با قالیشویی ها خداحافظی کنید!

برای خرید ارزان ترین فرش شوهای موجود در بازار نپاهی داشته باشید به فهرست راهنماتو که ارزان ترین قالیشویی ها را برای شما گلچین کرده است

شناسه خبر: ۳۶۱۲۸۶
با قالیشویی ها خداحافظی کنید!

راهنماتو - کثیف شدن مبل ها و فرش و قالی ها به خصوص اگر رنگشان روشن باشد یکی از اتفاقاتی است که می تواند حسابی روی اعصاب اهالی خانه باشد. درواقع در چنین شرایطی هر چه اعضای خانه، خانه را تمیز کنند و تمیز نگه دارند، باز هم به خاطر کثیف بودن سطح فرش و مبل، خانه کثیف به نظر می رسد. بنابراین هر چند وقت یک بار، فرش ها به قالیشویی فرستاده می شوند.

به گزارش راهنماتو، برای تمیز نگه داشتن خانه می توانید از دستگاههای فرش شوی استفاده کنید. این دستگاهها می توانند خانه شما را مانند دسته گل تمیز کنند.در ادامه من به 5 دستگاه فرش شوی و مبل شوی اشاره می کنم که نسبت به دیگر محصولات ارزان تر هستند. درواقع با این دستگاهها، شما قالیشویی خانگی دارید.

فرش شوی و مبل شوی درما مدل BY100(قیمت حدودی: 7 میلیون و چهارصد هزار تومان)

فرش شوی

ابعاد دستگاه چند منظوره شستشوی پارچه(فرش،مبل) شیائومی درما۴۷x۳۶x۳۹ میلی‌متر و وزن آن ۵.۶ کیلوگرم است. توان مکش این دستگاه ۱۱۵۰۰ پاسکال و ظرفیت مخزن آب۱.۶ لیتر است.این دستگاه چند منظوره شستشوی پارچه(فرش،مبل) شیائومی درما وسایل خانگی پارچه ای را بدون باز کردن، شستشو و تمیز می کند. درما BY100 با داشتن مکش قوی برای شستشوی فرش، کار شما را ساده‌تر و سبک‌تر می‌کند و بدون نگرانی از آسیب دیدن سطح فرش، تشک، مبل، سریع‌تر لکه‌ها را پاک می‌کند. دستگاه BY100 به لحاظ ارگونومیک و طراحی زیبا و کوچک است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. با عملکرد شستشوی سه مرحله ای، در این دستگاه بعید است بعد از شستشو هیچ لکه ای باقی بماند.

اولین مرحله، عملیات اسپری تحت فشار است، درواقع کاربران به راحتی دکمه ای را فشار می دهند تا یک جت آب ایجاد شود و لکه های روی پارچه را از بین ببرد. مرحله بعدی این است که سر قلم مو به عمق الیاف پارچه نفوذ کند و لکه های سرسخت را از داخل به بیرون پاک کند. در نهایت، حالت مکش پرقدرت، لکه های حل شده در اب و کثیفی های عمق داخل فرش را خارج می کند.

فرش شوی و مبل شوی درما مدل BY200(قیمت حدودی: 8 میلیون و پانصد هزار تومان)

قالی شویی

دومین فرش شوی در فهرست من نیز از برند شیائومی و درما است. ابعاد این فرش شوی ۴۸۰x۳۷۰x۴۰۰ میلی‌متر و وزن آن ۵ کیلوگرم است. طول سیم این فرش شوی ۵۰۰ سانتی متر و حداکثر توان مصرفی۸۵۰ وات است.

توان مکش در این فرش شوی با دو قدرت ۹ و ۱۱.۵ کیلو پاسکال تعریف می شود. ظرفیت مخزن آب تمیز ۱.۶ لیتر و مخزن آب کثیف ۱.۴ لیتراست. نوع دستگاه، سرامیک شوی و فرش شوی است و می تواند کاربردهای متعددی در حوزه بهداشت خانه داشته باشد. این فرش شوی ظاهری ساده و جمع و جور دارد و می تواند به راحتی در گوشه ای از خانه مثل یک جاروبرقی ساده جای بگیرد.

فرش شوی و مبل شوی نورآئین تهران مدل 502eco(قیمت حدودی: 9 میلیون و پانصد هزار تومان)

جارو

ابعاد این فرش شوی ۵۵۰x۴۰۰x۹۰ میلی‌متر و وزن این فرش شوی ۳۰ کیلوگرم و البته طول سیم۸۰۰ سانتی متراست. حداکثر توان مصرفی۲۶۰۰ وات است. ظرفیت مخزن آب۴۰ لیتر جمع آوری آب کثیف و ۲۰ لیتر شوینده است.

این محصول دارای ۲ حالت قدرت با ولتاژ ۲۳۰ ولت و فرکانس ۵۰ هرتز است. این فرش شوی و مبل شوی از نوع ۲ موتوره است و جهت شستشوی انواع موکت، فرش، مبل و صندلی کاربرد دارد. این فرش شوی و مبل شوی قابلیت استفاده از پک دریل و برس گردان جهت تمیزکاری سخت را دارد.

این فرش شوی قابلیت استفاده به عنوان جاروبرقی صنعتی (در صورت تهیه لوازم کامل) را دارد و سیستم مکش و جمع آوری آب با الکتروموتور حداکثر قدرت ۲۶۰۰ وات را نیز دارد. از دیگر ویژگی های مثبت این دستگاه می توان به پمپ اسپرس جهت مکش و پاشش آب با فشار بالا اشاره کرد.

فرش شوی و مبل شوی مولن مدل 1032(قیمت حدودی: 11 میلیون و هشتصد هزار تومان)

فرش شوی

فرش شوی خانگی برقی مولن را می توان یک دستگاه جادویی دانست. چون همزمان چندین کار انجام می دهد. این دستگاه، یک دستگاه جاروبرقی، فرش شوی و مبل شوی است. درواقع شما یک بار هزینه می کنید ولی با یک هزینه، چند دستگاه را همزمان می خرید، پس اگر قرار باشد بگویم بین دستگاه هایی که معرفی کردم، کدام یک مقرون به صرفه تر هستند، قطعا این محصول یکی از مقرون به صرفه ترین ها است.

این محصول همه کاره مولن با توان مصرفی 1800 وات و قدرت مکش فوق العاده ی 800 وات می تواند خانه شما را در کوتاه ترین زمان تبدیل به دسته گل کند. جالب است بدانید که موتور دستگاه مبل شویی خانگی صدای بسیار کمی دارد و بدون این که اعضای خانواده را اذیت کند، بالاترین حد خدمات را به آنان ارائه می دهد. از مهم ترین ویژگی های این مصحول می توان به سیستم هیتر گرمایشی خشک کن مبل، فرش و موکت اشاره کرد. با انتخاب این سیستم می توان فرش و مبل ها را تا 60 درصد خشک کرد و به طور کامل آب آن ها را گرفت. این دستگاه مبل شویی خانگی مجهز به دو عدد چرخ متحرک است که کار را برای شستشوی مبل و فرش آسانتر می کند. مخزن بزرگ آب نیز از دیگر ویژگی های این جاروبرقی مبل شویی است که از جنس پلاستیک مقاوم است.

فرش شوی و مبل شوی نورآئین تهران مدل 62ECO(قیمت حدودی: 13 میلیون تومان)

قالیشویی

ابعاد این دستگاه ۶۰۰x۵۲۰x۸۵۰ میلی‌متر و وزن این دستگاه ۳۴ کیلوگرم است. طول سیم۸۰۰ سانتی متر و حداکثر توان مصرفی۲۶۰۰ وات است. ظرفیت مخزن آب۸۰ لیتر جمع آوری آب کثیف و ۲۰ لیتر شوینده است. نوع دستگاه سرامیک شوی و فرش شوی است و ۲ حالت قدرت دارد.

ولتاژ این محصول ۲۳۰ ولت و فرکانس آن ۵۰ هرتز است. این محصول از نوع موتوره است و جهت شستشوی انواع موکت، فرش، مبل و صندلی کاربرد دارد. طول لوله خرطومی: ۲.۵ متر است و جنس مخزن تمام استیل است. قابلیت استفاده از پک دریل و برس گردان جهت تمیزکاری سخت از دیگر ویژگی های این محصول است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها