راهنمای خرید ارزان ترین پنکه

پنکه های ارزان قیمت موجود در بازار چندان زیاد نیستند. البته پنکه های ارزان قیمت و با کیفیت بازار. با معرفی ۵ پنکه ارزان قیمت با ما باشید.

شناسه خبر: ۳۶۱۳۹۷
راهنمای خرید ارزان ترین پنکه

راهنماتو -هرچه هوا گرم تر می شود، تعداد مشتری های پنکه هم بیشتر می شود اما مشکل این جا است که خرید پنکه ای که احتمالا فقط در نیمی از سال کار خواهد کرد، برای برخی از افراد نیازی به هزینه های سنگین ندارد و نباید برای خرید پنکه بیش از حد هزینه کرد. بنابراین شاید بدتان نیاید ارزان ترین پنکه های بازار را بشناسید که بتوانید با صرف حداقل هزینه، روزهای گرم تابستان را سپری کنید.

به گزارش راهنماتو، برای خرید پنکه به حجم فضایی که قرار است خنک کنید، کیفیت و جنس پره های پنکه و برند سازنده پنکه توجه داشته باشید، شاید تصور کنید که لزومی ندارد نگران این موارد باشید، اما جالب است بدانید که حتی میزان صدایی که پنکه مورد استفاده شما تولید می کند می تواند در تصمیم گیری شما برای خرید پنکه تاثیر گذار باشد.

درست است که هر چه برند پنکه ها شناخته شده تر باشد، انتظار خدماتی که از این محصول داریم هم بیشتر است اما گاهی واقعا گاهی پنکه های نه چندان گران قیمت هم از کیفیت بالایی برخوردارند و می توانند همپای پنکه های گران قیمت عمل کنند. در ادامه پنج پنکه محبوب بازار را که قیمت های پایینی دارند به شما معرفی می کنم:

پنکه پارس خزر مدل ES7020MKAI(قیمت حدودی یک میلیون و هفتصد هزار تومان)

پنکه پارس خزر

اولین پنکه ای که برای معرفی انتخاب کرده ام، پنکه پارس خزر است. ابعاد این محصول ۴۷x۲۴x۴۶ سانتی‌متر و وزن آن ۴.۸ گرم است و از اقلام همراهش می توان به ریموت کنترل اشاره کرد. این پنکه دارای تایمر است و سه عدد پره دارد. جنس پره های این پنکه پلاستیکی است.

پارس خزر از برندهای شناخته شده و محبوب بازار داخلی است. این مدل پنکه پارس خزر را می توان از پرفروش ترین محصولات پارس خزر دانست که با توجه به وضعیت قیمت های بازار، طبیعی است فروش بالایی داشته باشد. اگر قصد خرید یک پنکه کاربردی و مقرون به صرفه را دارید، این محصول ویژه شما است.

پنکه ویداس مدل VIR-8025(قیمت حدودی: یک میلیون و نهصد هزار تومان)

پنکه ویداس

محصول دومی که تصمیم گرفتم به شما معرفی کنم، پنکه ویداس است. ابعاد این محصول۸۰x۳۰x۷۰ سانتی‌متر و وزن این محصول ۹ کیلوگرم است. حداکثر توان مصرفی در این پنکه ۵۵ وات است و سرعت گردش پروانه۱۲۰۰ است و از اقلام همراه این محصول می توان به ریموت کنترل اشاره کرد.

این پنکه قابلیت تنظیم ارتفاع و تایمر دارد. این پنکه پنج پره است و جنس پره های این محصول از پلاستیک است. این پنکه ظاهری زیبا و طراحی ارگونومیک دارد. می توان گفت که این پنکه یک محصول ایده آل برای خانه های کوچک است.

پنکه ویداس مدل VIR-8036(قیمت حدودی: 2 میلیون تومان)

پنکه ویداس

سومین پنکه نیز از برند ویداس است. این پنکه در ابعاد۵۰x۱۵x۷۴ سانتی‌متر طراحی شده است. این پنکه با وزن ۷.۵ گرم و حداکثر توان مصرفی۵۵ وات کار می کند.سرعت گردش پروانه۱۴۰۰ است و ریموت کنترل دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع و تایمر قابل برنامه‌ریزی اشاره کرد.

این پنکه دارای پنج پره پلاستیکی است. ظاهر این پنکه بسیار شبیه به نسخه قبلی است. این پنکه در کنار قیمت مناسب ظاهر قابل قبولی دارد و می تواند برای خانه های نقلی جذاب باشد.

پنکه آیسن مدل IE-F871(قیمت حدودی: 2 میلیون و دویست هزار تومان)

پنکه

ابعاد این پنکه ۴۴x۴۴x۱۲۶ سانتی‌متر و وزن آن ۸ کیلوگرم است. حداکثر توان مصرفی۶۰ وات و حجم باد دهی۵۶ و سرعت گردش پروانه۱۲۵۰ است. این محصول دارای ریموت کنترل است. این پنکه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است و تایمر هم دارد.

این پنکه پنج پره دارد و جنس پره ها پلاستیکی هستند. ظاهر این پنکه نسبت به پنکه قبلی بهبود یافته و می توان گفت نسبت به پنکه های قبلی ظاهری شیک تر دارد. این پنکه نسبت به پنکه های دیگر کم صداتر هم محسوب می شود و می تواند گزینه ای مناسب باشد.

پنکه تولیپس مدل SF-405(قیمت حدودی: 2 میلیون و سیصد هزار تومان)

پنکه

این مدل پنکه در ابعاد۴۶x۲۴x۵۸ سانتی‌متر و با وزن ۷.۷ گرم طراحی شده است. حداکثر توان مصرفی۵۵ وات و حجم باد دهی۵۰ الی ۷۶ است. از اقلام همراه این محصول می توان به ریموت کنترل اشاره کرد. این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. اما یک محدودیت بزرگ هم دارد، سری این پنکه را نمی توان به سمت بالا و پایین حرکت داد، چون باد مستقیم می زند.

از تنظیمات این پنکه می توان به تایمر اشاره کرد. این پنکه چهار پره پلاستیکی دارد. این پنکه به لحاظ ظاهری برتری هایی به پنکه های پیشین دارد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها