هفت کرم مرطوب کننده ارزان و پرطرفدار برای انواع پوست

در این مطلب قصد داریم بهترین و ارزان ترین کرم های مرطوب کننده برای انوع مختلف پوست را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۱۹۲۱
هفت کرم مرطوب کننده ارزان و پرطرفدار برای انواع پوست

راهنماتو- مرطوب‌کننده ها مدت زیادی است که در روتین مراقبت از پوست ما نقش اساسی دارند و برای حفظ سلامت پوست ضروری هستند. عوامل مختلفی همچون استرس، تغییرات هورمونی، مسافرت و سبک زندگی می توانند با تغییر میزان آبرسانی به پوست، منجر به خشکی آن شوند. شناخت نوع پوست و محصولات سازگار با آن کلید ایجاد یک روتین مراقبت از پوست صحیح است. یک مرطوب کننده مناسب پوست را آبرسانی می کند، رطوبت آن را حفظ می کند و عملکرد سد دفاعی پوست را بهبود می بخشد. بنابراین می توان گفت استفاده از یک مرطوب کننده مناسب برای هر نوع پوستی ضروری است. در این مطلب قصد داریم بهترین و ارزان ترین کرم های مرطوب کننده برای انوع مختلف پوست را به شما معرفی کنیم:

1- کرم مرطوب کننده سوپکس مدل بلوبری و لیمو حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 28,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، کرم مرطوب کننده بلوبری و لیمو سوپکس با دارا بودن عصاره بلوبری و لیمو و ویتامین E ضمن تامین آب مورد نیاز پوست، از تبخیر رطوبت سطحی پیشگیری کرده و به نرمی، لطافت و شادابی پوست کمک می کند. وجود عصاره بلوبری با خاصیت آنتی اکسیدانی به مبارزه با رادیکال های آزاد و همچنین آبرسانی پوست کمک می کند. ویتامین E نیز یک رطوبت رسان قوی بوده و منجر به به ترمیم پوست آسیب دیده می شود. این کرم مرطوب کننده برای انواع پوست مناسب است.

کرم مرطوب کننده سوپکس مدل بلوبری و لیمو حجم 250 میلی لیتر

2- کرم مرطوب کننده دست و صورت شون مدل عصاره بادام حجم 75 میلی لیتر (قیمت: 31,000 تومان)

کرم مرطوب کننده دست و صورت شون مدل عصاره بادام با بهره گیری از خواص معجزه آسای بادام، گلیسیرین، ویتامین های A و E، لیپید و مواد مغذی دیگر رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و پوست های آسیب دیده در اثر خشکی را ترمیم می کند. همچنین از بروز هر گونه آلرژی و حساسیت پوستی نیز جلوگیری می کند. این محصول با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی از پیری پوست جلوگیری کرده و منجر به جوانی و شادابی آن می شود. این کرم آبرسان برای پوست های معمولی مناسب است.

کرم مرطوب کننده دست و صورت شون مدل عصاره بادام حجم 75 میلی لیتر

3- کرم مرطوب کننده دست و صورت مای مدل جوجوبا حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 45,000 تومان)

کرم مرطوب کننده دست و صورت مای مدل جوجوبا به واسطه دارا بودن عصاره جوجوبا، گلیسیرین، ویتامین E و موم زنبور عسل ضمن حفظ رطوبت پوست، آن را تغذیه کرده و موجب رفع التهابات پوستی می شود. این محصول روند کلاژن سازی را نیز بهبود بخشیده و به رطوبت رسانی پوست کمک می کند. از دیگر قابلیت های این کرم مرطوب کننده می توان به بهبود الاستیسیته پوست اشاره کرد. این محصول برای انواع پوست مناسب است.

کرم مرطوب کننده دست و صورت مای مدل جوجوبا حجم 150 میلی لیتر

4- کرم مرطوب کننده و آبرسان ایباگ مدل شیر گاو وزن 80 گرم (قیمت: 48,000 تومان)

کرم مرطوب کننده و آبرسان ایباگ با برخورداری از شیر گاو رطوبت موردنیاز پوست را تامین کرده و بخوبی جذب می شود. این محصول بافتی سبک و نرم دارد و برای انواع پوست مناسب است. این کرم مرطوب کننده هیچ گونه احساس چسبندگی بر روی پوست ایجاد نکرده و با آبرسانی به پوست، از خشک شدن آن جلوگیری می کند. این محصول برای انواع پوست مناسب است.

کرم مرطوب کننده و آبرسان ایباگ مدل شیر گاو وزن 80 گرم

5- کرم آبرسان ایمجز مدل شیر وزن 80 گرم (قیمت: 58,000 تومان)

کرم آبرسان ایمجز مدل شیر با دارا بودن ویتامین های A و B موجود در شیرگاو پوست را تغذیه و درخشان کرده و از ایجاد چین و چروک و آثار پیری جلوگیری می کند. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت سفید کنندگی، رطوبت دهی فوق العاده، ترمیم پوست، از بین بردن آسیب های ناشی از خشکی پوست، جوانسازی پوست و حفظ خاصیت کشسانی آن اشاره کرد. این کرم آبرسان برای انواع پوست مناسب است.

 کرم آبرسان ایمجز مدل شیر وزن 80 گرم

6- کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 80,000 تومان)

کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن با دارا بودن مقادیر زیادی هیالورنیک اسید پوست های خشک و پوسته پوسته شده را بخوبی رطوبت رسانی کرده و از ایجاد چین و چروک و پیری پوست جلوگیری می کند. این محصول پوست را با استفاده از مواد طبیعی تغذیه کرده و منجر به شادابی و سفیدی آن می شود. این کرم آبرسان برای پوست های حساس، خشک، معمولی، چرب و مختلط مناسب است.

کرم آبرسان بایو آکوا مدل هیالورنیک اسید کلاژن حجم 50 میلی لیتر

7- کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 98,000 تومان)

کرم مرطوب کننده Optimal Hydrosense نئودرم با دارا بودن هیالورونیک به مرطوب‌کنندگی قوی، افزایش شفافیت و کاهش چروک‌های پوستی کمک می کند. از دیگر ترکیبات موجود در این محصول می توان به ویتامین E با خاصیت آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی و مبارزه با آثار پیری، ویتامین B5 با قابلیت بازگرداندن رطوبت ازدست‌رفته‌ی پوست، ترمیم زخم ها و کمک به کاهش روند پیری اشاره کرد. از ویژگی های مثبت این کرم مرطوب کننده می توان به عدم استفاده از ماده مضر پارابن در تولید آن اشاره کرد. این محصول برای پوست های معمولی مناسب است.

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense حجم 150 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها