بهترین کرم های مرطوب کننده بدون پارابن برای انواع پوست

ما در اینجا بهترین کرم های مرطوب کننده بدون پارابن برای انواع پوست را به شما معرفی خواهیم کرد.

شناسه خبر: ۳۶۲۰۰۶
بهترین کرم های مرطوب کننده بدون پارابن برای انواع پوست

راهنماتو- از دهه 1950 میلادی تاکنون از پارابن ها به عنوان نگهدارنده در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. اما اخیرا ارتباط این نگهدارنده ها با سرطان سینه و دیگر اختلالات سلامتی افراد را به فکر استفاده از محصولات بدون پارابن انداخته است. یک متخصص پوست می گوید: «هیدراته نگه داشتن پوست برای حفظ سلامت و جوانی آن بسیار مهم است. من به همه بیمارانم استفاده از مرطوب کننده های بدون پارابن را پیشنهاد می کنم. این کار از هرگونه تغییر هورمونی احتمالی جلوگیری می کند.»

به گزارش راهنماتو، اگر قصد دارید کرم های مرطوب کننده خود را با یک محصول بدون پارابن جایگزین کنید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا بهترین کرم های مرطوب کننده بدون پارابن برای انواع پوست را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 98,000 تومان)

کرم مرطوب کننده Optimal Hydrosense نئودرم با دارا بودن هیالورونیک به مرطوب‌کنندگی قوی، افزایش شفافیت و کاهش چروک‌های پوستی کمک می کند. از دیگر ترکیبات موجود در این محصول می توان به ویتامین E با خاصیت آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی و مبارزه با آثار پیری، ویتامین B5 با قابلیت بازگرداندن رطوبت ازدست‌رفته‌ی پوست، ترمیم زخم ها و کمک به کاهش روند پیری اشاره کرد. از ویژگی های مثبت این کرم مرطوب کننده می توان به عدم استفاده از ماده مضر پارابن در تولید آن اشاره کرد. این محصول برای پوست های معمولی مناسب است.

کرم مرطوب کننده نئودرم مدل Optimal Hydrosense حجم 150 میلی لیتر

2- کرم آبرسان وچه مدل Bamboo حجم 60 میلی لیتر (قیمت: 145,000 تومان)

کرم آبرسان بامبو وچه برای پوست های چرب فرموله شده است. این محصول فاقد دو ماده مضر پارابن و سیلیکون بوده و با دارا بودن هیالورونیک اسید به آبرسانی عمیق پوست کمک می کند. از دیگر ترکیبات به کاررفته در این کرم آبرسان می توان به عصاره مورینگا با خاصیت آنتی باکتریال و محافظت از پوست در برابر آلودگی های محیطی، روغن هسته انگور با خاصیت نرم کنندگی بدون ایجاد چربی بر روی پوست، عصاره ریشه گیاه بابا آدم با خاصیت کنترل ترشح سبوم و پلی متیل متاکریلات با قابلیت جذب چربی اضافی پوست اشاره کرد.

کرم آبرسان وچه مدل Bamboo حجم 60 میلی لیتر

3- کرم آبرسان سیمپل مدل Rich حجم 125 میلی لیتر (قیمت: 245,500 تومان)

کرم آبرسان مدل ریچ سیمپل محصولی بر پایه آب است که به محض تماس با پوست صورت و ماساژ بخوبی جذب پوست شده و هیچ گونه اثر سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی کند. این محصول با دارا بودن ویتامین B5 و ویتامین E موجب نرمی پوست صورت می شود. این کرم آب رسان فاقد الکل، پارابن، رایحه و مواد شیمیایی بوده و با حساس ترین پوست ها نیز سازگار می باشد.

 کرم آبرسان سیمپل مدل Rich حجم 125 میلی لیتر

4- کرم آبرسان نوتروژینا مدل Refreshingly حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 179,000 تومان)

کرم آبرسان Refreshingly نوتروژینا حاوی عصاره گریپ فروت و ویتامین سی بوده و برای انواع پوست مناسب است. این محصول فاقد چربی بوده، قابلیت روشن کنندگی دارد و برای پوست های لک دار و تیره نیز مناسب است. عصاره گریپ فروت به کاررفته در این محصول سرشار از ویتامین C، آنتی‌اکسیدان‌ها، کلسیم، قند، فسفر و پتاسیم است و منجر به تغذیه و جوانسازی پوست می شود. این کرم آبرسان فاقد ماده مضر پارابن می باشد.

 کرم آبرسان نوتروژینا مدل Refreshingly حجم 50 میلی لیتر

5- کرم مرطوب کننده ایمجز مدل شیر گاو روشن کننده حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 94,000 تومان)

کرم مرطوب کننده ایمجز مدل شیر گاو با دارا بودن عصاره شیرگاو و ویتامین B به رطوبت رسانی قوی، روشن شدن پوست و جلوگیری از چین و چروک کمک می کند. این محصول فاقد چربی و ماده مضر پارابن بوده و برای انواع پوست مناسب است.

 کرم مرطوب کننده ایمجز مدل شیر گاو روشن کننده حجم 100 میلی لیتر

6- کرم آبرسان رزاکلین مدل کامپلکس حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 212,000 تومان)

کرم آبرسان کامپلکس رزاکلین برای پوست خشک فرموله شده است و با دارا بودن هیالورونیک اسید به جذب رطوبت مورد نیاز پوست کمک می کند. این محصول همچنین به کلاژن سازی و تقویت خاصیت الاستیته پوست نیز کمک کرده و از پوست در برابر عوامل آسیب رسان خارجی و پیری زودرس محافظت می کند. در فرمولاسیون این محصول از روغن آرگان استفاده شده است. این روغن گیاهی حاوی ویتامین E، امگا 9 و اسیدهای چرب امگا 3 بوده و به عنوان یک نرم کننده‌ی طبیعی عمل می کند. علاوه بر این با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی به کاهش ترک های پوستی، چین چروک و درمان اگزما و خشکی شدید پوست کمک می کند. این محصول فاقد ماده مضر پارابن می باشد.

کرم آبرسان رزاکلین مدل کامپلکس حجم 100 میلی لیتر

7- کرم آبرسان الارو مدل ویتامین E حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 273,000 تومان)

کرم آبرسان الارو مدل ویتامین E یک آبرسان قوی بوده که با تامین رطوبت موردنیاز پوست از پیری زودرس جلوگیری می کند. این محصول خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و مانع از ترک خوردن آن می شود. همچنین علاوه بر آبرسانی به پوست مانع بروز التهابات و حساسیت‌های پوستی شده و پوستی ابریشمی برای شما به ارمغان می آورد. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و فاقد ماده مضر پارابن می باشد.

 کرم آبرسان الارو مدل ویتامین E حجم 50 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها