تماشایی ترین انیمه های سال ۲۰۲۳

در این مطلب قصد داریم بهترین انیمه های سال ۲۰۲۳ که واقعا ارزش تماشا دارند را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۲۷۲۷
تماشایی ترین انیمه های سال 2023

راهنماتو- دنیای شگفت انگیز انیمه ها روز به روز با خلق قهرمان های جدید و داستان های منحصر به فرد طرفداران بیشتری را به سوی خود جذب می کند. شاید تا چند سال قبل تعداد انگشت شماری از افراد بودند که به انیمه علاقه داشتند. اما اکنون آنقدر در سراسر جهان طرفدار پیدا کرده است که حتی سینمای دنیا هم در برابرش تعظیم می کند. در ادامه قصد داریم بهترین انیمه های سال 2023 که واقعا ارزش تماشا دارند را به شما معرفی کنیم:

1- شیطان کش- فصل سوم (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba)

شیطان کش

به گزارش راهنماتو، شیطان کش در طول سال های اخیر توجه بسیاری از دوستداران مانگا و انیمه را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. فصل اول این انیمه فانتزی در سال 2019 با 26 قسمت پخش خود را آغاز کرد. فصل دوم این انیمه نیز در دو نیم فصل Mugen Train Arc در سال 2020 و Entertainment District در سال 2021 پخش شد.

خلاصه داستان: تانجیرو کامادو پسری مهربان و باهوش است که همراه با خانواده‌اش در کوه ها زندگی می‌ کند و با زغال فروشی زندگی را می گذراند. خانواده آنها توسط دیوها مورد حمله قرار می گیرند و تانجیرو و خواهر کوچکترش نزوکو در این حادثه زنده می مانند. در این میان نزوکو تبدیل به دیو می شود و به طور عجیبی نشانه‌ هایی از احساسات و تفکر انسانی از خود نشان می دهد. تانجیرو برای کمک به خواهرش برای دوباره انسان شدن، تبدیل به یک شکارچی و شیطان کش می‌ شود.

2- حمله به تایتان- بخش سوم از فصل چهار (Attack on Titan)

حمله به تایتان

حمله به تایتان یکی از قابل توجه‌ترین سری انیمه‌های سال 2023 است. سه فصل اول این انیمه شامل 59 قسمت است که از سال 2013 تا 2019 توسط Wit Studio ساخته شده است. ساخت فصل چهارم آن نیز از اواخر سال 2022 آغاز شد. بخش سوم از فصل چهار این انیمه دوبخش دارد. بخش اول در ماه مارس (اسفند ماه) پخش شد و بخش دوم آن در پاییز دنبال می شود.

خلاصه داستان: داستان، حول اِرن یِگِر (Eren Jaeger)، خواهرخوانده اش میکاسا اَکِرمَن (Mikasa Ackerman) و دوست آنها به نام آرمین آرلرت (Armin Arlert) می‌گذرد. پس از سقوط دیوار ماریا و شهر شیگانشینا (Shiganshina) توسط تایتان‌ها، مادر اِرن به دست یک تایتان کشته می‌شود. پس از این اتفاق اِرن قسم می خورد که انتقام مادرش را از تایتان‌ها بگیرد. او به همراه دوستانش به هنگ اکتشاف (Scout Regiment) ملحق می‌شوند تا تایتان‌ها را از بین ببرند.

3- ستاره من (Oshi no Ko)

ستاره من

اوشی نو کو یکی از بهترین انیمه های سریالی می باشد که به تازگی پخش شده است. مجموعه مانگا این انیمه از سال 2020 در Weekly Young Jump پخش می شود و داستان آن توسط آکا آکاساکا نوشته شده است. تعداد قسمت های انیمه ستاره من، 11 قسمت است و مدت زمان پخش هر قسمت در حدود 24 دقیقه می‌باشد.

خلاصه داستان: داستان این انیمه درباره آی هوشینو، خواننده زیبا و با استعداد، و گورو آممیا، پزشک زنان است که در یک شهر کوچک زندگی می کنند. گورو طرفدار پروپاقرص آی است. یک روز آی را در بیمارستانی که در آن مشغول است، می‌بیند و بارداری آی حسابی او را سورپرایز می‌کند. گورو به آی قول می‌دهد که یک زایمان بی‌خطر را تجربه کند، اما خبر ندارد که ملاقات او با یک شخص مرموز همه چیز را تغییر خواهد داد.

4- جاسوس × خانواده - فصل 2 (Spy × Family)

 جاسوس × خانواده

اولین فصل از انیمه Spy × Family در 12 قسمت 24 دقیقه ای در آوریل 2022 منتشر شد. این انیمه از مانگای مشهور تاتسویا اندو (Tatsuya Endo) اقتباس شده است و در دسته انیمه های پسرانه قرار می گیرد. با این حال باز هم مخاطبین دختر زیادی را به خود جذب کرده است. پخش دومین فصل از این انیمه قرار است از ماه اکتبر سال 2023 آغاز شود.

خلاصه داستان: این انیمه داستان یک جاسوس کارکشته را روایت می کند که به مرد هزار چهره معروف است و به هر قیمتی که شده، ماموریت های خود را به سرانجام می رساند. او اکنون با یک ماموریت چالش برانگیز مواجه می شود، ماموریتی که باید در آن نقش یک پدر وظیفه شناس و همسری عاشق و مهربان را بازی کند.

5- جوجوتسو کایسن - فصل دوم (Jujutsu Kaisen)

جوجوتسو کایسن

انیمه‌ جوجوتسو کایزن (Jujutsu Kaisen) از مانگای مشهوری با همین نام اقتباس شده و توسط سونگهو پارک (Sunghoo Park) کارگردانی شده است. فصل اول این انیمه در 3 اکتبر 2020 پخش شد.

خلاصه داستان: این انیمه داستان زندگی ایتادوری یوجی (Itadori Yuji) را روایت می کند که بعد از خوردن انگشت‌های قطع شده‌ یک موجود شیطانی بسیار قدرتمند، قدرت فوق العاده ای بدست آورده و می خواهد دوستان و اطرافیان خود را نجات دهد.

6- دکتر استون- فصل 3 ( Stone)

 دکتر استون

انیمه دکتر استون از مجموعه مانگاهای ماجراجویی علمی تخیلی با همین نام که از سال 2017 تا 2022 در Weekly Shonen Jump پخش شد، اقتباس شده است. فصل اول و دوم این انیمه با 35 قسمت در سال‌های 2019 و 2021 منتشر شد و پس از آن یک قسمت تلویزیونی ویژه با نام Dr. Stone: Ryusui در تابستان 2022 پخش شد. فصل سوم این انیمه از آوریل 2023 آغاز شده و تاکنون 6 قسمت آن نیز پخش شده است.

خلاصه داستان: سنکو به‌عنوان یک نابغه‌ی عاشق علم راه نجات بشر از این بافت سنگی را کشف می‌کند و قصد دارد نسل بشر و تمدن پیشرفته‌ی سابق را دوباره احیا کند. اما یک دشمن بزرگ به نام سوکاسا پیدا می کند.

7- حماسه وینلند - فصل 2 (Vinland Saga)

حماسه وینلند

حماسه وینلند یک مجموعه انیمه ماجراجویی حماسی است که به عنوان یکی از بهترین مانگاهای سبک سینن شناخته می شود. فصل اول این انیمه در سال 2019 و در 24 قسمت منتشر شد. فصل دوم آن نیز شامل 24 قسمت می باشد.

خلاصه داستان: تورفین قصد دارد هر طور که شده قاتل پدرش را از بین ببرد. او به دنبال انتقام است و برای رسیدن به هدفش حاضر است سال ها در کنار قاتل پدرش زندگی کند. آیا او موفق می شود از قاتل پدرش انتقام بگیرد؟

نظرات
پربازدیدترین خبرها