راهنمای خرید ارزان ترین گوشی های ضدآب سامسونگ

اگر قصد خرید گوشی های ضدآب سامسونگ را دارید، سری به فهرست راهنماتو بزنید و مقرون به صرفه ترین گوشی های ضدآب این برند را مرور کنید:

شناسه خبر: ۳۵۰۶۶۲
راهنمای خرید ارزان ترین گوشی های ضدآب سامسونگ

راهنماتو- گوشی های ضدآب هم در فصل تابستان طرفدار دارند و هم در فصل پاییز و زمستان. از این گوشی ها می توان در استخرها در طول تابستان و در زیر برف و باران در طول پاییز و زمستان استفاده کرد. یکی از برندهای محبوب سازنده گوشی سامسونگ است و گوشی های این برند طرفداران متعددی دارند.

به گزارش راهنماتو، حالا که وارد سال جدید شده ایم، طبیعی است که قیمت گوشی های سامسونگ افزایش قابل توجهی دارد و قیمت گوشی های سامسونگ هم افزایش قابل توجهی داشته. با این حال اگر دلتان می خواهد یک گوشی مقرون به صرفه سامسونگ داشته باشید که ضدآب باشد، فهرست گوشی های گلچیتن من در راهنماتو را نگاه کنید:

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G (قیمت حدودی: 12 میلیون و پانصد هزار تومان)

گوشی سامسونگ

ابعاد این گوشی۸.۱×۷۴×۱۵۹.۷ است و وزن۱۸۶ گرمی دارد. این محصول از فناوری صفحه‌نمایش Super AMOLED برخوردار است و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. سیم کارت این محصول از نوع نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر) است. قاب جلو از جنس شیشه و قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک است.

این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت است و در برابر آب نیز مقاومت دارد. این گوشی برای عکاسی و بازی مناسب است. رزولوشن این گوشی ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و تراکم پیکسلی۴۱۱ پیکسل بر اینچ است. این گوشی هوشمند دارای دو عدد سیم کارت است. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه۸۳.۷ است. نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز و تراشه از نوع Exynos ۱۲۸۰ Chipset است و از پردازنده۶۴ بیتی برخوردار است. حافظه داخلی این مدل ۱۲۸ گیگابایت و مقدار RAMشش گیگابایت است.

این گوشی دارای ۴ ماژول دوربین است. دوربین‌هایی با رزولوشن ۴۸+۸+۵+۲ مگاپیکسلی. دوربین سلفی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی دارد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید دوازده است. باتری این گوشی از نوع لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72 (قیمت حدودی: 17 میلیون تومان)

گلکسی A72

ابعاد این گوشی موبایل ۱۶۵x۷۷.۴x۸.۴ و وزن آن۲۰۳ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش Super AMOLEDبرخوردار است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است و سیم کارت نانو دریافت می کند. جنس بدنه این گوشی پلاستیک است و دارای گواهینامه IP۶۷ مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۱ متر و به مدت ۳۰ دقیقه است. این محصول مجهز به حس‌گر اثرانگشت است و با رزولوشن۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل به فروش می رسد.

این گوشی دو سیم کارتی است و تراشه Qualcomm SM۷۱۲۵ Snapdragon دارد و نوع پردازنده۶۴ بیتی است. این گوشی از نوع ارائه شده با حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت عرضه می شود. مقدار RAMاین گوشی هشت گیگابایتی است. این گوشی در بخش پشتی دارای ۴ ماژول دوربین است و رزولوشن ۶۴، ۸، ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی دارد.

دوربین سلفی با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل و با اندروید یازده عرضه می شود. این گوشی دارای باتری لیتیوم پولیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G (قیمت حدودی: 18 میلیون تومان)

'گلکسی A73

ابعاد این گوشی ۷.۶×۷۶.۱×۱۶۳.۷ و وزن آن ۱۸۱ گرم است و فناوری صفحه‌نمایش Super AMOLED Plusاست. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. اندازه نمایشگر ۶.۷ اینچ و جنس قاب جلویی شیشه و قاب پشت، پلاستیکی است. این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت است و در برابر آب نیز مقاومت دارد. این گوشی برای بازی و عکاسی مناسب است و در برابر آب نیز مقاومت دارد.

رزولوشن این گوشی ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و تراکم پیکسلی۳۹۳ پیکسل بر اینچ و دو سیم کارتی است. نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز روشنایی ۸۰۰ نیت است. این گوشی تراشه Qualcomm SM۷۳۲۵ دارد. نوع پردازنده این گوشی ۶۴ بیتی و حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایتی است. مقدار RAM برابر با هشت گیگابایت است. این گوشی دارای چهار حسگر دوربین با رزولوشن ۱۰۸+۱۲+۵+۵ مگاپیکسل است. دوربین سلفی نیز رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل دارد. نسخه سیستم عامل این گوشی اندروید 12 است و باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G(قیمت حدودی: 20 میلیون تومان)

گوشی گلکسی S21

ابعاد این گوشی ۷.۹×۷۴.۵×۱۵۵.۷ است. وزن این گوشی ۱۷۷ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED ۲X برخوردار است. بازه‌ اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتراست. جنس قاب پشتی پلاستیک و قاب جلو از جنس شیشه است. فریم این گوشی نیز از جنس آلومینیوم است. این گوشی برای عکاسی و بازی مناسب است.

رزولوشن این گوشی ۱۰۸۰×۲۴۰۰ است و تراشه Exynos ۲۱۰۰ ۵G Chipset دارد. نوع پردازنده۶۴ بیتی است و حافظه داخلی

۲۵۶ گیگابایت و مقدار RAMهشت گیگابایت است. این گوشی دارای سه دوربین در پشت گوشی است.دوربین ۱۲ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل، همچنین دوربین سلفی دارای رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل و سیستم عامل اندروید۱۲ است.باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G(قیمت حدودی 54 میلیون تومان)

گلکسی S22

این گوشی آخرین و البته گران قیمت ترین گوشی است. درست است که قیمت این گوشی بالاتر از حد انتظار است اما به عنوان آخرین گوشی، درواقع گران ترین گوشی محسوب می شود. ابعاد این گوشی۸.۹×۱۶۳.۳×۷۷.۹ و وزن آن ۲۲۸ گرم است. این گوشی از فناوری صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED ۲X برخوردار است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است.

قاب پشتی و جلو از جنس شیشه و فریم از جنس آلومینیوم است.این گوشی برای بازی و عکاسی بسیار مناسب است. رزولوشن این گوشی برابر با ۱۴۴۰×۳۰۸۸و تراکم پیکسلی۵۰۰ پیکسل بر اینچ است. این گوشی دارای تراشه Qualcomm SM۸۴۵۰ Snapdragonاست. نوع پردازنده۶۴ بیتی و حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت است. مقدار RAM۱۲ گیگابایت است. این گوشی دارای ۴ حسگر دوربین است. دوربین‌هایی با رزولوشن ۱۰۸، ۱۰، ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسل. دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل از نوع عریض است. نسخه سیستم عامل اندروید ۱۱ است و باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها