هم از فیلم ترسناک خوشتان می آید هم جنگی؟ پس حتما این فیلم ها را ببینید!

در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های ترسناک جنگی جهان را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۳۰۶۹
هم از فیلم ترسناک خوشتان می آید هم جنگی؟ پس حتما این فیلم ها را ببینید!

راهنماتو- جنگ به خودی خود موضوعی وحشتناک برای یک فیلم است. حال اگر مقداری وحشت روانی یا پریشانی فراطبیعی را به این ترکیب اضافه کنیم، قطعا به یک اثر سینمایی فلج کننده با موضوع مبارزه و خصومت می رسیم. پیامدهای جنگ تا چندین نسل پس از آن احساس می شوند. جنگ بر تاریخ، فرهنگ و هنر هر مملکت آثار جبران ناپذیری بر جای می گذارد. برخی از فیلم‌های جنگی ترسناک بر اساس درگیری های واقعی ساخته می شوند. برخی دیگر نیز به بررسی نحوه رفتار انسان در میدان جنگ و پس از پایان آن می پردازند. در ادامه قصد داریم بهترین فیلم های ترسناک جنگی جهان را به شما معرفی کنیم:

1- ارباب (Overlord 2018)

ارباب

به گزارش راهنماتو، ارباب یک فیلم جنگی و ترسناک امریکایی به کارگردانی جولیوس ایوری می باشد که ستارگانی همچون وایت راسل، پیلو اسبک، جیکوب اندرسون، جان ماگارو، و بوکیم وودبی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: در عصر عملیات پیاده سازی نرماندی گروهی از چتربازان در جبهه دشمن فرود می آیند. آنها ماموریت دارند برج‌های رادیویی آلمان را در نرماندی از کار بیندازند. زمانی که آنها محل دقیق این ایستگاه های رادیویی را پیدا می کنند، متوجه می شوند که توسط نازی ها اشغال شده اند. آنها برای انجام این عملیات علاوه بر مبارزه با نیروهای آلمانی بایدبا نیروهای فراطبیعی که توسط آلمان نازی برای حفاظت از مرزها و مناطق جنگی ساخته شده‌اند نیز مقابله کنند.

2- سنگر 11 (Trench 11 2017)

 سنگر 11

سنگر 11 یک فیلم ترسناک کانادایی در ژانر هیجانی به کارگردانی لئو شرمن است که بازیگرانی همچون رابرت استدلوبر، روسیف استاچرلند، چرالی کریک و کارنیه ونسی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم داستانی در اواخر روزهای جنگ جهانی اول را روایت می کند. سربازی که دچار اختلالات روحی شده است و نسبت به صدای نارنجک حساس است، به ماموریتی اعزام می شود. او باید با رفتن به زیر سنگرها مانع از اجرای نقشه آلمانی ها شود. در نهایت با خراب شدن نقشه آلمانی ها نتیجه جنگ تغییر می کند.

3- ارتش فرانکشتاین (Frankenstein's Army 2013)

 ارتش فرانکشتاین

ارتش فرانکشتاین یک فیلم ماجرایی، ترسناک و تخیلی به کارگردانی و نویسندگی رایان بلگارت است که بازیگرانی همچون کارل رودن، جوشوا ساس و رابرت گویلام در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: در اواخر جنگ جهانی دوم، سربازان روسی با فشار آوردن به آلمان شرقی باعث شدند تا نازی ها با ایجاد یک آزمایشگاه مخفی با همکاری دکتر ویکتور فرانکشتاین ارتشی از سوپر سرباز ها تشکیل دهند. آنها در این آزمایشگاه از قسمت های مختلف بدن افرادی که اعضای خود را از دست داده اند برای بخیه زدن به دیگر سربازها استفاده می کرد. این کار آخرین شگرد مخوف هیتلر برای فرار از شکست بود.

4- برف مرده (Dead Snow 2009)

 برف مرده

برف مرده یک فیلم جنگی، ترسناک، اکشن و کمدی نروژی به کارگردانی تومی ویرکولا می باشد که ستارگانی همچون Vegar Hoel، Orjan Gamst، Martin Starr و Jocelyn DeBoer در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: برف مرده در طول جنگ اتفاق نمی افتد. اما هیولاهای آن در واقع بقایای جنگ جهانی دوم هستند. نازی های زامبی دوباره برگشته اند تا ماموریتشان را به پایان برسانند. گروهی از دانشجویان پزشکی که برای تعطیلات به اسکی رفته‌اند، با این زامبی های ترسناک روبرو می شوند و مارتین، فهرمان فیلم در حال آماده کردن گروهی برای مبارزه ی نهایی با زامبی ها است.

5- برادری گرگ (Brotherhood of the Wolf 2001)

برادری گرگ

برادری گرگ یک فیلم اکشن ترسناک فرانسوی به کارگردانی کریستف گانز می باشد که ستارگانی همچون ساموئل له بیهان، ونسان کسل، امیلی دوکن، مونیکا بلوچی، ژرمی رنیر و مارک داکاسیوس در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم داستان مهیج یک موجود اسرارآمیز و مهیب را روایت می‌کند که مردم استان گوودان را در طول انقلاب فرانسه به وحشت می‌اندازد. لوئی پانزدهم پادشاه فرانسه شوالیه قدرتمندی به نام گرگوار دو فرانساک را مامور دستگیری این جانور خطرناک می کند. آنها زمانی که ماهیت این موجود عجیب را کشف می کنند، متوجه می شوند که از بین بردن او بسیار دشوارتر از آن چیزی است که تصور می کردند.

6- نقطه آر (R-Point 2004)

نقطه آر

فیلم R-Point یک فیلم کره ای است که در ژانرهای اکشن، تاریخی و ترسناک ساخته شده است و در سال 2004 به روی پرده رفته است. کارگردان این فیلم Su-chang Kong نام دارد و ستارگانی همچون Park Won-sang، Oh Tae-kyung، Lee Sun-kyun و Son Jin-ho در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: در خلال جنگ ویتنام، یک پایگاه نظامی متعلق به کُره جنوبی اطلاعاتی را از طریق رادیو دریافت می کند. این اطلاعات از سوی یک گروه گم شده که همه فکر می کنند مرده اند، فرستاده می شود.

7- Mohawk 2017

 Mohawk 2017

Mohawk یک فیلم جنگی، تاریخی و ترسناک امریکایی به کارگردانی Ted Geoghegan می باشد که ستارگانی همچون Kaniehtiio Horn، Ezra Buzzington Eamon Farren و Justin Rain در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی یک زن از قبیله موهاوک و دو معشوقه اش، یکی از اعضای قبیله اش و دیگری یک سرباز بریتانیایی را روایت می کند. آنها قصد دارند از یک گروه از سربازان آمریکایی که قبایل بومی آمریکا را در منطقه خود سلاخی می کنند، انتقام بگیرند

نظرات
پربازدیدترین خبرها