بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۲

در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای را خواهید دید که پخش آن‌ها در ماه میلادی آوریل آغاز می‌شود.

شناسه خبر: ۳۶۰۹۵۳
بهترین سریال‌های جدید کره‌ای در فروردین و اردیبهشت 1402

فرادید نوشت؛ فصل شکوفایی سریال‌های کره‌ای مثل زمان شکوفه‌های بهاری کوتاه‌مدت نیست؛ الان بیش از یک دهه است که سریال‌های کره‌ای راه خودشان را به تلویزیون‌های سراسر دنیا باز کرده‌اند و این مسیر فعلا توقف‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

مضمون‌های متنوع و داستان‌های جذاب و خیال‌انگیز مهم‌ترین راز موفقیت محصولات کره‌ای است. این ماه هم پخش چند سریال کره‌ای جدید آغاز خواهد شد که مضامین متنوعی دارند؛ از سیاست و عشق گرفته تا اکشن و فانتزی. فهرستی از بهترین سریال‌های جدید ماه آوریل (اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت) را در ادامه ملاحظه خواهید کرد.

۱. ماه رنگ‌پریده (Pale Moon)

یی هووا زن خانه‌داری است که زندگی راحت، اما کسالت‌باری دارد و همسرش هم نسبت به او توجه چندانی نمی‌کند. یی هووا که این زندگی دیگر دلش را زده، شغل پاره‌وقتی در یک بانک برای خودش دست و پا می‌کند. او در این شغل کم‌کم اعتماد به نفسش را به دست می‌آورد، اما این اعتماد به نفس دیگر خیلی زیادی پیش می‌رود و یی هووا شروع به دزدی از مشتریان بانک می‌کند! این اقدام چرخش تازه‌ای در زندگی او پدید خواهد آورد.

۲. بورا دبورا (Bora! Deborah)

این سریال عاشقانۀ مفرح دو شخصیت اصلی دارد. بورا یک مربی مشهور روابط عاشقانه و یک نویسندۀ کتاب‌های پرفروش دربارۀ عشق است؛ جامعۀ زنان او را خیلی خوب می‌شناسند و دوستش دارند. اما از طرف دیگر ناشری به اسم یو هیون مین را داریم که به شدت با همۀ حرف‌های بورا دربارۀ عشق مخالف است، اما خودش آدم غیرقابل‌پیشبینی و خاصی است و کم کم احساسات عاشقانه‌ای نسبت به بورا پیدا می‌کند.

۳. ملکه‌ساز (Queenmaker)

این سریال سیاسی و جذاب که نتفلیکس آن را تهیه کرده است، داستان نزاع سیاسی بین یک وکیل حقوق بشر و اشراف بانفوذ سئول است. در این مسیر یک زن ثروتمند به اسم هوانگ دو هی که قبلا استراتژیست یک شرکت بزرگ بوده، تلاش می‌کند تا وکیل اوه سئونگ سوک را قانع کند که در انتخابات شهرداری سئول شرکت کند. این دو در کنار هم می‌خواهند در مقابل قدرتمندان بایستند و از مردم ضعیف و فقیر کره حمایت کنند.

۴. خانواده؛ پیوند ناگسستنی (Family: The Unbreakable Bond)

دو هون یک مامور مخفی سازمان اطلاعات کره است. او مهارت شگفت‌انگیزی به عنوان تک‌تیرانداز دارد، اما بیشتر اطرافیان و حتی همسرش فکر می‌کنند که او یک آدم عادی و کارمند یک شرکت تجاری است. دو هون وقت زیادی برای همسرش که اتفاقا زن مهربان و کاملی هم هست نمی‌گذارد. اما از قضا این همسر مهربان هم برای خودش یک راز خطرناک دارد که فاش شدنش خیلی چیز‌ها را دگرگون می‌کند.

۵. مادر بد (The Good Bad Mother)

کانگ هو یک دادستان سخت‌گیر و خونسرد است؛ اما یک تصادف همه چیز زندگی او را تغییر می‌دهد. کانگ حافظه‌اش را کاملا از دست می‌دهد و دوباره مثل یک بچه می‌شود. حالا او مجبور است به مزرعۀ پرورش خوک که کودکی‌اش را در آن گذرانده بود برگردد و با مادرش زندگی کند. مادر کانگ هو هم آدم عجیبی است که پسرش را به سختی و در تنهایی بزرگ کرده است و حالا باید دوباره وظیفۀ مراقبت از پسرش را به عهده بگیرد.

۶. دکتر چا (Doctor Cha)

سریال کره ای

چا جونگ سوک زنی است که با وجود اینکه در جوانی مدرک پزشکی گرفته بود، بعد از ازدواج با یک جراح برجسته و اهل انضباط، کار خودش به عنوان رزیدنت را رها می‌کند و بیست سال از زندگیش را به عنوان یک زن خانه‌دار می‌گذراند. اما حالا او تصمیم گرفته که دوباره شغل پزشکی‌اش را از سر بگیرد و به عنوان یک رزیدنت به بیمارستان برگردد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها