هشت فیلم فوق العاده ترسناک با موضوع انتقام

امروز قصد داریم ترسناک ترین فیلم های جهان با موضوع انتقام را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۴۱۹۶
هشت فیلم فوق العاده ترسناک با موضوع انتقام

راهنماتو- انتقام قرص تلخی است که به سختی می توان آن را قورت داد. اما آنقدر هیجان انگیز است که تاکنون فیلم های بسیاری بر اساس آن ساخته شده اند. هر کدام از این داستان ها موضوع انتقام را به شیوه خود توجیه می کنند. موضوع اصلی انتقام قصاص و پیامدهای فاجعه آمیز آن است که معمولا با چاشنی ترس همراه است. اگر به تماشای فیلم های انتقامی علاقمندید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه نمایید. امروز قصد داریم ترسناک ترین فیلم های جهان با موضوع انتقام را به شما معرفی کنیم:

1- مندی (2018)

 مندی

Mandy یک فیلم در ژانر ترسناک و رازآلود به کارگردانی پانوس کسماتوس می باشد که ستارگانی همچون نیکلاس کیج،آندره‌آ ریسبرو و لاینس روچ در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم تولید مشترک ایالات متحده و کانادا می باشد. مندی یکی از آخرین فیلم‌هایی است که توسط آهنگساز ایسلندی یوهان یوهانسون که در فوریه 2018 درگذشت آهنگسازی شده است.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی یک زوج خوشبخت به نام رِد و مَندی را در طبیعت وحشی شادو مونتاین آمریکا روایت می کند. در طول داستان مندی توسط یک فرقه مذهبی مرموز قربانی می شود و رِد به قصد انتقام خون عشق زندگی‌اش به پا می خیزد.

2- بیل را بکش (2003 - 2004)

بیل

Kill Bill چهارمین ساختهٔ نویسنده-کارگردان کوئنتین تارانتینو است است که در دو قسمت مجزا ساخته شده است و مدت نمایش آن مجموعا چهار ساعت است. از جمله ستارگانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند، می توان به دیوید کارادین، اوما تورمن بئاتریکس کیدو و بلک مامبا اشاره کرد.

خلاصه داستان: این فیلم درباره زندگی زنی به نام بیتریکس کیدو است که پس از خارج شدن از کما تلاش می‌کند تا از افرادی که مراسم ازدواجش رابه خاک و خون و کشیده‌اند، انتقام بگیرد. این زن که در مراسم ازدواجش باردار بود، مورد حمله افراد بی رحمی قرار می گیرد و فرزندش نیز کشته می شود. او فهرستی از این پنج قاتل تهیه کرده و با استفاده از شمشیر سامورایی شروع به قتل عام تمام دشمنانش می‌کند. این کار او تعریف جدیدی از واژه مادر ایجاد می کند.

3- دختر گمشده (2014)

دختر گمشده

Gone Girl یک فیلم امریکایی در ژانر تریلر روان‌شناختی به کارگردانی دیوید فینچر است که در سال 2014 به نمایش درآمده است. این فیلم یکی از بهترین فیلم های این کارگردان است و بازیگرانی همچون بن افلک، رزمند پایک، نیل پاتریک هریس و تایلر پری در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: صبح روز پنجمین سالگرد ازدواج نیک دون و ایمی، نیک متوجه می شود که همسرش ناپدید شده است. در این میان، شک و تردیدهایی مبنی بر این‌که خود نیک دون همسرش را به قتل رسانده‌است، پدید می آید. آنها زندگی مشترک موفقی نداشتند و به دلیل مشکلات اقتصادی ناچار شده بودند از شهر نیویورک به شهر کوچکی در میسوری، زادگاه نیک، مهاجرت کنند. در نهایت مشخص می شود ایمی با کشیدن نقشه ای همسرش را قاتل خود جلوه داده است و با مخفی کردن خود، سعی در تخریب چهره او دارد.

4- ربوده شده (2008)

 ربوده شده

Taken یک فیلم در ژانر اکشن و هیجان‌آور محصول سال 2008 فرانسه است که پیر مورل آن را کارگردانی کرده و لیام نیسون، فامکه یانسن و مگی گریس در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: یک مامور سابق سیا تحت فشار همسر سابقش ناچارا اجازه می دهد دختر هفده ساله اش همراه با دوستش سفری به اروپا داشته باشد. این دو دختر در آنجا توسط تبهکاران آلبانيايي ربوده می شوند. حال پدر باید وارد عمل شود و با استفاده از توانایی های خود، دخترش را پیدا کند. اگر او نتواند در کمتر از 100 ساعت این ماموریت را به سرانجام برساند، دیگر شانسی برای پیدا کردن آنها نخواهد داشت.

5- ارتقا (2018)

 ارتقا

Upgrade یک فیلم فیلم اکشن سایبرپانک به نویسندگی و کارگردانی لی ونل است که در سال 2018 به نمایش درآمده است. از جمله بازیگرانی که در آن به ایفای نقش پرداخته اند، می توان به لوگان مارشال گرین، ریچارد کثورن، لیندا کروپر و بتی گابریل اشاره کرد.

خلاصه داستان: این فیلم درباره زندگی شخصی به نام گری است که از فناوری های پیشرفته و جدید می ترسد. در اثر ربوده شدن او و همسرش توسط یک باند جنایتکار، همسرش به قتل می رسد و خودش نیز فلج می شود. او بوسیله تراشه ای که در سرش کاشته می شود، توانایی راه رفتن و استفاده از دست هایش را بدست می آورد. این هوش مصنوعی بیش از اینها توانمند است و با ارسال پالس های شنوایی به ذهن گری، به مکالمه با او می پردازد و در نهایت می تواند کنترل کامل او را بدست بگیرد.

6- من شیطان را دیدم (2010)

 من شیطان را دیدم

I Saw The Devil یک فیلم سینمایی کره ای در ژانر دلهره آور و روان شناختی به کارگردانی کیم جی-وون است و از بازیگران آن می توان به لی بیونگ هون و چویی مین-سیک اشاره کرد.

خلاصه داستان: سوهیون از نیروهای بسیار ورزیده پلیس می باشد. همسر او توسط یک قاتل زنجیره ای به طرز فجیعی به قتل می رسد و تکه تکه می شود. او تصمیم می گیرد خودش وارد عمل شده و به بدترین شکل ممکن از قاتل همسرش انتقام بگیرد.

7- جان ویک (2014)

 جان ویک

John Wick یک فیلم اکشنِ دلهره‌آورِ آمریکایی به کارگردانی چاد استاهلسکی می باشد که بازیگرانی همچون کیانو ریوز، مایکل نیکویست، آلفی آلن، آدریان پالیکی و بریجیت مویناهان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی یک آدمکش معروف به نام جان ویک را دنبال می کند که قصد دارد از افرادی که توله سگش را به قتل رسانده اند، انتقام بگیرد. این سگ آخرین هدیه همسر جان ویک است که به تازگی درگذشته است.

8- خوکچه (2022)

 خوکچه

Piggy یک فیلم هیجان انگیز، درام و ترسناک به کارگردانی کارلوتا پردا و بازی لورا گالان، ریچارد هولمز و کارمن ماکی است.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی یک نوجوان چاق به نام سارا را روایت می کند که به خاطر ظاهرش مورد تمسخر هم سن و سالان خود قرار می گیرد. او پس از یک شوخی دلخراش شاهد ربوده شدن دخترانی است که او را مسخره می کردند. او یا باید به کسانی که بدترین عذاب ها را به سرش آورده اند، کمک کند و یا طرف یک آدم‌ربای قاتل را بگیرد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها