duel Game توسط استودیوی مستقل MyAppz Addicting Games منتشر شده و تاکنون نیز با نقدهای بسیار خوبی مواجه شده.

Bounty Hunt: Western Duel Game یک عنوان شوتر اول شخص با المان‌های اکشن است. تنوع خوب سلاح‌های بازی باعث شده‌اند تا این عنوان دوست داشتنی بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود. همچنین درست درکنار این گیم‌پلی رقابتی جذاب، گرافیک خوب و موسیقی‌متن بازی نیز تبدیل به مکمل‌های عنوان موبایلی Bounty Hunt: Western Duel Game شده‌اند و اگر طرفدار بازی های غرب وحشی اندروید باشید، این عنوان موبایلی گزینه خوبی برای شماست.

Guns and Spurs 2

لیستمان را با نسخه اول فرنچایز جذاب Guns and Spurs شروع کردیم؛ حال اگر نسخه اول بازی آن‌طوری که باید برایتان جذاب نبوده، شاید وقت آن رسیده باشد که به سراغ نسخه دوم این بازی بروید. منتهی تفاوت بزرگ این بازی در مقایسه آن با برادر بزرگ‌ترش؛ این است که حالا Guns and Spurs 2 از قابلیت کراس پلتفرم و بخش چندنفره نیز پشتیبانی می‌کند. خبر خوب دیگر این است که نسخه دوم این فرنچایز برای کامپیوترهای شخصی‌ نیز منتشر شده و شما می‌توانید از طریق پلتفرم استیم به نسخه پی‌سی این بازی دسترسی داشته باشید.

همچنین بازی موبایلی Guns and Spurs 2 در مقایسه با نسخه اول این سری؛ یک قدم رو به جلو است. گرافیک بازی خوب است و موسیقی‌متن و صداگذاری آن نیز راضی‌کننده هستند. همچنین بازی موبایلی Guns and Spurs 2 موفق شده تا روی کافه بازار بیش از ۲ هزار بار دانلود شود و قطعا یکی از بهترین بازی‌ های غرب وحشی اندروید است که شما می‌توانید روی موبایل به سراغش بروید.

Guns at Dawn: Arena

بازی موبایلی Guns at Dawn: Arena شاید یکی از بهترین بازی های وسترن اندروید نباشد، اما قطعا از نظر جلوه‌های بصری یکی از زیباترین آن‌هاست. این بازی دوست داشتنی دست‌پخت استودیوی مستقل Viva Game Studios برای موبایل توسعه پیدا کرده است و به عنوان یکی یکی از متفاوت‌ترین بازی‌ های غرب وحشی اندروید نیز شناخته می‌شود. Guns at Dawn: Arena خودش را یک بازی شوتر سوم شخص با المان‌های اکشن - نقش آفرینی معرفی می‌کند که شما باید در آن با دیگر بازیکنان رقابت کنید.

منتهی باید توجه داشته باشید که بازی Guns at Dawn: Arena یک عنوان کاملا آنلاین است. شما باید در کالبد مسابقات PVP با دیگر بازیکنان رقابت کنید. تنوع سلاح‌های بازی خوب است و همچنین هرکدام از کاراکترهای این بازی موبایلی؛ قابلیت‌های خاص خودش را دارند. بنابراین اگر به دنبال یک بازی موبایلی جذاب و دوست داشتنی از دنیای غرب وحشی هستید، بازی Guns at Dawn: Arena گزینه بسیار خوبی برای شماست.

Bloody West: Infamous Legends

اگر شما طرفدار بازی‌های اکشن با المان‌های استراتژیک - مدیریتی هستید، باید به سراغ بازی موبایلی دوست داشتنی Bloody West: Infamous Legends بروید. این بازی موبایلی اگرچه دوست دارد که خودش را یک بازی اکشن معرفی کند، اما به هرحال نمی‌توان المان‌های استراتژیک این بازی را نادیده گرفت. همچنین بازی موبایلی Bloody West: Infamous Legends توسط استودیوی Seal Media برای موبایل و اندروید توسعه پیدا کرده است و بدون شک یکی از بهترین عناوینی است که شما می‌توانید روی موبایل به سراغش بروید.

Bloody West: Infamous Legends از شما می‌خواهد که در دل دنیایی مملو از جرم و جنایت، فرماندهی شهری کوچک در دوران غرب وحشی را به دست بگیرید و آن را از دست خلافکاران نجات دهید. همچنین خوشبختانه Bloody West: Infamous Legends بخش آنلاین بسیار جذابی نیز دارد که می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای کسانی باشد، به دنیای بازی‌ های وسترن اندروید علاقه‌مندند.

Space Marshals 3

گاهی یک ایده خلاقانه می‌تواند از دل سبکی کلیشه‌ای؛ دنیایی جذاب را به تصویر بکشد. این موضوع نیز دقیقا همان اتفاقی است که برای بازی محبوب Space Marshals 3 رخ داده. تاکنون چندین نسخه از این بازی برای موبایل منتشر شده است که نسخه سوم آن؛ آخرین نسخه و جدیدترین بازی از سری Space Marshals است. منتهی سوال اصلی اینجاست که چرا Space Marshals 3 تا به این اندازه دوست داشتنی و مورد احترام است؟ راستش را بخواهید، پاسخ این سوال درست در دل این بازی پنهان شده است.

بازی موبایلی Space Marshals 3 اگرچه یک عنوان وسترن موبایلی است، اما تمی آینده‌نگرانه دارد. داستان بازی در هزاران سال بعد از زمان حال جریان پیدا می‌کند و شما باید این‌بار با مزدوران و موجودات فضایی مبارزه کنید. همچنین سری بازی‌های Space Marshals نه‌تنها در بخش داستانی؛ بلکه در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز عملکرد بسیار خوبی دارند و اگر شما به دنبال یک بازی جذاب باشید، حتما باید سری به این بازی محبوب بزنید.

Western Sniper - Wild West FPS Shooter

سال‌هاست که بازی‌های ایندی به عنوان یکی از بهترین عناوین حال حاضر صنعت ویدیوگیم شناخته می‌شوند. منتهی در این بین نیز گاهی می‌توان بازی‌های موبایلی بسیاری را پیدا کرد که به دور از هرگونه ریخت و پاش‌های اضافی؛ تلاش کرده‌اند تا دنیایی جذاب را برای کاربران این پلتفرم به تصویر بکشند که خوشبختانه بازی محبوب Western Sniper نیز دقیقا جزو یکی از آن‌هاست. این بازی وسترن موبایلی توسط استودیوی Casual Azur Games برای موبایل منتشر شده و حرف‌های بسیاری نیز برای گفتن دارد.

همچنین وجه تمایز این بازی موبایلی در مقایسه با دیگر عناوین موبایلی این است که Western Sniper نه‌ داستان چندانی دارد که بخواهید رویش حساب باز کنید، و نه گرافیک خوبی! اما چیزی‌که سبب قرار گرفتن این بازی موبایلی در این لیست شده، گیم‌پلی دوست داشتنی آن است. گیم‌پلی که به دور از هرگونه ریخت و پاش اضافی؛ تنها چیزی که می‌خواهد، سرگرم کردن شماست.

Frontier Justice - Return to the Old West

اجازه دهید که لیستمان را با یکی دیگر از بهترین بازی های غرب وحشی اندروید ادامه دهیم. معمولا وقتی صحبت از تجربه بازی‌ های غرب وحشی می‌شود، کمترکسی انتظار رو به رو شدن با یک بازی استراتژیک را دارد. اما خب خوشبختانه بازی محبوب Frontier Justice - Return to the Old West جزو آن دسته از بازی‌هایی است که نه‌تنها پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد، بلکه به سبب اتمسفر و گیم‌پلی خوب که دارد نیز؛ بسیار مورد توجه کاربران و منتقدان قرار گرفته است.

بازی موبایلی Frontier Justice - Return to the Old West یک عنوان نقش آفرینی با المان‌های استراتژیک - آنلاین است که از شما می‌خواهد که در دنیای غرب وحشی؛ سرزمین خودتان را بسازید. همچنین این بازی بسیار خوش‌ساخت است و تیم سازنده آن نیز؛ به خوبی و با استفاده از المان‌های خلاقانه، موفق شده تا یک عنوان جذاب را ارائه کند.

West Game

نهایتا اجازه دهید که کارمان را با یکی دیگر از بهترین بازی های غرب وحشی اندروید پایان دهیم. بازی محبوب West Game نه‌تنها یکی از بهترین بازی ‌های وسترن موبایلی است، بلکه حرف‌های بسیاری نیز در بخش المان‌های استراتژیک - مدیریتی دارد. این بازی توسط مستقل LeyiGames برای موبایل منتشر شده است و درواقع سومین بازی این استودیو نیز محسوب می‌شود.

همچنین بازی موبایلی West Game گرافیکی خوب و دنیایی جذاب دارد. دنیایی که در آن شما باید در سال ۱۸۶۵ وارد جهان کابوی‌ها و غرب وحشی شوید و از شهرتان در مقابل راهزن‌ها و خلافکاران نجات دهید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی استراتژیک جذاب هستید، West Game گزینه بسیار خوبی برای شماست.

جمع‌بندی

بازی

بازی‌ های وسترن یکی از دوست داشتنی‌ترین سبک‌هایی هستند که شما می‌توانید به سراغشان بروید. خوشبختانه این سبک از بازی‌ها روی موبایل نیز عملکرد بسیار خوبی دارند و اگر شما جزو افرادی باشید که به دنیای عناوین بازی‌های غرب وحشی علاقه‌مندند، قطعا در این مطلب بازی‌هایی را پیدا خواهید کرد که می‌توانند برایتان واقعا سرگرم‌کننده باشند. ما در این لیست سعی کردیم که نگاهی به ۱۳ مورد از بهترین بازی‌ های غرب وحشی اندروید داشته باشیم که پتانسیل‌های بالایی دارند و تجربه‌شان ابدا خالی از لطف نیست.

نظرات
پربازدیدترین خبرها