راهنمای خرید ارزان ترین دستگیره های هوشمند

دستگیره هوشمند یکی از جدیدترین محصولاتی است که می تواند زیبایی و امنیت خانه را همزمان تامین کند. برای خرید دستگیره هوشمند سری به فهرست راهنماتو بزنید.

شناسه خبر: ۳۶۱۲۳۰
راهنمای خرید ارزان ترین دستگیره های هوشمند

راهنماتو -دستگیره های کارتی و دستگیره های دیجیتالی را اغلب در هتل ها و اماکن خاص میبینیم. اما شاید شما هم از جمله افرادی باشید که مایلید از دستگیره های هوشمند استفاده کنید. اگر چنین برنامه ای داشته باشید حتما می دانید که دستگیره های هوشمند در عین جذابیت و کاربردی بودن، قیمت بالایی هم دارند و شاید همه افراد نتوانند این نوع دستگیره هوشمند را خریداری کنند.

به گزارش راهنماتو، اگر به دنبال تامین امنیت و زیبایی درب خانه، ویلا یا محل کار خود، هستید استفاده از دستگیره های هوشمند بسیار کمک کننده است. اما همانطور که گفتم این نوع دستگیره، قیمت بالایی دارد و به راحتی قابل خریداری برای همه افراد نیست. به همین دلیل نیز من سعی کردم ارزان ترین دستگیره های موجود در بازار را برای شما گلچین کنم:

دستگیره هوشمند آنتک مدل F7(قیمت حدودی: 6 میلیون تومان)

دستگیره هوشمند

فهرست خرید و انتخاب دستگیره های هوشمندمان را با ارزان ترین دستگیره شروع می کنیم. دستگیره هوشمند آنتک را می توان یکی از دستگیره های کاربردی و مقرون به صرفه بازار دانست که علیرغم قیمت پایین، کاربرد بالایی دارد. همانطور که قابل حدس است، دستگیره های در هوشمند، برای ورود نیازمند کلید نیستند. درباره این مدل دستگیره هوشمند باید بگویم که این قفل هوشمند امکان ثبت تا 100 کاربر مختلف را داراست.

کلید فیزیکی، اثر انگشت، رمز عبور و کارت مخصوص روش های مختلف برای باز کردن این درب هستند. تغذیه این قفل از طریق 4 باطری قلمی AA تامین می شود و به راحتی از قسمت داخلی قفل قابل تعویض است. البته برای شرایط اضطراری امکان باز کردن درب حتی بدون باطری با استفاده از منبع تغذیه خارجی و یا کلید مکانیکی فراهم است.. شب بند داخلی قفل تنها از داخل امکان باز و بسته شدن دارد و در صورتی که شب بند را از داخل قفل می کند. فردی که بیرون از درب باشد حتی با در اختیار داشتن رمز عبور امکان ورود نخواهد داشت.

ابعاد این محصول۲۴۰x۵۵x۲۳ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۰۰ گرم است. جنس این دستگیره از آلومینیوم و پلاستیک است و می تواند برای درب اتاق خواب و درب ورودی کاربردی باشد. این دستگیره برای درب های چوبی نیز مناسب است.

دستگیره هوشمند اسمارت مایر مدل DL-M3(7 میلیون و سیصد هزار تومان)

دستگیره هوشمند اسمارت مایر

ابعاد این دستگیره ۰.۳x۰.۰۶۸x۰.۰۲۱ میلی‌متر و وزن آن ۱.۵ گرم است. جنس این دستگیره هوشمند آلومینیوم است و می تواند برای درب ورودی و درب های یو پی وی سی و پی وی سی کاربردی باشد.

این دستگیره مناسب برای درهایی با ضخامت۶ سانتی‌متر است. این دستگیره مناسب برای دربهای راست باز شو و دربهای چپ باز شو است. به لحاظ ظاهری، این دستگیره ظاهر زیبایی دارد و می تواند برای افرادی که به ظاهر دستگیره هم حساسند کاربردی باشد. درواقع این دستگیره هوشمند می توانند روی درب های مختلف نمای زیبایی ایجاد کنند.

دستگیره هوشمند اپیک مدل BE-EP(قیمت حدودی: 7 میلیون و ششصد هزار تومان)

دستگیره

این مدل دستگیره هوشمند اپیک با ابعاد ۴۸۹x۲۹۰x۱۵۲ میلی‌متر و وزن۳۸۰۰ گرم از دستگیره های هوشمندی است که ظاهری خاص و بسیار زیبا دارد. این دستگیره هوشمند را می توان از دستگیره هایی دانست که وقتی روی درب نصب شود، جلوه فوق العاده ای به درب می دهد. بنابراین هم امنیت را تامین می کند، هم زیبا است.

جنس این دستگیره از آلومینیوم و پلاستیک است و برای درب ورودی و درب های چوبی و آهنی کاربرد دارد. این دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند ایدل مدل C500(قیمت حدودی: 8 میلیون و چهارصد هزار تومان)

دستگیره ایدل

این مدل از دستگیره هوشمند قابلیت باز شدن از طریق رمز ورود ، اثر انگشت ، کارت و کلید مکانیکی را دارد. افزون بر این ها این دستگیره قابلیت کنترل به وسیله موبایل از راه دور را دارد. کارکرد این دستگیره به وسیله چهار باتری قلمی آلکالاین است. ابعاد این دستگیره ۳۴۰ x۷۰x۲۵ میلی‌متر و وزن آن ۳۰۰۰ گرم است. جنس این دستگیره از زاماک است.

از این دستگیره می توان به عنوان دستگیره درب اتاق خواب و درب ورودی استفاده کرد. این دستگیره برای درب های آلومینیومی، آهنی، پی وی سی، چوبی و فلزی کاربرد دارد و مناسب برای درهایی با ضخامت های ۱۰ سانتی‌متر، ۱۱ سانتی‌متر، ۱۲ سانتی‌متر، ۶ سانتی‌متر، ۷ سانتی‌متر، ۸ سانتی‌متر و ۹ سانتی‌متر است. این دستگیره مناسب برای درب های چپ باز شو و راست باز شو است.

دستگیره هوشمند تنسر لاک مدل سهند(قیمت حدودی: 11 میلیون تومان)

دستگیره

و اما رسیدیم به گران قیمت ترین دستگیره هوشمند در فهرستمان.ابعاد این دستگیره ۴۰۰x۷۶x۶۲ میلی‌متر و وزن آن ۵۰۰۰ گرم است. جنس دستگیره از زاماک است و برای درب ورودی کاربردی است. این دستگیره هوشمند برای درب های چوبی و آهنی و درب هایی با ضخامت۷ سانتی‌متر، ۸ سانتی‌متر، ۹ سانتی‌متر، ۱۰ سانتی‌متر، ۱۱ سانتی‌متر، ۱۲ سانتی‌متر و ۶ سانتی‌متر کاربرد دارد.

این دستگیره مناسب برای درب های راست باز شو و چپ باز شو است.از دیگر ویژگی های این درب می توان به مانیتور و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد. به لحاظ ظاهری این دستگیره زیباترین و خاص ترین دستگیره است. رنگبندی متنوع و خاص این دستگیره هم باعث می شود برای انواع درب ها و همه سلیقه ها کاربردی باشد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها