راهنمای خرید بهترین تونر بدون پارابن برای انواع پوست

در این مطلب قصد داریم بهترین تونرهای بدون پارابن برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۲۳۰۹
راهنمای خرید بهترین تونر بدون پارابن برای انواع پوست

راهنماتو- اگر پوست شما همیشه به خارش و التهاب دچار می شود، باید از محصولات آرایشی و بهداشتی ملایم برای پوست خود استفاده کنید. در چنین شرایطی استفاده از یک تونر ملایم به پاکسازی عمیق و تقویت پوست شما کمک زیادی خواهد کرد. با اضافه کردن یک تونر مرغوب به روتین پوستی خود، از پوستتان در مقابل آلودگی ها محافظت خواهید کرد. بسیاری از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی از پارابن ها به عنوان نگهدارنده در محصولات خود استفاده می کنند. پارابن ها به دلیل خواص آنتی باکتریالی خود از رشد باکتری ها جلوگیری کرده و عمر آنها را افزایش می دهند. این نوع مواد می توانند به راحتی به درون پوست شما نفوذ کرده و علاوه بر ایجاد مشکلات پوستی، منجر به بروز برخی سرطان ها مانند سرطان سینه و مشکلات ناباروری شوند. در این مطلب قصد داریم بهترین تونرهای بدون پارابن برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم:

1- تونر ویتالیر مدل ویتامین سی حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 88,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، تونر ویتالیر مدل ویتامین سی با دارا بودن ترکیبات التیام بخش به شادابی پوست کمک می کند. این محصول حاوی ویتامین C بوده، پوست را بخوبی رطوبت رسانی کرده و از خشکی آن جلوگیری می کند. تونر ویتامین سی ویتالیر فاقد الکل و پارابن می باشد و برای انواع پوست مناسب است.

تونر ویتالیر مدل ویتامین سی حجم 200 میلی لیتر

2- تونر پاک کننده صورت سینره مدل Fresh حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 70,000 تومان)

تونر پاک کننده صورت سینره پوست را کاملا تمیز و شفاف کرده و با تنگ کردن منافذ باز پوست از ورود آلودگی ها و ذرات معلق به لایه های زیرین آن جلوگیری می کند. همچنین وجود عصاره گیاهان و اسانس های مختلف در این تونر متابولیسم سلول های پوستی را بهبود بخشیده و موجب شادابی و جوانی پوست می شود. از ویژگی های این تونر می توان به خاصیت التیام بخشی، شادابی، شفافیت و لطافت پوست اشاره کرد. این محصول فاقد ماده مضر پارابن بوده و برای انواع پوست مناسب است.

 تونر پاک کننده صورت سینره مدل Fresh حجم 150 میلی لیتر

3- تونر پاک کننده آرایش لیفتنگ مدل هیالورونیک اسید حجم 120 میلی لیتر (قیمت: 44,000 تومان)

تونر هیالورونیک اسید LIFTHENG سطح اسیدیته پوست را پس از شستشو با شوینده ها تنظیم کرده، از ترشح چربی های اضافی جلوگیری می کند و به مرور منافذ باز پوست را کوچک می کند. این محصول موجب جوانسازی و لیفتینگ پوست صورت می شود و از ایجاد چین و چروک و پیری پوست نیز جلوگیری می کند. تونر پاک کننده آرایش لیفتنگ فاقد ماده مضر پارابن بوده و برای انواع پوست مناسب است.

تونر پاک کننده آرایش لیفتنگ مدل هیالورونیک اسید حجم 120 میلی لیتر

4- تونر پاک کننده آرایش صورت اویدرم مدل ehydra حجم 230 میلی لیتر (قیمت: 115,000 تومان)

تونر پاک کننده آرایش صورت اویدرم برای پوست های خشک و حساس فرموله شده است. این محصول هر گونه ماده آرایشی و آلودگی را بدون ایجاد حساسیت و یا خشکی از سطح پوست پاک کرده و به دلیل دارا بودن سورفکتانت طبیعی، عصاره گل صابونی و عصاره های موثر گیاهی همچون هسته انگور و آلوئه ورا علاوه بر آبرسانی و شادابی پوست، موجب التیام بخشیدن به پوست می شود. این تونر فاقد ماده مضر پارابن می باشد.

 تونر پاک کننده آرایش صورت اویدرم مدل ehydra حجم 230 میلی لیتر

5- تونر پاک کننده صورت فلوس فلاور مدل شیرین بیان حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 225,000 تومان)

این تونر یک محصول کاملا گیاهی بدون هیچ گونه ترکیبات مضر (الکل ، سولفات ،پارابن، رنگ و ...) بوده و جهت تکمیل روتین روزانه بعد از میسلار و ژل و یا فوم های شستشو صورت استفاده می شود. از خواص این تونر می توان به پاکسازی کامل پوست از آلودگی ها و مواد آرایشی، تنظیم PH پوست، کنترل جوش و چربی های پوست، کم کردن عمق منافذ باز و شادابی و طراوت پوست اشاره کرد. این تونر برای انواع پوست مناسب است.

تونر پاک کننده صورت فلوس فلاور مدل شیرین بیان حجم 200 میلی لیتر

6- تونر پاک کننده صورت لیاشو مدل Chamomile حجم 250 میلی لیتر (قیمت: 94,000 تومان)

تونر پاک کننده صورت لیاشو با دارا بودن ترکیبات مفیدی مانند عصاره بابونه و ویتامین B3 ضمن پاکسازی عمقی منافذ پوست، به آبرسانی و کوچک شدن منافذ باز پوست کمک کرده و موجب روشن و شاداب شدن بیشتر پوست می شود. این محصول از پیری زودرس جلوگیری کرده و به جوانسازی پوست کمک می کند. این تونر فاقد ماده مضر پارابن می باشد و برای انواع پوست مناسب است.

تونر پاک کننده صورت لیاشو مدل Chamomile حجم 250 میلی لیتر

7- تونر سوپکس مدل گل رز و آلوئه ورا حجم 150 میلی لیتر (قیمت: 41,500 تومان)

تونر سوپکس مدل گل رز و آلوئه ورا به واسطه دارا بودن هیالورانیک اسید اثرات بی نظیری در درمان جوش و لک، تقویت پوست، تنظیم PH و چربی پوست ارائه می دهد. این محصول حاوی عصاره گل رز و آلوئه ورا بوده و حس لطافت و لذت را حین استفاده به همراه دارد. این تونر همچنین فاقد پارابن، الکل و چربی می باشد و هرگز در تست های حیوانی آزمایش نشده است. تونر سوپکس برای انواع پوست مناسب است.

 تونر سوپکس مدل گل رز و آلوئه ورا حجم 150 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها