راهنمای خرید بهترین پنکه های پارس خزر

با نزدیک شدن به فصل گرم، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام بدهید این است که یک پنکه بخرید. پنکه های پارس خزر از برترین محصولات ایرانی موجود در بازارند.

شناسه خبر: ۳۴۹۲۹۷
راهنمای خرید بهترین پنکه های پارس خزر

راهنماتو -برند پارس خزر را می توان یکی از برترین برندهای ایرانی تولید کننده لوازم خانگی دانست. این برند محصولاتی تولید می کند که هم کیفیت بالایی دارند و هم با توجه به قیمت بالای محصولات خارجی می توانند گزینه هایی ایده آل برای خرید باشند. پنکه های پارس خزر نیز از محبوب ترین محصولات این برند محسوب می شوند.

به گزارش راهنماتو، پنکه های پارس خزر تنوع بسیار بالایی دارند. این پنکه ها با قیمت ها و ویژگی های متنوع خود، می توانند تقریبا برای همه خریداران سخت پسند یک گزینه ایده آل داشته باشند. من در این فهرست سعی کردم پنج محصول پر طرفدار و با کیفیت پارس خزر با ویژگی های متنوع را گلچین کنم. این محصولات هریک برای فضای خاصی مناسب هستند و در نتیجه در هنگام خرید، می توانید بر حسب قیمت، ویژگی ها و قابلیت های پنکه، انتخاب کنید:

پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO (قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

پنکه پارس خزر

اولین و گران قیمت ترین پنکه پارس خزر که قصد دارم به شما معرفی کنم، وزن8.35 گرم و حداکثر توان مصرفی60 واتی دارد. ظاهر این پنکه ساده است اما به لحاظ کارکرد، یک محصول ویژه محسوب می شود.

از اقلام همراه این محصول می توان به ریموت کنترل اشاره کرد. ریموت کنترل کمک می کند با خیال راحت و از راه دور، پنکه را روشن و خاموش یا کم و زیاد کنید. این پنکه قابلیت تنظیم ارتفاع هم دارد. با توجه به ابعاد، این محصول دارای 4 پره است. جنس پره ها پلاستیکی است. یک ویژگی مناسب در طراحی این پنکه این است که محفظه نگهدارنده پره ها به شکلی طراحی شده است که به هیچ وجه انگشت های ظریف کودکان از آن رد نمی شود.

پنکه پارس خزر مدل 4010 (قیمت حدودی: 3 میلیون تومان)

پنکه

ظراحی این پنکه نسبت به پنکه قبلی بسیار ساده تر است. وزن این دستگاه 7.5 گرم و حداکثر توان مصرفی60 وات است. این پنکه یک محصول ایده آل برای افرادی است که هم محصولی ساده و کاربردی می خواهند و هم به دنبال خرید کالایی از برند پارس خزر هستند. از قابلیت های این محصول می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد.

این پنکه دارای سه پره است و جنس پره ها پلاستیکی است. بنابراین طبیعی است که نسبت به پنکه قبلی شدت باد کمی ضعیف تر دارد. با این وجود این پنکه را هم می توان بین پنکه های برتر پارس خزر طبقه بندی کرد و امتیازی بالا به آن داد.

پنكه سه كاره پارس خزر مدل درنا(قیمت حدودی: 2 میلیون و ششصد هزار تومان)

پنکه سه کاره

سومین گزینه انتخابی من پنکه سه کاره پارس خزر است که طراحی بسیار زیبایی دارد. وزن این پنکه 9 کیلوگرم است. این پنکه سه کاره است و نمایشگر دارد. تایمر این دستگاه 12 ساعته با فاصله زمانی 1 ساعتی است. توان مصرفی این دستگاه 60 واتی است و امکان تنظیم 3 سرعتی و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

طول کابل این محصول 3 متری است. می توان ارتفاع این پنکه را نیز تنظیم کرد.این پنکه از نوع 3 پره ای است و جنس پره ها، پلاستیکی است. طراحی ظاهری این پنکه را می توان نقطه عطف این محصول دانست. طراحی به شکلی است که می توان گفت برای زوج های جوان و افرادی که سلیقه خاصی دارند بسیار مناسب است.

پنکه پارس خزر مدل (قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

پنکه های پارس خزر

این پنکه پارس خزر وزن7.3, کیلوگرمی دارد. این پنکه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. توان مصرفی این پنکه 60 واتی است. این پنکه فاقد ریموت کنترل است. این مدل پنکه پارس خزر فاقد تایمر است. از دیگر مشخصات این پنکه می توان به سه پره پلاستیکی اشاره کرد.

این مدل پنکه پارس خزر نسبت به مدلهای پیشین ساده تر است، اما یک محصول کارامد است که می تواند در گرمای تابستان، اهالی خانه را سرحال کند.

پنکه پارس خزر مدل RIMA (قیمت حدودی: یک میلیون و سیصد هزار تومان)

پنکه دستی

آخرین پنکه ساده ترین پنکه است. این پنکه با وزن5.85 کیلوگرم به فروش می رسد. این پنکه قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد.توان مصرفی پنکه 60 وات است و ریموت کنترل و تایمر دارد.

از دیگر ویژگی های مهم این پنکه می توان به قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه ای اشاره کرد. این پنکه قابلیت تنظیم گردش افقی با کنترل از راه دور را دارد. این مدل پنکه پارس خزر دارای سه عدد پره است. جنس پره ها پلاستیکی است. این پنکه برای افرادی که به دنبال یک پنکه ارزان قیمت و مقرون به صرفه می گردند بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. البته احتمالا همین حالا با خودتان می گویید که قیمت های فعلی بسیار بالاتر از حد انتظارتان است. اما واقعیت این است که اتفاقا با این وضعیت قیمت ها انتخاب پنکه های برند پارس خزر بهترین کار است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها