بهترین لوسیون برای پوست مختلط

در این مطلب قصد داریم بهترین لوسیون های مخصوص پوست مختلط موجود در بازار را به شما معرفی کنیم

شناسه خبر: ۳۶۲۲۵۴
بهترین لوسیون برای پوست مختلط

راهنماتو- انتخاب یک لوسیون مرطوب کننده مناسب برای پوست مختلط از اهمیت بالایی برخوردار است. یک محصول رطوبت رسان برای پوست مختلط باید در عین آبرسانی به پوست شما، از چرب شدن آن جلوگیری کند. بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند که پوست‌های چرب و مختلط نیازی به لوسیون و مرطوب کننده ندارند و چربی و آبرسانی را یکی می دانند. در حالی که چنین نیست و یک مرطوب‌کننده‌ مخصوص پوست چرب، سدی مرطوب و تغذیه‌شده بدون مسدود کردن منافذ یا تحریک ایجاد می‌کند. در این مطلب قصد داریم بهترین لوسیون های مخصوص پوست مختلط موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- لوسیون بدن شاربوت مدل خنک کننده حجم 350 میلی لیتر (قیمت: 300,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، لوسیون بدن شاربوت مدل خنک کننده یک محصول فاقد چربی بوده و برای پوست های چرب و مختلط مناسب است. این محصول یک آبرسان قوی می باشد که با جذب سریع حس ابریشمی، خنکی و طراوت را برای پوست شما به ارمغان می آورد. از ترکیبات به کاررفته در این لوسیون می توان به زینک و PCA باخاصیت ضد التهابی، تغذیه و شادابی پوست و محافظت از آن در برابر نور خورشید و آلودگی های محیطی اشاره کرد. این لوسیون فاقد پارابن بوده، رایحه ای مطبوع و ماندگار دارد و با فرمول و متریالی خاص تحت لیسانس شینکل کانادا تولید شده است.

لوسیون بدن شاربوت مدل خنک کننده حجم 350 میلی لیتر

2- لوسیون بدن ایمجز مدل شیر گاو وزن 250 گرم (قیمت: 95,500 تومان)

لوسیون بدن ایمجز مدل شیر گاو با دارا بودن رایحه و عصاره شیر گاو منجر به نرم شدن پوست، جلوگیری از ایجاد حساسیت، جلوگیری از ایجاد چین و چروک های پوستی، ایجاد حس آرامش، شفاف شدن پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست می شود. این محصول خشکی پوست را برطرف کرده و برای انواع پوست مناسب است.

 لوسیون بدن ایمجز مدل شیر گاو وزن 250 گرم

3- کرم مغذی بدن سینره سری Hydra Silk حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 180,000 تومان)

کرم مغذی بدن سینره یک تغذیه کننده عالی برای انواع پوست است. از ترکیبات به کاررفته در این محصول می توان به عسل گیاهی با خاصیت تغذیه پوست با انواع مواد معدنی و ویتامین ها، عصاره آووکادو و شی‌باتر با خاصیت مرطوب کنندگی، جلوگیری از ایجاد چین و چروک و نرم کنندگی پوست و ژل آلوئه ورا با خاصیت برطرف کردن التهاب و خشکی پوست، بازسازی و تغذیه پوست و جذب سریع اشاره کرد. این کرم هیچ اثر چربی بر روی پوست ایجاد نمی کند و به صورت روزانه قابل استفاده است.

 کرم مغذی بدن سینره سری Hydra Silk حجم 250 میلی لیتر

4- کرم ژل بدن دیپ سنس مدل گلاب حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 75,000 تومان)

کرم ژل بدن دیپ سنس مدل گلاب با انواع پوست حتی پوست های حساس سازگار است. این محصول بافتی بین ژل و کرم دارد، سریعا جذب پوست می شود و هیچ گونه احساس چربی و سنگینی بر روی آن ایجاد نمی کند. از ترکیبات به کاررفته در این کرم ژل می توان به گلاب و عصاره رز فرانسوی با خاصیت شفاف سازی پوست اشاره کرد. این محصول همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی هیالورونیک اسید می باشد. این ماده مغذی با در نظر گرفتن شرایط رطوبت هوا، سبب جذب مقادیر مناسبی از رطوبت به پوست و در نتیجه حفظ سلامت، شادابی و جوانی آن می شود.

کرم ژل بدن دیپ سنس مدل گلاب حجم 250 میلی لیتر

5- لوسیون بدن هیدرودرم سری Lady مدل Multiple Action وزن 200 گرم (قیمت: 108,000 تومان)

لوسیون بدن هیدرودرم مدل Multiple Action راهی موثر برای حفظ رطوبت طبیعی بدن است. این محصول با دارا بودن ترکیبات موثری از جمله ویتامین E ، A و D و گلیسرین و اوره توازن آب و چربی را در پوست تنظیم می کند. علاوه بر این با برخورداری از اسید هیالورونیک به حفظ رطوبت طبیعی پوست، نرمی و انعطاف پذیری آن کمک می کند. از دیگر ترکیبات موجود در این لوسیون بدن می توان به روغن بادام و آووکادو با خاصیت التیام پوست و جلوگیری از به هدر رفتن رطوبت آن اشاره کرد. این محصول فاقد اسانس، مواد نگهدارنده و آلرژی‌زا بوده و برای انواع پوست مناسب است.

 لوسیون بدن هیدرودرم سری Lady مدل Multiple Action وزن 200 گرم

6- لوسیون بدن دافی مدل آلوئه ورا حجم 470 میلی لیتر (قیمت: 134,500 تومان)

لوسیون بدن دافی مدل آلوئه ورا برای انواع پوست مناسب است. این محصول با دارا بودن عصاره آلوئه‌ورا، هیالورونیک اسید، روغن آرگان، وازلین، پنتنول و ویتامین‌ C به آبرسانی، شفافیت و شادابی، از بین رفتن و جلوگیری از ایجاد ترک و پینه، ایجاد حس آرامش و خوش بویی پوست کمک می کند. این لوسیون همچنین به دلیل داشتن ویتامین‌های E و B5 از تکنولوژی CalmVit برخوردار بوده و به جلوگیری از ایجاد التهاب و آرامش پوست کمک می کند. این لوسیون همچنین خشکی پوست را برطرف کرده، آن را روشن و مستحکم کرده و به بهبود آفتاب سوختگی، زخم و آکنه کمک می‌کند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به از بین بردن لکه های تیره و جلوگیری از پیری پوست اشاره کرد.

لوسیون بدن دافی مدل آلوئه ورا حجم 470 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها