راهنمای خرید تلفن بی سیم زیر ۲ میلیون تومان

برای خرید تلفن های خانگی بی سیم به جای گشتن در بازار تلفن های خانگی بی سیم می توانید از فهرست راهنماتو کمک بگیرید.

شناسه خبر: ۳۶۱۳۲۰
راهنمای خرید تلفن بی سیم زیر 2 میلیون تومان

راهنماتو -خرید تلفن بی سیم برای خانه های امروزی یکی از رایج ترین خریدها است. کمتر فردی حوصله نشستن یا ایستادن کنار میز تلفن را دارد و اغلب افراد ترجیح می دهند همزمان با انجام کارهای خود تلفنی هم حرف بزنند. در کنار همه محصولاتی که این روزها با افزایش قیمت رو به رو شده اند، تلفن های بی سیم نیز از این افزایش قیمت بی بهره نمانده است.

به گزارش راهنماتو، تلفن های بی سیم خانگی که نیاز به تک گوشی دارند، نسبت به تلفن های بی سیم دو گوشی قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری دارند. با این وجود من برای شما پنج تلفن هوشمند از برندهای مختلف را انتخاب کرده ام که همگی زیر دو میلیون تومان قیمت دارند:

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGB110(قیمت حدودی: یک میلیون و دویست و هشتاد هزار تومان)

پاناسونیک

اولین تلفنی که قصد دارم به شما معرفی کنم، تلفن بی سیم پاناسونیک است. این تلفن بی سیم، ۱۸۰ گرم است و شارژدهی حداکثر ۲۰۰ واتی دارد. ابعاد گوشی۱۴۵ × ۳۳ × ۴۸ و شارژدهی مکالمه حداکثر ۱۰ ساعت است. این تلفن بی سیم، یک عدد گوشی دارد و می تواند تا ۵۰ شماره را در دفترچه تلفن خود ذخیره کند.

ابعاد پایه این تلفن بی سیم ۷۷ × ۵۹ × ۸۷ است و ویژگی‌هایی از جمله کالر آی دی دارد. برد این گوشی ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی است. منبع تغذیه این ساعت هوشمند برق شهری است. آلارم ساعت با قابلیت Snooze ۵ زنگ مختلف کار می کند. وزن پایه ۷۰ گرم است و وزن گوشی نیز ۱۱۰ گرم. صفحه نمایش گوشی ۱.۴ اینچی، تک خطی و ۱۲ عددی با نور پس‌زمینه است.

تلفن بی سیم آلکاتل مدل Alcatel S250(قیمت حدودی: یک میلیون و سیصد هزار تومان)

آلکاتل

این مدل تلفن آلکاتل دارای دکمه LOCATOR جهت مکان یابی است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به تکرار شماره گیری خودکار برای ۱۰ شماره اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به تنوع صدای زنگ تا ۱۰ عدد و قابلیت قطع میکروفن در هنگام مکالمه اشاره کرد.

این تلفن دارای Caller ID است و دفترچه تلفن۵۰ عددی با نام مخاطب دارد. این تلفن هوشمند تنها یک عدد گوشی بی سیم دارد. این گوشی هوشمند دارای قدرت سه ساعت ارائه شارژ در حین مکالمه است. این گوشی در حالت استندبای تا بیست و چهار ساعت شارژ ارائه می دهد.

تلفن بی سیم وی تک مدل ES1001(قیمت حدودی: یک میلیون و هفتصد هزار تومان)

تلفن بی سیم

این تلفن بی سیم دارای نور پس زمینه صفحه کلید است و ۵ نوع زنگ ملودی و ۵ زنگ معمولی دارد. این تلفن بی سیم دارای کلید افزایش صدا و امکان مسدود کردن تماس ورودی است. این تلفن بی سیم مجهز به سیستم کاهش مصرف انرژی ECOاست.از ویژگی‌های مهم این تلفن می توان به Caller ID اشاره کرد. از دیگر قابلیت‌های دستگاه می توان به امکان دخیره ۲۰ مخاطب اشاره کرد.

شارژدهی مکالمه در این گوشی ۱۰ ساعت است وبه لحاظ طراحی ظاهری و تنوع رنگ و ارگونومی در شرایط خوبی قرار دارد و می تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

تلفن بی سیم گیگاست مدل A270(یک میلیون وهشتصد هزار تومان)

گیگاست

وزن این تلفن بی سیم۴۰۰ گرم است و به ویژگی Caller ID مجهز است. ابعاد پایه۳۱×۴۷×۱۵۱ است و یک عدد گوشی دارد. این تلفن گیگاست به لحاظ ظاهری امتیاز قابل قبولی می گیرد.

تلفن های گیگاست (زیمنس سابق) از بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار محسوب می شوند. شاید برند گیگاست به اندازه برند پاناسونیک برای مخاطبان شناخته شده نباشد، اما به لحاظ کارایی و خدمات، گوشی های قابل رقابتی محسوب می شوند.

تلفن پاناسونیک مدل KX-TG3411BX(قیمت حدودی: یک میلیون و نهصد هزار تومان)

تلفن پاناسونیک

با توجه به محبوبیت شدید برند پاناسویک بین کاربران ایرانی، آخرین گزینه را هم به این برند اختصاص می دهیم. این مدل گوشی پاناسونیک، قابلیت ذخیره‌سازی ۵ شماره در قسمت Redial و قابلیت اتصال به دیوار را داراست. این تلفن دارای ۱۴ ملودی و ۶ آهنگ برای زنگ تلفن است و دفترچه تلفن ۵۰ شماره‌ای نیز دارد.

برد این تلفن ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر خارجی است. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به قابلیت‌ انتقال تماس اشاره کرد.

این تلفن تنها یک عدد گوشی دارد. شارژدهی مکالمه۱۰ ساعت و آماده به کار ۱۴۴ ساعت است. این گوشی دارای یک عدد خط است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها