راهنمای خرید اقتصادی ترین گوشی های هوشمند بهار ۱۴۰۲

با آغاز فصل بهار اگر قصد خرید بهترین گوشی های هوشمندی را دارید که کمترین قیمت را داشته باشند این فهرست ویژه شما است.

شناسه خبر: ۳۶۰۹۴۴
راهنمای خرید اقتصادی ترین گوشی های هوشمند بهار 1402

راهنماتو -حالا که وارد سال 1402 شده ایم، احتمالا با سری به بازار از قیمت های جدید هم آگاه شده اید و می دانید که وضعیت قیمت ها چگونه است. بله متاسفانه تورم بی اعتنا به وضعیت جیب ما همچنان بالا است و قیمت گوشی های هوشمند مدام بالا و بالاتر می رود، با این شرایط اگر قصد داشته باشید یک گوشی مقرون به صرفه بخرید من برای شما 5 پیشنهاد ویژه دارم.

به گزارش راهنماتو، برای خرید گوشی های اقتصادی باید به نکات مختلفی توجه کرد اما باید این حقیقت را بپذیریم که وقتی قرار است یک گوشی بسیار ارزان قیمت بخریم، احتمالا گزینه های خریدمان محدودتر می شود. به هر حال بازار تلفن همراه هم متاثر از شرایط نرخ ارز بسیار ملتهب است. بنابراین اگر قصد دارید یک گوشی هوشمند جدید بخرید که مقرون به صرفه هم باشد، بد نیست به این گزینه ها نگاهی کنید، شاید این گزینه ها بتوانند برای شما گزینه هایی کاربردی باشند:

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04e(قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

گوشی سامسونگ

ابعاد این گوشی موبایل ۹.۱×۷۵.۹×۱۶۴.۲ است و یک شیار مجزا برای کارت حافظه جانبی دارد. وزن این گوشی

۱۸۸ گرم است و به فناوری صفحه‌نمایش PLSمجهز است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر و ساختار قاب جلو از جنس شیشه و قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک است. رزولوشن۷۲۰×۱۶۰۰ و تراکم پیکسلی۲۷۰ پیکسل بر اینچ است. این گوشی از نوع دو سیم کارتی است.

این گوشی دارای تراشه Mediatek Helio P۳۵ Chipset است. نوع پردازنده۶۴ بیتی است و حافظه داخلی۳۲ گیگابایتی و مقدار RAM سه گیگابایتی دارد. این گوشی دارای دو دوربین پشتی با رزولوشن دوربین اصلی13 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل کار می کند. این گوشی دارای حس‌گرهای شتاب‌سنج، مجاورت و روشنایی است و از باتری لیتیوم‌-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

گوشی موبایل آنر مدل X5 (قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

گوشی موبایل آنر

ابعاد این گوشی ۸.۹۲×۷۵.۵۷×۱۶۴.۰۴ و وزن آن ۱۹۳ گرم است. فناوری صفحه‌نمایش TFT و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. جنس قاب جلو از شیشه و قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک است. رزولوشن گوشی ۷۲۰×۱۶۰۰ و تراکم پیکسلی۲۷۰ پیکسل بر اینچ است. این گوشی هوشمند دو عدد سیم کارت دارد و تراشه Mediatek Helio G۲۵ Chipset دارد.

نوع پردازنده۶۴ بیتی است. حافظه داخلی۳۲ گیگابایت و مقدار RAM دو گیگابایت است. این گوشی یک عدد دوربین پشتی با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل کار می کند و حس‌گرهای شتاب‌سنج ،مجاورت و روشنایی دارد. همچنین این گوشی دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

گوشی موبایل اوپو مدل A16K(قیمت حدودی: 4 میلیون و هشتصد هزار تومان)

گوشی موبایل اوپو

ابعاد این گوشی ۷.۹×۷۵.۴×۱۶۴ و وزن آن ۱۷۵ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش IPS برخوردار است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است و جنس شیشه قاب پشت و فریم آن از جنس پلاستیک است. این گوشی رزولوشن۷۲۰×۱۶۰۰ و تراکم پیکسلی۲۶۹ پیکسل بر اینچ دارد.

این گوشی دو سیم کارتی است. مدل تراشه این گوشی MediaTek Helio G۳۵ Chipset است و پردازنده۶۴ بیتی دارد. حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت و مقدار RAM چهار گیگابایت است. این گوشی دارای یک دوربین‌ با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل است و دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن ۵ مگاپیکسل است. حس‌گرهای این مدل گوشی شامل قطب‌نما ،شتاب‌سنج و مجاورت است و باتری لیتیوم‌پلیمر با ظرفیت ۴۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل REDMI 10A(قیمت حدودی: 5 میلیون و هشتصد هزار تومان)

گوشی موبایل اوپو

ابعاد این گوشی۹×۷۷.۱×۱۶۴.۹ و وزن آن ۱۹۴ گرم است و از فناوری صفحه‌نمایش IPS برخوردار است. بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت است و رزولوشن۷۲۰×۱۶۰۰ دارد. این گوشی از نوع دو سیم کارتی است.

تراشه این گوشی از نوع MediaTek MT۶۷۶۲G Helio G۲۵ ۱۲ nm Chipset است. نوع پردازنده۶۴ بیتی و فرکانس پردازنده‌ی مرکزی۱.۵ - ۲.۰ گیگاهرتز است. حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت و مقدار RAM چهار گیگابایت است. این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشتی دارد و دوربین سلفی رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. این گوشی دارای حس‌گر اثرانگشت روی قاب پشتی است و شتاب‌سنج و مجاورت دارد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم-یون با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40(قیمت حدودی: 6 میلیون تومان)

گوشی اوپو

این گوشی با ابعاد۹.۲×۷۶.۶×۱۶۹.۶طراحی شده و وزن۲۰۴ گرمی دارد. فناوری صفحه‌نمایش IPS و بازه‌ی اندازه صفحه نمایش۶.۰ اینچ و بزرگتر است. این گوشی مجهز به حس‌گر اثرانگشت و رزولوشن۷۲۰×۱۶۵۰ دارد. این گوشی دارای دو سیم کارت است.

تراشه گوشی از نوع JLQ JR۵۱۰ Chipset است و از پردازنده۶۴ بیتی برخوردار است. حافظه داخلی۶۴ گیگابایت و مقدار RAM چهار گیگابایت است. این گوشی دارای دو حسگر دوربین با رزولوشن ۱۳+۲ مگاپیکسل است. دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن ۵ مگاپیکسل است و حس‌گر اثرانگشت روی قاب پشتی دارد. همچنین شتاب‌سنج و سنسور مجاورت دارد.باتری این گوشی از نوع لیتیوم‌-پلیمر با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع با توان ۱۸ وات است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها