راهنمای خرید بهترین کرم ترمیم کننده بعد از لیزر

در این مطلب قصد داریم بهترین کرم های ترمیم کننده پس از لیزر پوست را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۲۲۹۶
راهنمای خرید بهترین کرم ترمیم کننده بعد از لیزر

راهنماتو- متخصصان پوست اغلب لیزر درمانی را برای رفع علائم پیری یا درمان بیماری های پوستی مانند هایپرپیگمانتاسیون، آکنه، خال های مادرزادی، خالکوبی و موهای زائد توصیه می کنند . پس از اصلاح بافت پوست توسط اشعه لیزر، استفاده از یک پماد ترمیم کننده پوست برای محافظت و ترمیم پوست پس از لیزر ضروری است. در این مطلب قصد داریم بهترین کرم های ترمیم کننده پس از لیزر پوست را به شما معرفی کنیم:

1- کرم ترمیم کننده سی گل مدل Mimosa 10٪ حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 120,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، کرم ترمیم کننده سی گل با دارا بودن 10درصد عصاره‌ی پوست ریشه میموزا و پنبه دانه به درمان مشکلات پوستی و ترمیم پوست به خصوص پس از انجام اعمالی چون لیزر، میکرودرم ابریژن، لایه برداری‌ها مختلف و حتی اپیلاسیون کمک می کند. این محصول همچنین با استفاده از ویتامین E فرآیند ترمیم پوست را سریعتر می کند. از دیگر اثرات این کرم ترمیم کننده می توان به ترمیم جای زخم و بریدگی، رفع سوختگی سطحی پوست، بهبود آفتاب سوختگی و مهار تکثیر باکتری و قارچ از روی پوست اشاره کرد. این محصول برای انواع پوست مناسب است.

کرم ترمیم کننده سی گل مدل Mimosa 10٪ حجم 30 میلی لیتر

2- کرم ترمیم کننده درمالیفت مدل سیکالیفت حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 118,500 تومان)

کرم ترمیم کننده درمالیفت مدل سیکالیفت به تسریع روند بهبودی زخم و جراحات و ترمیم آسیب دیدگی پوستی ناشی از لیزر درمانی، درم ابریژن، پیلینگ و فتوتراپی کمک می کند. این محصول پوست را بخوبی رطوبت رسانی کرده، جای زخم را فورا ترمیم می کند و به تحریک کلاژن سازی و از بین رفتن اسکارهای پوستی کمک می کند. حتی می توان از این کرم ترمیم کننده بر روی زخم های باز بدون ترشح نیز استفاده کرد. این کرم ترمیم کننده برای انواع پوست مناسب است.

کرم ترمیم کننده درمالیفت مدل سیکالیفت حجم 30 میلی لیتر

3- کرم ترمیم کننده فیس دوکس مدل Cicasome حجم ۳۰ میلی لیتر (قیمت: 138,600 تومان)

کرم ترمیم کننده فیس دوکس یک ترمیم کننده مناسب برای مصرف در پیش و پس از اپیلاسیون، لیزر درمانی، الکترولیز، درماتولوژیک، پیلینگ و نیز درم آبریژن می باشد. این محصول با دارا بودن کمپلکس ترمیم کننده لیپوزومال و سلول های بنیادی گیاهی به رفع قرمزی و التهاب حاصل از زخم ها و عفونت های ناشی از قارچ، باکتری و یا ویروس کمک می کند. این کرم ترمیم کننده برای انواع پوست مناسب است.

کرم ترمیم کننده فیس دوکس مدل Cicasome حجم ۳۰ میلی لیتر

4- کرم ترمیم کننده درماسیف مدل Cica_Derm حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 175,000 تومان)

کرم ترمیم کننده Cica_Derm درماسیف التهاب و قرمزي ايجاد شده ناشي از لیزر درمانی، لایه برداری شیمیایی، درم ابرشن، الکترولیز، اشعه درمانی، پرتودرمانی، اپیلاسیون را برطرف کرده و با دارا بودن تركيبات ترميم كننده و بازسازي كننده به تسکین، التیام و بهبود روند درمانى ترميم پوست های آسیب دیده کمک می کند. این کرم برای انواع پوست مناسب است.

کرم ترمیم کننده درماسیف مدل Cica_Derm حجم 30 میلی لیتر

5- کرم ترمیم کننده ویتالیر مدل CICAVIT حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 195,000 تومان)

کرم ترمیم کننده ویتالیر مدل CICAVIT از ابتدایی ترین مرحله زخم قابل استفاده است. این محصول حاوی ویتامین C بوده و با ایجاد پانسمان نامرئی و خاصیت آنتی باکتریال به بهبود محل آسیب دیدگی پوست کمک می کند. از این محصول می توان پس از جراحی های پوست حتی بلافاصله پس از بخیه، بعد از پیلینگ، لیزر، میکرودرم، کرایوتراپی، خال برداری، تَتو، سوختگی سطحی، ادرار سوختگی، آبله مرغان، بریدگی و ترک های پوستی در بزرگسالان، کودکان و اطفال استفاده کرد. این محصول برای انواع پوست مناسب است.

کرم ترمیم کننده ویتالیر مدل CICAVIT حجم 30 میلی لیتر

6- کرم ترمیم کننده پوست رینوزیت مدل Mimosa حجم 25 میلی لیتر (قیمت: 99,000 تومان)

کرم ترمیم کننده پوست Mimosa رینوزیت با بکارگیری تکنولوژی روز اروپا به تکسین سوزش و قرمزی پس از لیزر، الکترولیز و میکرودرم کمک می کند. این محصول از ایجاد هرگونه اسکار، لک و عفونت های جلدی پس از انجام کارهای زیبایی جلوگیری می کند و برای انواع پوست مناسب است.

کرم ترمیم کننده پوست رینوزیت مدل Mimosa حجم 25 میلی لیتر

7- کرم ترمیم کننده اسکین وان مدل سیکا پلاس حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 160,000 تومان)

کرم ترمیم کننده اسکین وان مدل سیکا پلاس به ترمیم سوختگی‌ها و آسیب‌های پوستی ناشی از اقدامات درمانی نظیر آر.اف، لیزر، کرایوتراپی و غیره کمک می کند. این محصول ضمن کاهش فرآیند تشکیل اسکار و رشد باکتری‌ها، روند بازسازی پوست را تسریع می بخشد. علاوه بر این، به التیام پوست ملتهب و حساس کمک می کند و به واسطه دارا بودن ترکیباتی همچون گلوکنات مس و روی علاوه بر افزایش توان فیبروبلاست‌ها در ساخت کلاژن، از تکثیر باکتری‌ها پیشگیری کرده و به ترمیم هر چه سریعتر پوست کمک می کند. زینک گلوکنات موجود در این محصول نیز دارای خاصیت ضد التهابی بوده و علاوه بر پوشانندگی پوست به رفع التهابات و قرمزی آن نیز کمک می کند. از دیگر ترکیبات موجود در این محصول می توان به اکسید روی و عصاره میموزا اشاره کرد. این کرم غیرکمدون‌زا بوده و برای انواع پوست مناسب است.

کرم ترمیم کننده اسکین وان مدل سیکا پلاس حجم 30 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها