بهترین و خوشبوترین دئودورانت های مردانه

در این مطلب قصد داریم بهترین دئودورانت های مردانه موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۵۰۶۳۱
بهترین و خوشبوترین دئودورانت های مردانه

راهنماتو- هر کجا باشید و به هر شغلی مشغول باشید استفاده از یک دئودورانت یک نیاز روزمره برای شما خواهد بود. عرق کردن امری طبیعی بوده و جلوگیری از بوی بد آن به آسانی قابل پیشگیری است. یک دئودورانت یا ضد تعریق خوب بوی بد ناشی از باکتری های زیر بغل شما را کاملا از بین می برد، در حالی که ضد تعریق ها از تشکیل عرق و رشد باکتری ها جلوگیری می کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین دئودورانت های مردانه موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- اسپری دئودورانت مردانه کامان کد 04 حجم 125 میلی لیتر (قیمت: 70,000 تومان)

اسپری دئودورانت مردانه کامان ماندگاری بالایی (48 ساعت) دارد. این محصول با برخورداری از ویتامین E سبب افزایش رطوبت و خنک کنندگی زیربغل شده و استفاده از آن هیچ گونه حساسیت و آسیب پوستی ایجاد نمی کند. این دئودورانت فاقد مواد محرک و سرطان زا مانند آلومینیوم و SLS و حاوی روغن درخت چای است. روغن درخت چای موجود در این اسپری به از بین بردن باکتری های روی پوست کمک می کند. این اسپری برای همه نوع پوست به ویژه پوست های حساس مناسب است.

اسپری دئودورانت مردانه کامان کد 04 حجم 125 میلی لیتر

2- اسپری دئودورانت مردانه کامان مدل Comfort & Fresh حجم 125 میلی لیتر (قیمت: 95,000 تومان)

اسپری دئودورانت Comfort & Fresh کامان با برخورداری از ویتامین E و رایحه ای دلپذیر از پوست آقایان در برابر تعریق محافظت می کند. این محصول 24 ساعت ماندگاری دارد، بوی بد تعریق را از بین برده و حس تازگی و شادابی ایجاد می کند.

 اسپری دئودورانت مردانه کامان مدل Comfort & Fresh حجم 125 میلی لیتر

3- اسپری دئودورانت مردانه کامان کد 03 حجم 125 میلی لیتر (قیمت: 70,000 تومان)

اسپری دئودورانت مردانه کامان کد 03 محصولی ایده آل برای آقایانی است که به یک ضد تعریق محافظ پوست نیاز دارند. این محصول 24 ساعت دوام داشته و عاری از هر گونه الکل و آلومینیوم می باشد.

اسپری دئودورانت مردانه کامان کد 03 حجم 125 میلی لیتر

4- اسپری دئودورانت مردانه رمی مارکوس مدل REMI حجم 175 میلی لیتر (قیمت: 130,000 تومان)

اسپری دئودورانت مردانه رمی مارکوس حاوی رایحه ای تند و خنک بوده و 24 ساعت ماندگاری دارد. این محصول بسیار خوشبو است و در حجمی مناسب و مقرون به صرفه ارائه می شود.

 اسپری دئودورانت مردانه رمی مارکوس مدل REMI حجم 175 میلی لیتر

5- اسپری دئودورانت مردانه دیوایز مدل سیلور سنت بوگارت حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 100,000 تومان)

اسپری دئودورانت مردانه سیلور سنت بوگارت دیوایز حاوی رایحه ی چوبهای معطر جنگل های مشرق زمین است که در سال 2006 معرفی شده است. این محصول رایحه ای تند و خنک و ماندگاری نسبتا بالایی دارد.

 اسپری دئودورانت مردانه دیوایز مدل سیلور سنت بوگارت حجم 200 میلی لیتر

6- اسپری دئودورانت مردانه دیوایز مدل دانهیل دیزایر بلو حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 100,000 تومان)

اسپری دئودورانت مردانه دانهیل دیزایر بلو دیوایز حاوی رایحه ای خنک و تابستانی بوده و با نت اولیه ترنج ،لاله مردابی ،نارنگی ماندارین و سرخالو، نت میانی اقاقیای برزیلی ،آب دریا و پرتقال و نت پایانی دانه تونکا، لوبان، مشک و کهربا ارائه می شود. این اسپری از اسانس شرکت یورو فراگنس اسپانیا تولید شده است و برای استفاده در روزهای گرم تابستان مناسب است.

 اسپری دئودورانت مردانه دیوایز مدل دانهیل دیزایر بلو حجم 200 میلی لیتر

7- اسپری دئودورانت باباریا مدل بلک گلد حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 350,000 تومان)

اسپری دئودورانت بلک گلد باباریا با برخورداری از عصاره آلوئه ورا از هرگونه التهاب و حساسیت پوستی جلوگیری کرده و فاقد ترکیبات مضر آلومینیوم می باشد. علاوه بر این از ایجاد هر گونه لکه و سفیدی بر روی لباس ها جلوگیری می کند و 24 ساعت ماندگاری دارد.

اسپری دئودورانت باباریا مدل بلک گلد حجم 200 میلی لیتر

8- اسپری دئودورانت مردانه نیوا فرش اکتیو حجم 150 میل (قیمت: 180,000 تومان)

این اسپری با برخورداری از عصاره های دریایی احساس نشاط و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می آورد. این محصول فاقد هر گونه الکل، مواد رنگی و نگهدارنده بوده و ماندگاری فوق العاده 48 ساعته دارد. اسپری دئودورانت مردانه نیوا فرش اکتیو هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نکرده و سازگاری آن با پوست توسط متخصصین پوست تایید شده است.

 اسپری دئودورانت مردانه نیوا فرش اکتیو حجم 150 میل

نظرات
پربازدیدترین خبرها