راهنمای خرید ارزان ترین کتری فندکی

کتری فندکی می تواند در مسافرت بسیار کاربردی باشد. با کتری فندکی می توانید در حین سفر به راحتی چای داغ بخورید.

شناسه خبر: ۳۶۱۰۱۸
راهنمای خرید ارزان ترین کتری فندکی

راهنماتو_ وقتی در حال سفر هستید و می خواهید برای ساعاتی طولانی رانندگی کنید، هیچ چیز نمی تواند به اندازه یک چای دبش و گرم شما را سرحال بیاورد. اما اگر در مسیرتان چایخانه و رستوران نباشد چه؟ یک پیشنهاد ویژه در این شرایط، خرید کتری فندکی است.

به گزارش راهنماتو، اگر با کتری فندکی آشنایی ندارید، جالب است بدانید که کتری فندکی از نیروی برق خودرو استفاده می کند تا به سرعت جوش آمده و چای تازه دم تحویلتان بدهد. برای انتخاب و خرید بهترین کتری های فندکی نیازی نیست زیاد بگردید و می توانید با یک جستجوی سریع و ساده به فهرست ارزان ترین کتری فندکی های بازار که کیفیت بالایی هم دارند دست پیدا کنید:

کتری فندکی المپیا مدل OE-84(قیمت حدودی: 600 هزار تومان)

کتری برقی

جنس بدنه این فندک از استیل است و به لحاظ طراحی ظاهری و ارگونومی چیزی از کتری های گران قیمت کم ندارد. این کتری فندکی با گنچایش پنج لیتری خود می تواند برای بسیاری از کاربران کاربردی باشد و حتی در خانواده های پر جمعیت جوابگوی افراد خانواده باشد.

طول سیم این کتری فندکی یکصد سانتی متر است و به نشانگر نمایش وضعیت مجهز است. این کتری فندکی از برند المپیا است که بسیاری از کاربران می شناسند و از دیگر محصولاتش استفاده کرده اند. با توجه به این که این کتری فندکی ارزان ترین کتری برقی در فهرست من است، باید بگویم همانطور که از ارزان ترین ها است از با کیفیت ترین ها هم هست و اساسا ارزان بودن این کتری فندکی تاثیری در کیفیتش ندارد.

کتری فندکی جی پاس مدل GK38041(قیمت حدودی: 900 هزار تومان)

کتری فندکی

کتری فندکی جی پاس دارای چراغ ال ای دی در سوکت فندکی برای اطمینان از برقراری اتصال است. همچنین این کتری فندکی دارای سیم بسیار ضخیم و مناسب جریان ۱۳ آمپری است. کارکرد این کتری فندکی با فندکی اتومبیل ( جریان حدود ۱۳آمپر ) انجام می شود و مدت زمان جوش آمدن ۵۰۰ میلی لیتر آب ۲۵ درجه حدود ۲۰ الی ۲۵ دقیقه است.

ابعاد این کتری فندکی ۱۰۶x۱۵۸x۱۷۱ سانتی‌متر است. جنس بدنه این محصول از استیل و گنجایش کتری پنج لیتر است. حداکثر توان مصرفی در این کتری فندکی ۱۵۰ وات است. جنس بدنه این کتری فندکی از استیل و پلاستیک و نوع در، جداشونده است. این کتری فندکی دارای سیستم قطع خودکار است و با محدوده توان مصرفی کمتر از ۵۰۰ وات کار می کند. محدوده ظرفیت این محصول تا یک لیتر است و از صافی دهانه کتری نیز برخوردار است.

کتری فندکی سینبو مدل 7371(قیمت حدودی: 2 میلیون و هشتصد هزار تومان)

کتری سینیبو

این مدل کتری فندکی برای تمامی خودروها مناسب است و در ابعاد: ۱۶۰x۱۰۰x۱۶۰ میلی متر و وزن هفت کیلوگرم طراحی شده است. جنس بدنه این کتری از استیل و نوع در کتری جداشونده است.

محدوده توان مصرفی این کتری کمتر از ۵۰۰ وات و توان مصرفی ۱۲۰ وات است. محدوده ظرفیت این کتری تا ۱ لیتر است. این کتری فندکی نه تنها چراغ نشانگر وضعیت دارد، بلکه به سیستم قطع کن خودکار مجهز است. از دیگر امکانات این کتری فندکی می توان به امکان چرخش ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

این کتری فندکی صافی دهانه کتری دارد و طول سیم آن یک متری است. این کتری فندکی دارای سیستم عایق برای جلوگیری از هدر رفتن دما است و با توجه به این که بدنه داخلی از استیل ضد زنگ است، بدون هیچ گونه طعم در طولانی مدت قابل استفاده در ماشین و مسافرت است.

کتری فندکی الردی مدل 24-30892(قیمت حدودی: 3 میلیون و پانصد هزار تومان)

کتری فندکی الردی

این کتری فندکی با قابلیت اتصال در خودرو دارای چراغ نشانگر روشن شدن و سیستم عایق برای جلوگیری از هدر رفتن دما است.کف بدنه داخلی پلاستیک شفاف (پزشکی) است و دارای صافی دهانه و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است.

میزان حرارت ایجاد شده چای ساز ۱۰۰درجه است و بدون هیچ گونه طعم در طولانی مدت کار می کند. این کتری فندکی دارای قابلیت شستشو است و با تمامی خودروهای سنگین (بنز ، رنو ، اسکانیا ف داف ، اف هاش و ...) سازگاری دارد. ابعاد این کتری فندکی ۱۷۰x۱۰۰x۲۰۰ سانتی‌متر و وزن آن یک کیلوگرم است.

جنس بدنه از پلاستیک است. گنجایش کتری یک لیتر و طول سیم یک متر است. حداکثر توان مصرفی این کتری ۱۵۰ وات است. این کتری دارای امکان چرخش۳۶۰ درجه است و نمایشگر میزان آب دارد. این کتری قندکی از سیستم قطع خودکار و صافی دهانه کتری برخوردار است.

کتری فندکی ولکانو مدل JL-100L-24(5 میلیون و دویست هزار تومان)

کتری فندکی

این کتری فندکی دارای منبع تغذیه ۲۴V و قابل استفاده در ماشین و مسافرت است. همچنین این کتری فندکی دارای قابلیت اتصال به سوکت فندکی خودرو و دارای چراغ نشانگر است. از دیگر ویژگی های این کتری فندکی می توان به کلید قطع کن اتوماتیک آب جوش اشاره کرد. این کتری فندکی دارای پایه برق با قابلیت نصب بر روی سطح (متحرک) است.

از دیگر ویژگی های این کتری برقی می توان به سیستم عایق برای جلوگیری از هدر رفتن دما و بدنه داخلی از جنس استیل ضد زنگ اشاره کرد. این کتری فندکی دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است و برای رسیدن به دمای ۱۰۰ درجه سانتیگراد به حدود ۲۰ دقیقه (بسته به میزان آب و باتری) زمان نیاز دارد.

این کتری فندکی از مواد سازگار با محیط زیست ، ایمن ، غیر سمی و بدون بو ساخته شده است. نوع در کتری از نوع متصل است. اگر چراغ روشن باشد ، نشان می دهد کتری به طور عادی روشن شده است. این کتری از نوع بدون سیم است. محدوده گنجایش این کتری تا یک لیتر و محدوده توان مصرفی کمتر از ۵۰۰ وات است. این کتری فندکی دارای سیستم قطع خودکار و نشانگر وضعیت است. از امکانات این محصول می توان به سیستم چرخش ۳۶۰ درجه و جنس بدنه پلاستیکی اشاره کرد.

ابعاد این کتری ۱۷۰x۱۳۰x۲۰۰ سانتی‌متر و حداکثر توان مصرفی۳۰۰ وات است. گنجایش کتری یک لیتر و جنس بدنه پلاستیکی است. از دیگر امکانات کتری می توان به صافی دهانه کتری اشاره کرد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها