ارزان ترین توستر بازار را بخرید

اگر قصد خرید توسترهای با کیفیت را دارید بهتر است سری به راهنمای خرید راهنماتو بزنید و فهرست توسترها را مرور کنید.

شناسه خبر: ۳۶۱۰۴۸
ارزان ترین توستر بازار را بخرید

راهنماتو -شاید سالها قبل توستر از آن کالاهای لاکچری بود که فقط می شد در سریالهای سانسور شده تلویزیون دید و حتی پرسید که این دستگاه به چه دردی می خورد. اما این روزها کمتر فردی پیدا می شود که توستر را نشناسد یا از کارایی توستر بی اطلاع باشد.

به گزارش راهنماتو، استفاده از توستر در آشپزخانه های امروزی کاملا رایج است و افراد می توانند برای وعده صبحانه یا عصرانه از توستر استفاده کنند و نان تست شده را با انواع خوراکی های دلخواه مصرف کنند. برای مثال می توان برای وعده صبحانه نان تست شده و مربا یا نان تست شده و شکلات صبحانه مصرف کرد.

با این وجود خرید توسترهای گران قیمت موجود در بازار کار ساده ای نیست، آن هم با این حجم از افزایش قیمت در بازار لوازم خانگی. به همین دلیل هم من 5 توستر مقرون به صرفه موجود در بازار را برای شما گلچین کرده ام که هم کیفیت خوبی دارد و هم ظاهر خوبی:

توستر رومانتیک هوم(قیمت حدودی: 950 هزار تومان)

توستر

توستر رومانتیک هوم در ابعاد۲۷x۱۱x۱۸ سانتی‌متر و با وزن۹۰۰ گرم طراحی شده است. این توستر چراغ نشانشگر وضعیت دارد و طول سیم آن ۹۰ سانتی متراست. حداکثر توان مصرفی این توستر ۹۳۰ وات است و از قابلیت نظافت آسان برخوردار است. از دیگر ویژگی های این توستر می توان به قابلیت تنظیم دما و سیستم ایمنی قدرتمند اشاره کرد. این توستر دارای دو عدد درگاه قرارگیری نان است و به لحاظ طراحی ظاهری نیز بسیار ساده است. درواقع این توستر برای افرادی که به دنبال یک محصول با ظاهر نوستالژیک می گردند کاملا مناسب است.

توستر مایر مدل MR-417(قیمت حدودی: یک میلیون و دویست هزار تومان)

توستر

ابعاد این توستر ۲۸۰x۱۱۰x۱۶۰ سانتی‌متر و وزن آن یک کیلوگرم است. حداکثر توان مصرفی۷۰۰ وات است و به قابلیت تنظیم دما نیز مجهز است. از ویژگی های مثبت این دستگاه می توان به دکمه توقف عملیات اشاره کرد. تعداد درگاه قرارگیری نان در این دستگاه دو عدد است.

به لحاظ ارگونومی و ظاهر این دستگاه نسبت به دستگاه قبلی کمی متفاوت است و گرچه از طراحی ساده پیشین فاصله گرفته است اما همچنان بین دستگاههای ساده طبقه بندی می شود. درواقع با وجود دو رنگ بودن و طراحی جدید، این دستگاه ارگونومی و ظاهر خوبی دارد.

توستر مدل ولگا(قیمت حدودی: یک میلیون و سیصد هزار تومان)

توستر

وزن این دستگاه ۱۱۰۰ گرم است و چراغ نمایشگر دارد. طول سیم این دستگاه ۸۰ سانتی متر و حداکثر توان مصرفی۷۰۰ وات است. از قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به قابلیت تنظیم توان اشاره کرد. این توستر دارای سیستم ایمنی قطع خودکار است و کشوی جمع آوری خرده نان دارد.

توستر مدل ولگا را می توان یکی از توسترهایی دانست که در کنار ظاهر کلاسیک خود، ویژگی های مدرن دارد. از دیگر ویژگی های مثبت این توستر می توان به قابلیت استفاده همزمان دو نان برای تست شدن در دستگاه اشاره کرد.

توستر وگاترونیکس مدل VE-68(قیمت حدودی: یک میلیون و سیصد هزار تومان)

توستر

ابعاد این توستر ۲۷۰x۱۱۰x۱۸۰ سانتی‌متر و حداکثر توان مصرفی۹۳۰ وات است. این توستر که ظاهری جذاب دارد به قابلیت تنظیم دما مجهز است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت تنظیم دما اشاره کرد.

همچنین این توستر دارای دکمه توقف عملیات است و دو درگاه قرارگیری نان دارد. این توستر یکی از توسترهایی است که گرچه قیمت کمی ندارد اما می تواند یکی از برترین گزینه های خرید باشد. بدنه این توستر از جنس با کیفیت و مقاوم است و به خاطر طراحی زیبا برای خانه های نقلی و کوچک جذابیت زیادی دارد.

توستر جی پاس مدل GBT36515N(قیمت حدودی: یک میلیون و چهارصد هزار تومان)

توستر

ابعاد این توستر ۲۴۵x۱۴۵x۱۶۰ سانتی‌متر است و با حداکثر توان مصرفی۷۰۰ وات کار می کند. این محصول به قابلیت تنظیم دما مجهز است و دکمه توقف عملیات خودکار دارد. این توستر قابلیت دریافت دوعدد نان را دارد و به لحاظ ظاهری در دسته توسترهای ساده طبقه بندی می شود. این توستر را می توان به عنوان یکی از توسترهای مقرون به صرفه، با کیفیت و مقاوم در بازار طبقه بندی کرد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها