راهنمای خرید بهترین پودر لباسشویی دستی

در این مطب بهترین پودرهای لباسشویی دستی را به شما معرفی خواهیم کرد.

شناسه خبر: ۳۴۹۳۸۸
راهنمای خرید بهترین پودر لباسشویی دستی

راهنماتو- شستن لباس ها در ماشین لباسشویی ممکن است همیشه امکان پذیر نباشد. ممکن است در سفر باشید، یا به هر علتی به ماشین لباسشویی دسترسی نداشته باشید و یا به دلیل حساسیت و جنس برخی لباس ها، شستشوی دستی را ترجیح دهید. این امر به ویژه در خصوص لباس های از جنس ابریشم یا ترمه صادق است. اکثر لباس های سفید نیز از طریق شستشوی دستی تمیزتر می شوند.

به گزارش راهنماتو، اگر قصد خرید یک شوینده مناسب برای شستشوی دستی را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا بهترین پودرهای لباسشویی دستی را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- پودر رختشویی دستی سافتلن مدل 1401 وزن 500 گرم (قیمت: 22,000 تومان)

پودر رختشویی دستی سافتلن مدل 1401 البسه سفید و رنگی را بخوبی چربی زدایی و لکه زدایی می کند. این پودر حاوی رایحه بسیار دلپذیر و ماندگار گل های بهاری بوده و برای شستشو از طریق دست مناسب است.

پودر رختشویی دستی سافتلن مدل 1401 وزن 500 گرم

2- پودر رختشویی دستی برف مدل 511 وزن 500 گرم (قیمت: 22,000 تومان)

پودر رختشویی دستی برف برای شستشوی انواع لباس مناسب است. این محصول کیفیت فوق العاده ای دارد و هر گونه لکه و چربی را از روی لباس ها از بین می برد. این پودر رختشویی فاقد رایحه می باشد.

پودر رختشویی دستی برف مدل 511 وزن 500 گرم

3- پودر لباسشویی دستی بیلر مدل 02 وزن 10 کیلوگرم (قیمت: 210,000 تومان)

پودر لباسشویی دستی بیلر حاوی رایحه مطبوع گل های بهاری است. این محصول قابلیت لکه زدایی ،چربی زدایی و سفید کنندگی فوق العاده ای دارد. از قابلیت های آن می توان به ویژگی فعال در آب سرد اشاره کرد. این پودر مناسب شستشوی دستی می باشد و برای شستشوی انواع لباس مناسب است.

پودر لباسشویی دستی بیلر مدل 02 وزن 10 کیلوگرم

4- پودر رختشویی دستی گلرنگ مدل phosphate free وزن 500 گرم (قیمت: 19,000 تومان)

پودر رختشویی دستی گلرنگ مدل phosphate free یک پودر دستی لباسشویی بدون فسفات است که یقه و سر آستین را از هر گونه چرک، آلودگی و کثیفی بخوبی پاک می کند. این محصول حاوی رایحه گل های بهاری می باشد. از قابلیت های آن می توان به درخشان کنندگی البسه رنگی، چربی زدایی، حلالیت بالا در هر دما و نرم کنندگی الیاف پارچه اشاره کرد.

 پودر رختشویی دستی گلرنگ مدل phosphate free وزن 500 گرم

5- پودر لباسشویی دستی آ.ب.ث مدل پلاس حجم 500 گرم (قیمت: 19,000 تومان)

این پودر لباسشویی یک لکه بر قوی با خاصیت کف کنندگی فراوان بوده که درخشندگی فوق العاده ای را برای لباس های شما به ارمغان می آورد. این محصول با خاصیت چربی زدایی و لکه زدایی ارائه می شود و از چروک شدن لباس ها جلوگیری می کند. پودر لباسشویی دستی آ.ب.ث برای شستشوی لباس های سفید و روشن مناسب است. این محصول حاوی رایحه آووکادو می باشد.

پودر لباسشویی دستی آ.ب.ث مدل پلاس حجم 500 گرم

6- پودر رختشویی دستی کیمیا پلاس وزن 500 گرم (قیمت: 26,000 تومان)

پودر رختشویی دستی کیمیا پلاس به‌راحتی در آب حل می شود، کف زیادی تولید می کند و قدرت تمیزکنندگی فوق‌العاده‌ای دارد. این محصول لباس ها را تمیز و درخشان کرده و آنها را لطیف و پاکیزه می کند. رایحه شکوفه های بهاری موجود در این پودر رختشویی حس تازگی و طراوت را برای لباس های شما به ارمغان می آورد. توصیه می شود که در هنگام شستشوی لباس ها، ابتدا آنها را به تفکیک رنگ از یکدیگر جدا کرده و نسبت به ثبات رنگ پارچه اطمینان حاصل کنید.

پودر رختشویی دستی کیمیا پلاس وزن 500 گرم

7- پودر ماشین لباسشویی دستی اکتیو مدل Ultra Clean Formula وزن 500 گرم (قیمت: 14,500 تومان)

پودر لباسشویی دستی اکتیو سری Ultra Clean Formula با برخورداری از فرمولاسیون ویژه و قابلیت شستشو در آب سرد بهترین عملکرد را در شستشوی البسه با دست و ماشین‌های نیمه اتوماتیک ارائه می دهد. این پودر از رنگ و بافت البسه بخوبی محافظت کرده، رایحه ای بسیار مطبوع و ملایم دارد و حس طراوت و تازگی را برای لباس های شما به ارمغان می آورد.

پودر ماشین لباسشویی دستی اکتیو مدل Ultra Clean Formula وزن 500 گرم

نظرات
پربازدیدترین خبرها