بهترین کرم های ضد آفتاب بدون پارابن برای انواع پوست

در این مطلب قصد داریم بهترین کرم های ضد آفتاب بدون پارابن برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۱۸۱۷
بهترین کرم های ضد آفتاب بدون پارابن برای انواع پوست

راهنماتو- کرم‌های ضدآفتاب فاقد پارابن در میان افرادی که به دنبال گزینه‌های ایمن‌تر و سالم‌تر برای مراقبت از پوست هستند، محبوبیت بیشتری دارند. پارابن ها مواد نگهدارنده مصنوعی هستند که در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع مواد می توانند به راحتی به درون پوست شما نفوذ کرده و حتی منجر به بروز برخی سرطان ها مانند سرطان سینه و مشکلات ناباروری شوند. از این رو، پزشکان توصیه می کنند که برای حفظ سلامت خود از محصولات بدون پارابن استفاده نمایید. در این مطلب قصد داریم بهترین کرم های ضد آفتاب بدون پارابن برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم:

1- کرم ضد آفتاب پرودرما مدل 50 حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 115,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، کرم ضد آفتاب پرودرما به دلیل نداشتن اسانس، فیلترهای شیمیایی و نگهدارنده مضر پارابن برای انواع پوست به ویژه پوست های حساس و خانم های باردار مناسب است. این محصول داراي +++PA و حداکثر حفاظت در برابر تابش هاي زيان بار فرابنفش نور خورشيد (UVA/UVB/IR) بوده، در برابر تعریق و شستشو مقاوم است و از بروز هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند. علاوه بر این از رنگدانه هاي معدني جهت هماهنگي با رنگ طبيعي پوست برخوردار بوده و پوششی یکنواخت و ظاهري صاف و هموار بر روي پوست شما ایجاد می کند. از ترکیبات بکار رفته در این محصول می توان به عصاره شیرین بیان و بیربری با اثرات التيام بخشي و ضد حساسيت، کمپلکس ویتامین C با خاصيت محافظت سلولي در برابر اثرات مضر نور خورشید، آلودگي هاي محيطي و استرس های سلولی اشاره کرد. این محصول حاوی SPF 50 می باشد.

کرم ضد آفتاب پرودرما مدل 50 حجم 40 میلی لیتر

2- کرم ضد آفتاب سینره مدل Light Beige SPF50 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 180,000 تومان)

کرم ضد آفتاب Light Beige SPF50 سینره با برخورداری از عصاره نت گرس بخوبی از پوست در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند. وجود ویتامین E در این محصول نیز به پیشگیری و مهار اثر مخرب رادیکال های آزاد کمک می کند. این کرم ضد آفتاب حاوی ترکیبات گیاهی و فاقد پارابن است و فاکتور محافظتی +++PA را ارائه می دهد. این محصول پوششی مشابه کرم پودر را ارائه می دهد و پوست شما را به رنگ بژ روشن در می آورد. همچنین حاوی SPF50 بوده و برای پوست چرب مناسب است.

کرم ضد آفتاب پرودرما مدل 50 حجم 40 میلی لیتر

3- کرم ضد آفتاب لایسل مدل Combination Skin T1 Fair حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 160,000 تومان)

کرم ضد آفتاب Combination Skin T1 Fair لایسل برای پوست مختلط فرموله شده است و با فیلترهای ویژه خود از پوست شما در برابر اشعه‌ های UVA ،UVB، مادون قرمز و نور مرئی محافظت می کند. این محصول بافتی سبک دارد و با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدان و ترکیبات ضد آلودگی هوا بخوبی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و آسیب های آلودگی هوا محافظت می کند. همچنین پوست را بخوبی رطوبت رسانی کرده، ضد حساسیت است و هیچ گونه احساس چربی بر روی پوست ایجاد نمی کند. این کرم ضد آفتاب فاقد ماده مضر پارابن و حاوی SPF 50 می باشد.

کرم ضد آفتاب لایسل مدل Combination Skin T1 Fair حجم 40 میلی لیتر

4- کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک مدل 02 حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 198,000 تومان)

کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک به واسطه دارا بودن مواد موثر گیاهی و فیلتر UV اثرات مضر پرتوهای UVA و UVB را بخوبی فیلتر کرده و فاقد ماده مضر پارابن می باشد. این محصول برای پوست های خشک و معمولی مناسب است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به خاصیت ضد آب و ضد تعریق، ضد التهاب و پیشگیری از بروز لک و پیری زودرس و حفظ رطوبت لایه اپیدرم پوست اشاره کرد. این محصول حاوی SPF 50 می باشد.

 کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک مدل 02 حجم 50 میلی لیتر

5- کرم ضد آفتاب سی گل مدل MAX حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 99,000 تومان)

کرم ضد آفتاب سی گل مدل MAX به دلیل دارا بودن SPF 100 توانایی بالایی در محافظت از پوست شما در مقابل اشعه مضر آفتاب دارد. این محصول در برابر تعریق و شستشو مقاوم بوده و ماندگاری بالایی دارد. علاوه بر این به دلیل برخورداری از روغن جوانه گندم موجب رطوبت‌رسانی، افزایش نرمی و لطافت پوست شده و با کمک به افزایش قدرت دفاعی پوست از بروز سرطان پوست جلوگیری می کند. این روغن همچنین از ایجاد چین و چروک بر روی پوست نیز جلوگیری می کند. ویتامین E موجود در این کرم ضد آفتاب سرشار از آنتی اکسیدان بوده و با خنثی‌سازی تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد مانع پیری زودرس پوست می‌شود. این محصول فاقد رنگدانه و ماده مضر پارابن بوده و برای انواع پوست مناسب است.

 کرم ضد آفتاب سی گل مدل MAX حجم 40 میلی لیتر

6- کرم ضد آفتاب مدیسان مدل No1 حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 199,500 تومان)

کرم ضدآفتاب مدیسان دارای بافتی کرمی و رنگدانه‌های طبیعی بوده و پوشانندگی بالایی دارد. این محصول با برخورداری از SPF40 و فیلترهای فیزیکی و شیمیایی به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB خورشید محافظت می کند و با جلوگیری از ایجاد چین و چروک مانع از پیری زودرس می شود. علاوه بر این رطوبت پوست را بخوبی حفظ می کند و ماندگاری بالایی دارد. این محصول برای انواع پوست مناسب است.

 کرم ضد آفتاب مدیسان مدل No1 حجم 30 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها