راهنمای خرید ارزان قیمت ترین کولرگازی ایرانی

بهترین زمان برای خرید کولرگازی اواخر زمستان و اوایل بهار است، یعنی زمانی که هنوز کولر گازی گران تر از حد نشده است. بهترین کولرگازی های ایرانی را ببینید.

شناسه خبر: ۳۶۱۳۳۸
راهنمای خرید ارزان قیمت ترین کولرگازی ایرانی

راهنماتو -درست است که هوا هنوز خیلی هم گرم نشده اما تجربه نشان داده است که بهترین زمان برای خرید کولرگازی اواخر زمستان و اوایل بهار است، یعنی زمانی که هنوز کولر گازی گران تر از حد نشده است. بنابراین من هم تصمیم گرفتم امروز 5 دسته کولر گازی مقرون به صرفه ایرانی را به شما معرفی کنم.

به گزارش راهنماتو، برای خرید بهترین و ارزان قیمت ترین کولرگازی های ایرانی می توانید از فهرست 5 گانه راهنماتو استفاده کنید:

ایساتیس ۱۲۰۰۰ سری S(قیمت حدودی: 11 میلیون تومان)

کولر گازی

کولرگازی ایساتیس ۱۲۰۰۰ سری S دارای عملکرد سرمایش و گرمایشی برای ۱۷ تا ۲۲ متر مربع است و حداکثر فاصله افقی دو یونیت ۲۵ متر است. این کولر گازی مناسب برای آب و هوای معتدل است و برچسب انرژی + Aدارد. این محصول دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری است.

حجم این کولر گازی ۱۲۰۰۰ تایی است و برای مکان هایی با مساحت ۱۷ تا ۲۲ یا نهایت ۲۵ متر مربع مناسب است که یعنی می توان آن را در خانه های نقلی و کوچک و مغازه و دفتر های اداری در این مساحت ها نصب کرد.

یکی از ویژگی هایی که انعطاف در نصب دو پنل داخلی و خارجی را افزایش می دهد حداکثر فاصله ای است که می توانند از هم داشته باشند در واقع بیشترین فاصله ای که می تواند بین دو یونیت باشد ۲۵ متر است که امکان نصب سیستم را به بهینه ترین روش فراهم می کند.

سیستم این کولرگازی و قطعات به کار رفته در یونیت ها آن را برای مناطق آب و هوایی معتدل مناسب می کند. از نظر مصرف انرژی، این کولر گازی بسیار کم مصرف است و در گرید A قرار می گیرد. وزن یونیت داخلی ۱۰ کیلوگرم، وزن یونیت خارجی ۳۱ کیلوگرم و نوع برق مصرفی تک فاز ۲۴۰ ولت است.

کولرگازی ۹۰۰۰ تک الکتریک اپتیما(قیمت حدودی: 14 میلیون و پانصد هزار تومان)

تک الکتریک

ظرفیت سرمایشی این محصول ۲۶۰۰ و گرمایش آن ۲۷۰۰ است. این محصول بسیار کم مصرف بوده و در رده A مصرف انرژی قرار می گیرد. از ویژگی های مهم این کولرگازی می توان به گاز R410a اشاره کرد با محیط زیست کاملا سازگار است و کمپرسوری که در آن نصب شده از مدل روتاری ساخت شرکت توشیبا است. این کولرگازی صدای بسیار کمی دارد و تنها ۵۱ دسیبل صدا منتشر می کند. ظرفیت خروجی هوا در این کولر گازی ۶۰۰ متر مربع بر ساعت است.

نوع کمپرسور این کولرگازی روتاری و جنس یونیت خارجی فلزی و جنس پنل داخلی پلاستیکی است. حداقل دما ۱۵و حداکثر دما ۵۵ درجه است. نوع آب و هوای سازگار با این کولر گازی معتدل و گرم است.

کولرگازی تک الکتریک BTS-UN-12HR(14 میلیون و نهصد هزار تومان)

کولر گازی

این کولر گازی از برند ایرانی تک الکتریک با توانایی ۱۲۰۰۰ بی تی یو چه در سرمایش و چه در گرمایش مناسب برای مناطق آب و هوایی معتدل است و با توجه به توانی که دارد مناسب مکان هایی با مساحت ۱۸ تا ۳۰ متر است یعنی شما می توانید هم در خانه و هم در مغازه ها و دفاتر به این مساحت از این مدل استفاده کنید.

این کولرگازی نه تنها بازده بالایی دارد بلکه برای محیط زیست هم بی ضرر است. این کولر گازی یک فیلتر کاتالیزور سرد دارد که با جذب باکتری ها ویروس ها و قارچ ها و… هوایی سالم را وارد سالن می کند. در ضمن علاوه بر میکروب ها این فیلتر بوی نا مطبوع را نیز به خود می گیرد. از دیگر ویژگی های این کولر گازی می توان به تایمر روشن و خاموش و سیستم راه اندازی خودکار اشاره کرد. این کولر گازی دارای سیستم یخ زدایی و رطوبت زدایی مستقل است.

کولر گازی ایران رادیاتور AC-09CH/XA(قیمت حدودی: 16 میلیون و چهارصد هزار تومان)

ایران رادیاتور

رسیدیم به برند شناخته شده ایران رادیاتور. این محصول دارای اواپراتور و کاندنسر با فین های طلایی (GOLDEN FIN) است و استحکام بالایی در برابر خوردگی دارد. این کولرگازی ایده آل برای استفاده در مناطقی با آلودگی هوای زیاد و رطوبت بالا است و برای مناطقی با آب و هوایی معتدل نیز کاربردی است.

این محصول دارای گاز مبرد R410a است که دوستدار محیط زیست است. این کولرگازی دارای برچسب انرژی با گرید A+ است و قابلیت کنترل از راه دور و نمایشگر مخفی دارد. حداکثر میزان صدای این محصول ۴۰ دسی‌بل است و موقعیت نصب به صورت دیواری را دارد. ظرفیت سرمایشی ۸۶۷۰ BTU/h و ظرفیت گرماشی ۱۰۴۰۰ BTU/hاست. ابعاد یونیت داخلی ۲۰۰x715x240 میلیمتر و وزن یونیت داخلی ۷ کیلوگرم است.وزن یونیت خارجی ۲۸ کیلوگرم است.

کولرگازی تک الکتریک سوپر ۱۲۰۰۰(قیمت حدودی: 18میلیون و چهارصد هزار تومان)

کولر گازی

این مدل کولر گازی تک الکتریک با ظرفیت ۱۲۰۰۰ BTU کار می کند و برای انواع مکان های تجاری اداری و مسکونی با مساحت حداقل ۳۰ و حد اکثر ۴۵ متری کاربرد دارد.

در کولرگازی تک الکتریک سوپر ۱۲۰۰۰ از گاز مبرد R410a استفاده شده است که کوچک ترین ضرری برای جو و محیط زیست نداشته و گازی بدون ترکیبات سمی است و در مقابل گار های دیگر که هنوز هم در برخی اسپلیت های گازی استفاده می شوند بازده بهتری دارد. از قابلیت های منخصر به فرد این مدل می توان به وجود دماسنج درون دستگاه اشاره کرد که با بررسی دمای محیط، نیاز به گرم کردن و یا سرد کردن را از طریق مانیتور LCD دستگاه نشان می دهد.

این محصول قابلیت عیب یابی خودکار نیز دارد که ایراد را با یک کد خاص به نمایش می گذارد. وجود فیلتر های متعدد در این سیستم جذب حد اکثری آلاینده ها را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نظافت خودکار دستگاه Auto Clean، دکمه توربو TURBO جهت سرمایش سریع، روشن شدن مجدد به طور خودکار، مصرف کم و مقرون به صرفه بودن و مکانیزم های سرمایشی نوین اشاره کرد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها