راهنمای خرید ارزان قیمت ترین کولر گازی های بازار

برای خرید ارازن ترین کولر گازی های باکیفیت بازار، نگاهی به فهرست راهنماتو داشته باشید. این فهرست شامل برترین محصولات بازار است.

شناسه خبر: ۳۵۰۶۲۵
راهنمای خرید ارزان قیمت ترین کولر گازی های بازار

راهنماتو- همزمان با گرم تر شدن هوا و ورود به فصل بهار، بسیاری از افراد به دنبال خرید وسایل سرمایشی هستند و چه محصولی بهتر از کولرهای گازی. اما کولرهای گازی هم مانند بسیاری دیگر از محصولات موجود در بازار، گران قیمت شده اند و شاید نتوان به راحتی هر نوع کولر گازی را خریداری کرد.

به گزارش راهنماتو، برای خرید یک کولرگازی ارزان قیمت و مقرون به صرفه بهتر است سری به فهرست راهنماتو بزنید که در فروردین ماه 1402 نوشته شده است. فهرست این کولرگازی ها 5 گانه است و می تواند برای بسیاری از کاربران مناسب باشد:

کولر گازی لاویتا مدل 12000LT1(قیمت حدودی: 15 میلیون و 400 هزار تومان)

کولر گازی

کولر گازی لاویتا ارزان قیمت ترین محصولی است که به شما معرفی می کنم. این کولر گازی با توان۱۶۵۰ وات کار می کند و امکان تصفیه هوا نیز دارد. نوع برق مصرفی این محصول تک فاز است و کارایی سرمایش و گرمایشی دارد. نوع کمپرسور این محصول روتاری است و یک عدد کمپرسور و یک عدد پنل دارد. این کولر گازی با آب و هوای معتدل و گرم سازگاری دارد.

نشانگر نمایشگر وضعیت این محصول روی پنل قرار دارد. این کولر گازی دارای فیلتر بهداشتی تصفیه هوا است و فیلتر بهداشتی هم دارد. وزن یونیت خارجی این محصول ۲۸ کیلوگرم و ابعاد یونیت خارجی۷۵x۳۰x۵۵ است. وزن پنل داخلی۹ کیلوگرم و ابعاد پنل داخلی۷۸x۲۵x۲۰است.

جنس پنل داخلی پلاستیک سفید صدفی براق و حداکثر دما حدود ۳۷ درجه سانتی گراد است. حداقل دما نیز ۱۷ درجه سانتی گراد است.

کولر گازی جنرال گلد مدل GG-MS12000 PLATINUM(قیمت حدودی: 19 میلیون تومان)

جنرال گلد

این کولر گازی دارای ریموت کنترل است و نوع برق مصرفی آن تک فاز است و کارایی سرمایش و گرمایشی دارد. نوع کمپرسور این کولر گازی روتاری است و یک عدد پنل و یک عدد کمپرسور دارد. نوع آب و هوای سازگار با این محصول، معتدل و گرم و رده مصرف انرژی آن A است. توان این محصول ۳۴۷۱ وات و ظرفیت گرمایش و سرمایش۱۲۰۰۰ وات است. جنس یونیت خارجی فلزی و وزن یونیت خارجی۲۸ وات است. ابعاد یونیت خارجی۸۰x۸۰x۴۰ است و دارای لوله مسی و کابل است. جنس پنل داخلی این محصول، پلاستیکی و حداکثر دما۳۰ درجه سانتی گراد است. حداقل دما۱۸ درجه سانتی گراد است و فیلتر ندارد.

کولر گازی تی سی ال مدل TAC-09CHSA1/XA41(قیمت حدودی: 19 میلیون و سیصد هزار تومان)

کولر گازی تی سی ال

این کولر گازی دارای ریموت کنترل است و قابلیت سرمایش و گرمایشی دارد. نوع کمپرسور این محصول روتاری و رده مصرف انرژی A است. توان این کولر گازی ۸۲۰ وات است. بازدهی سرمایش EER۳.۲۲ و ظرفیت گرمایش۹۰۰۰ است. وزن یونیت خارجی۲۳ کیلوگرم و ابعاد یونیت خارجی۶۶۰×۲۳۰×۴۵۶ میلی‌متر است. میزان صدا در پنل داخلی۴۲ دسی‌بل و وزن پنل داخلی۷ کیلوگرم است.

ابعاد پنل داخلی۶۹۸×۱۹۰×۲۵۵ میلی‌متر و جنس پنل داخلی پلاستیکی است. حداکثر دما۴۳ درجه سانتی گراد و حداقل دما۷- درجه سانتی گراد است.

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF12TQN1(قیمت حدودی: 20 میلیون و پانصد هزار تومان)

کولر گازی جی پلاس

نوع برق مصرفی این کولر گازی تک فاز و نوع کمپرسور، روتاری است و توان۱۰۹۶وات است. بازدهی گرمایش۳.۶۱ COP و بازدهی سرمایش EERنیز ۳.۲۱ است. قطر لوله برگشت۱.۲ اینچ و قطر لوله رفت۱.۴ اینچ است. ظرفیت گرمایش و سرمایش۱۲۵۰۰ است.

وزن پنل داخلی۸.۴ کیلوگرم و ابعاد پنل داخلی۸۳۶x۲۷۰x۲۱۰ است. جنس پنل داخلی پلاستیکی و حداکثر دما۴۶ درجه سانتی گراد است.حداقل دما۱۶ درجه سانتی گراد است و فیلتر چند لایه ضد کپک دارد.

کولر گازی پاکشوما مدل MPF-12CHR1(21 میلیون تومان)

پاکشوما

کولر گازی پاکشوما دارای ۵متر لوله مسی، شلنگ تخلیه، ریموت کنترل و باتری است. نوع آب و هوای سازگار با این کولر گازی معتدل و گرم است. رده مصرف انرژیA است و دستگاه نمایش وضعیت آن روی پنل است. این محصول دارای یک عدد پنل است. این کولر گازی یک عدد کمپرسور نیز دارد. نوع کمپرسور، روتاری است.

این کولر گازی دارای دو نوع کارایی سرمایش و گرمایشی است. نوع برق مصرفی این محصول تک فاز است. از دیگر امکانات این کولر گازی می توان به امکان تصفیه هوا اشاره کرد. این محصول برای مناطق معتدل و گرم کاملا کاربردی است.توان این کولر گازی ۱۰۰۵ وات و ابعاد یونیت خارجی۲۷x۷۲x۴۹.۵ سانتی‌متراست. این کولر گازی، فیلتر هپا پلاسما و سیستم پاک کنندگی خودکار دارد.

حداقل دما۱۷ درجه سانتی گراد و حداکثر دما۳۰ درجه سانتی گراد است. جنس پنل داخلی فلز و پلاستیک و وزن یونیت خارجی

۲۶ کیلوگرم است. جنس یونیت خارجی فلز و پلاستیک و ظرفیت سرمایش و گرمایشی به ترتیب ۱۲۰۰۰ و ۱۳۰۰۰ است. این محصول که درواقع گران ترین محصول در فهرست من است به لحاظ ظاهری هم از سایر محصولات فهرست زیباتر است و تزئینات طلایی دارد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها