راهنمای خرید ۵ کتری برقی مقرون به صرفه

برای خرید بهترین کتری برقی های موجود در بازار کافیست نگاهی به فهرست راهنماتو داشته باشید و بهترین کتری برقی ها را رصد کنید. این کتری ها مقرون به صرفه ترینند.

شناسه خبر: ۳۶۰۹۲۴
راهنمای خرید 5 کتری برقی مقرون به صرفه

راهنماتو - اگر چای خور حرفه ای هستید و روزتان بدون نوشیدن یک فنجان چای داغ شب نمی شود، بهتر است به سراغ کتری برقی هایی بروید که در کوتاهترین زمان، برای شما چای آماده می کند. کتری برقی هایی که در بازار موجودند گاهی بسیار گران قیمت هستند و با این وضعیت تورم نمی توان به راحتی کتری برقی خرید.

به گزارش راهنماتو، برای خرید کتری برقی های مقرون به صرفه و کاربردی نیازی نیست بازار را زیر و رو کنید چون من برای شما چند گزینه عالی انتخاب کرده ام که همگی از بهترین و با کیفیت ترین گزینه های مقرون به صرفه بازار محسوب می شوند. جالب است بدانید به جز کتری برقی هایی که سیم دارند، کتری برقی های بی سیم نیز وجود دارند که می توانید مورد استفاده قرار دهید.با این حال بهتر است اول نگاهی داشته باشید به فهرست کتری برقی های راهنماتو:

کتری برقی دسینی مدل DK990(قیمت حدودی: 270 هزار تومان)

کتری برقی

اولین و ارزان ترین کتری برقی در فهرست من، کتری برقی دسینی است که در ابعاد۲۳۰x۱۷۰x۲۵۰ سانتی‌متربه فروش می رسد این کتری یک کیلوگرم وزن دارد و جنس بدنه آن از استیل است. این کتری تا دو لیترگنجایش دارد. جنس بدنه این کتری از استیل ضدزنگ است و نوع در آن متصل است.

این کتری برقی از محفظه ویژه برای نگهداری سیم برق برخوردار است. این کتری دارای امکان چرخش ۳۶۰ درجه و سیستم ایمنی قطع خودکار است. محدوده توان مصرفی این کتری برقی ۱۸۰۱ تا ۲۰۰۰ وات و محدوده ظرفیت۱.۶ تا ۲ لیتر است. این کتری، امکان گرم نگه داشتن نوشیدنی ها را هم دارد.

کتری برقی جی پاس مدل GK5466M(قیمت حدودی: 710 هزار تومان)

کتری جی پاس

کتری برقی جی پاس دارای قابلیت خاموش شدن اتوماتیک در زمان جوش آمدن آب است و المنت حرارتی پنهان دارد. طراحی این کتری برقی کاملا ارگونومیک است و امکان چرخش ۳۶۰ درجه دارد. از دیگر ویژگی های مثبت این کتری برقی می توان به صافی دهانه کتری اشاره کرد. محدوده ظرفیت این کتری ۱.۶ تا ۲ لیتر است.

این محصول دارای سیستم قطع خودکار است و محل نگهداری سیم برق هم دارد. ابعاد این کتری برقی ۱۸۵x۱۵۵x۲۲۰ سانتی‌متر است و نوع در، متصل است. جنس بدنه این محصول از استیل ضدزنگ است و حداکثر توان مصرفی۱۵۰۰ وات است. این کتری برقی یک متر سیم دارد و گنجایش کتری۱.۸ لیتر است. وزن این کتری برقی ۰.۸۲۵ گرم است.

کتری برقی دسینی مدل 222(قیمت حدودی: 900 هزار تومان)

دسینی

جنس بدنه این کتری برقی از استیل است و گنجایش کتری نیز ۲ لیتر است. طول سیم۵۰ سانتی متر است و به سیستم خاموشی خودکار مجهز است. محدوده ظرفیت این کتری برقی ۱.۶ تا ۲ لیتر است. طراحی این کتری برقی بسیار زیبا است و با توجه به ظرفیت خود کاملا برای یک خانواده کفایت می کند.

از دیگر ویژگی های مثبت این کتری برقی می توان به کیفیت کتری اشاره کرد که در مقایسه با همتایان و در رقابت کیفیت و قیمت در وضعیت کاملا خوبی قرار دارد.

کتری برقی گوسونیک مدل GSK-754(قیمت حدودی: یک میلیون تومان)

کتری گوسنیک

ابعاد این کتری برقی ۱۷۰x۱۷۰x۲۵۰ سانتی‌متر و وزن آن 900 گرم است. جنس بدنه این محصول از استیل و گنجایش کتری۱.۸ لیتر است. حداکثر توان مصرفی این کتری برقی ۱۸۰۰ وات و جنس بدنه استیل ضدزنگ است از دیگر امکانات این محصول می توان به چرخش ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

این کتری برقی دستگاه نمایش وضعیت و نمایشگر میزان آب دارد و به سیستم قطع خودکار نیز مجهز است. محدوده توان مصرفی این محصول ۱۵۰۱ تا ۱۸۰۰ وات و محدوده ظرفیت۱.۶ تا ۲ لیتر است. این محصول دارای صافی دهانه کتری است.

کتری برقی تفال مدل KO150F10(قیمت حدودی: 1 میلیون و پانصد هزار تومان)

تفال

ابعاد این کتری برقی ۱۹۰ x۱۷۰x۲۴۰ سانتی‌متر است و به برنامه چرخش ۳۶۰ درجه نیز مجهز است. این کتری برقی دارای صافی دهانه کتری است و محدوده ظرفیت۱.۱ تا ۱.۵ لیتر دارد. محدوده توان مصرفی۲۲۰۱ تا ۲۴۰۰ وات است و سیستم قطع خودکار دارد. این کتری برقی دارای محفظه نگهداری سیم برق است و وزن۱۰۰۰ گرمی دارد.

جنس بدنه این محصول از پلاستیک است و با حداکثر توان مصرفی۲۴۰۰ وات کار می کند. طول سیم۷۰ سانتی متر و گنجایش کتری۱.۵ لیتر است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها