مچ سارقان را پشت درب خانه بگیرید

اگر به فکر خرید چشمی درب دیجیتال هستید، سری به فهرست راهنماتو بزنید و برترین چشمی درب های دیجیتال را رصد کنید.

شناسه خبر: ۳۶۱۲۹۴
مچ سارقان را پشت درب خانه بگیرید

راهنماتو - روزهایی که در خانه تنها هستید، چطور امنیت خود را تامین می کنید؟ برای مثال اگر شخصی پشت در آپارتمانتان بیاید، چگونه تشخیص می دهید کیست و آیا باید درب را باز کنید یا خیر. درست است که چشمی های روی درب سالهاست استفاده می شود و بسیار هم کاربردی به نظر می رسد، اما اخیرا چشمی های درب دیجیتال نیز رایج شده اند و استفاده می شوند. این چشمی ها به لحاظ امنیت کاربرد بسیار زیادی دارند.

به گزارش راهنماتو، برای تامین امنیت خانه یا محل کار خود می توانید از چشمی درب دیجیتال استفاده کنید که هم کاربردی است و هم به لحاظ تامین امنیت رتبه بسیار بالایی می گیرد. چشمی درب دیجیتال قیمت های متنوعی دارد و ممکن است خرید این چشمی ها برای همه افراد امکان پذیر نباشد . اما من سعی کردم 5 چشمی میان رده و با قیمت های پایین تر را انتخاب کنم. چشمی های خیلی ارزان تر کارایی کمتری دارند و گران تر ها را هم بیخیال شدم. پس این شما و این فهرست 5 تایی من از چشمی های دیجیتال:

چشمی دیجیتال مدرن اتوبان مدل Aip28(قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

چشمی دیجیتال

اولین چشمی دیجتیالی که برای معرفی به شما انتخاب کرده ام، حافظه و قابلیت دید در شب دارد و نوع چشمی آن سنسور بی سیم

است. این محصول قابلیت تنظیم صدای زنگ دارد. این محصول ایرانی است و رنگ بندی دارد. حالت نصب این چشمی روکار است و به لحاظ طراحی، زیبا است و می تواند برای کاربران مختلف جذابیت ظاهری داشته باشد. درواقع نوع طراحی این محصول به شکلی است که به انواع دکور خانه ها نیز سازگاری دارد.

چشمی دیجیتال کلاسیک اتوبان مدل AP28C03(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

چشمی دیجیتال

دومین چشمی دیجیتالی که برای معرفی به شما انتخاب کرده ام نیز از برند ایرانی اتوبان است. این محصول حافظه و قابلیت دید در شب دارد. نوع چشمی یا سنسور این دستگاه بی سیم است و قابلیت تنظیم صدای زنگ نیز دارد. مانند گزینه پیشین، نوع نصب این چشمی نیز از نوع روکار است و رنگ بندی دارد.

این چشمی دیجیتال به لحاظ طراحی ظاهری، در جایگاه خوبی قرار دارد و به راحتی با برندهای خارجی رقابت می کند. این چشمی دیجیتال می تواند برای خانه ها، امنیت زیادی ایجاد کند.

چشمی درب دیجیتال یوکا +VP-YC(سه میلیون و هفتصد هزار تومان)

چشمی در ب دیجیتال

صفحه نمایش این چشمی درب دیجیتال، 2.8 اینچی است و حافظه دارد (حافظه مرکزی). نوع خروجی تصویر(...,VGA, HDMI (4K, 1080P و زاویه دید H: 98°~26°است. این چشمی هم ایرانی است و با گارانی 2 ساله به فروش می رسد. منبع تغذیه این محصول، باتری لیتیومی است.

این چشمی درب دیجیتال، می تواند برای کاربرانی که به دنبال یک مدل کلاسیک هستند جذاب باشد چون طراحی کلاسیک و خاصی دارد که به خانه های مختلف از امروزی تا سنتی می آید.

چشمی دیجیتال یوکا YP-YC(قیمت حدودی: 7 میلیون تومان)

چشمی

چشمی دیجیتال یوکا دارای صفحه نمایش4.3 اینچی است و نوع صفحه نمایش LCD-TFT است. باتری این چشمی دیجیتال از نوع باطری لیتیومی است و زاویه دید170 درجه دارد. کشور سازنده این چشمی درب دیجیتال کره ای است و قطر درب: ٣۵~١٢٠mm است. نوع نصب این چشمی دیجیتال روکار است و با گارانتی یک ساله به فروش می رسد.

این چشمی دیجیتال به لحاظ ظاهری برتری هایی نسبت به نسخه های معمول دارد و ظاهرش پیشرفته تر از نسخه های مشابه و هم قیمت است. بنابراین شاید برخی از افراد با دیدن این چشمی دیجیتال تصور کنند که شما یک چشمی دیجیتال بسیار گران قیمت خریداری کرده اید.

چشمی دیجیتال Smart S2 - Pro Full HD(قیمت حدودی: 7 میلیون و چهارصد هزار تومان)

چشمی درب دیجیتال

این چشمی دیجیتال، ضبط تصاویر را با سنسور حرکتی انجام می دهد و صفحه نمایش4.5 اینچ و حافظه دارد. این محصول قابلیت نصب سیم کارت ندارد و رزولوشن تصویر3 مگاپیکسل است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت دید در شب تا 2 متر اشاره کرد. نوع صفحه نمایش LCD-TFT و فاقد صفحه کلید است.

نوع باطری این محصول لیتیومی و کشور سازنده تایوان است. جنس بدنه داخلی پلاستیک و جنس بدنه خارجی فلزی است. نوع نصب این باتری روکار است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها