راهنمای خرید کاغذ دیجیتال برای همه بودجه ها

کاغذ دیجیتال یک جایگزین مناسب برای افرادی است که دوست دارند یادداشت بردارند اما به نوشتن روی کاغذ عادت ندارند.

شناسه خبر: ۳۶۱۰۳۴
راهنمای خرید کاغذ دیجیتال برای همه بودجه ها

راهنماتو -اگر اهل یادداشت برداری و نوشتن نکات مختلف هستید حتما عادت دارید مدام دفترچه یادداشت و مداد و خودکار به همراه داشته باشید، با این وجود، حالا که در دوره تکنولوژی زندگی می کنیم، استفاده از کاغذ دیجیتال می تواند یک گزینه مهیج و کاربردی تر باشد.

به گزارش راهنماتو، اگر قصد خرید یک کاغذ دیجیتال را دارید، بهتر است با دقت انتخاب کنید. البته بازار کاغذهای دیجیتال بسیار متنوع است و می توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود یک کاغذ دیجیتال را انتخاب کنید. اما در بین کاغذهای دیجیتال موجود در بازار، من 5 کاغذ را برای بودجه های مختلف برای شما گلچین کرده ام:

کاغذ دیجیتال شیائومی مدل XMXHB02WC (قیمت حدودی: 988 هزار تومان)

تبلت

وزن این کاغذ دیجیتال شیائومی ۳۴۵ گرم و اندازه صفحه نمایش۱۳.۳ اینچ است. این کاغذ دیجیتال دارای باتری سکه ای CR ۲۰۲۵ است. کاغذ دیجیتال شیائومی فاقد قابلیت پشتیبانی از فایل های خاص است.

این کاغذ دیجیتال درای دکمه پاک کردن صفجه به صورت آنی و قفل "کلید پاک کردن صفحه" به منظور جلوگیری از دست رفتن اطلاعات ترسیمی است. کاغذ دیجیتال شیائومی برای تمامی سنین اعم از کودکان، دانش آموزان،دانشجویان،اساتید و ... قابل استفاده است.

در این کاغذ دیجیتال، قابلیت نوشتن و ترسیم با دست و بدون قلم وجود دارد. این کاغذ دیجیتال دارای قلم حرفه ای با کارایی ساده برای نوشتن ، طراحی، ترسیم و نقاشی و ... است. از دیگر ویژگی های این کاغذ دیجیتال می توان به خاصیت آهن ربایی کنار صفحه نمایش به منظور نگهداری قلم اشاره کرد. همچنین این محصول بی نیاز به تعویض باتری تا ۶ ماه است. ابعاد این کاغذ دیجیتال ۷*۲۲۵*۳۱۸ است.

کاغذ دیجیتال شیائومی مدل XMXHB01WC (قیمت حدودی: 850 هزار تومان)

کاغذ شیائومی

وزن این کاغذ دیجیتالی ۱۹۵ گرم و اندازه صفحه نمایش۱۰.۱ اینچ است. این کاغذ دیجیتال دارای باتری سکه ای CR ۲۰۲۵ است و قابلیت پشتیبانی از فایل ها را ندارد. این کاغذ دیجیتال دارای دکمه پاک کردن صفجه به صورت آنی و قفل "کلید پاک کردن صفحه" به منظور جلوگیری از دست رفتن اطلاعات ترسیمی است.

این کاغذ دیجیتالی برای تمامی سنین اعم از کودکان، دانش آموزان،دانشجویان،اساتید و ... مناسب است. در این کاغذ دیجیتال قابلیت نوشتن و ترسیم با دست و بدون دست وجود دارد و دارای قلم حرفه ای با کارایی ساده برای نوشتن ، طراحی، ترسیم و نقاشی و ... است.

از دیگر ویژگی های مهم این کاغذ دیجیتال می توان به خاصیت آهن ربایی کنار صفحه نمایش به منظور نگهداری قلم اشاره کرد. این کاغذ دیجیتالی فاقد نیاز به تعویض باتری تا ۶ ماه است و در ابعاد۶*۱۷۳*۲۴۴ تولید شده است. نوع صفحه نمایش این کاغذ دیجیتال ePaper است.

کاغذ دیجیتال کیو وای اچ مدل NA-3697 (قیمت حدودی: 170 هزار تومان)

کاغذ دیجیتالی

وزن این کاغذ دیجیتال ۹۵ گرم و اندازه صفحه نمایش۸ اینچی است. از مشخصات باتری می توان به باتری دکمه ای اشاره کرد. این محصول قابلیت پشتیبانی از فایل های مختلف را ندارد. از سایر مشخصات این محصول می توان به دکمه پاک کن صفحه و دکمه قفل اشاره کرد. این محصول برای نت برداری بسیار مناسب است و باعث می شود در مصرف کاغذ هم صرفه جویی شود.

در این تبلت، قابلیت نوشتن و ترسیم با دست وجود دارد و دارای قلم حرفه ای با کارایی ساده برای نوشتن ، طراحی، ترسیم و نقاشی است. در این کاغذ دیچیتالی قابلیت استفاده بیشتر از یکصد هزار ورق کاغذ وجود دارد. ابعاد این کاغذ دیجیتال ۱۴۵*۲۲۵*۴ است و قلم پلاستیکی دارد. نوع صفحه نمایش این کاغذ دیجیتالی ال سی دی است.

کاغذ دیجیتال اکتبر(قیمت حدودی: 137 هزار تومان)

کاغذ دیجیتال

وزن کاغذ دیجیتال اکتبر ۱۶۰ گرم و اندازه صفحه نمایش۸ اینچ است. این محصول دارای باتری CR۲۰۲۵ است و قابلیت پشتیبانی از فایل ها را ندارد. این کاغذ دیجیتال دارای دکمه پاک کن سریع است وجنس بدنه آن قوی است. ابعاد این کاغذ دیجیتال ۲۳۰x۱۵۰x۱۰ است و نوع صفحه نمایش نیز از نوع ال سی دی است.

این کاغذ دیجیتال را می توان گزینه ای مناسب برای هدیه ارزیابی کرد. درواقع این کاغذ دیجیتال هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کارایی برای هدیه دادن مناسب است و می تواند برای بزرگسالان و کودکان هدیه ای کاربردی باشد.

کاغذ دیجیتالی Writing Tablet (قیمت حدودی: 130 هزار تومان)

کاغذ

وزن این کاغذ دیجیتالی ۱۲۰ گرم و اندازه صفحه نمایش۸.۵ اینچ است. این کاغذ دیجیتال دارای باتری سکه ای و فاقد قابلیت پشتیبانی از فایل ها است. کیفیت بالای این محصول باعث شده که برای استفاده توسط دانش آموزان مناسب باشد و تمامی سنین نیز به علت سبک طراحی و ارگونومی مناسب این کاغذ دیجیتالی مشتاق استفاده از آن باشند.

این کاغذ دیجیتال دارای سیم اتصال قلم جهت جلوگیری از گم شدن قلم است و از سایر مشخصات صفحه نمایش می توان به ال سی دی ۸/۵ اینچ مات اشاره کرد. این محصول فاقد پورت اتصال است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها