جذاب ترین انیمیشن های کودکانه جهان

امروز قصد داریم هشت مورد از بهترین انیمیشن های کودکانه جهان را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۴۳۸۲
جذاب ترین انیمیشن های کودکانه جهان

راهنماتو- کارتون ها و انیمیشن ها مانند دریچه ای رو به دنیای خیالی خارق العاده هستند که نه تنها هیجان انگیزند، بلکه مفاهیم و ایده های جدیدی را به کودکان آموزش می دهند. انیمیشن های جدید تنها کودکان را به دنیای خیالی شاهزاده و پری نمی برند. بلکه علاوه بر سرگرمی، رشد خلاقیت و پیشرفت زندگی فردیشان را نیز به دنبال دارند. اگر به دنبال بهترین انیمیشن های برای کودک دلبندتان می گردید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه نمایید. امروز قصد داریم هشت مورد از بهترین انیمیشن های کودکانه جهان را به شما معرفی کنیم:

1- ابری با احتمال بارش كوفته قلقلي (2009)

 ابری با احتمال بارش كوفته قلقلي

به گزارش راهنماتو، انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته ‌قلقلی ماجرای پسری است که دوست دارد مخترع شود. او چیزهای عجیبی اختراع می کند، ماده ای که شخص کچل را مودار می کند، موش پرنده، اسپری کفش و کنترل تلویزیون از دیگر اختراعات او هستند. او در نهایت دستگاهی می سازد که می تواند آب را به غذا تبدیل کند. سپس دستگاه را به آسمان می فرستد تا روزانه از ابرها غذاهایی مانند کباب، مرغ بریان و نوشابه ببارد. اما مشکل زمانی شروع می شود که دستگاه دچار نقص می شود و غذاهای آنچنان بزرگی تولید می کند که خرابی های زیادی را در زمین به بار می آورند. او و دوستانش در نهایت تلاش می کنند تا راهی برای جلوگیری از این اتفاق پیدا کنند. سری اول این انیمیشن در سال 2009 ساخته شد. دنباله آن نیز در سپتامبر 2013 اکران شد.

2- کوکو (2017)

کوکو

Coco داستان زندگی یک پسر 12 ساله به نام میگل را روایت می کند که علاقه زیادی به موسیقی دارد. او آرزو دارد به یک نوازنده حرفه ای تبدبل شود، اما خانواده اش با این کار مخالفت می کنند. داستان این انیمیشن در روز مردگان رخ می دهد. این روز خاص، روزی است که مرز بین دنیای مردگان و زنده ها از بین می رود و مردگان می توانند موقتا زنده شده و به دنیای زندگان پای بگذارند. میگل در این روز به شهر مردگان سفر کرده و شهر مردگان را پر از شادی و موسیقی می کند و زندگی پس از مرگ را بسیار شاد و زیبا به تصویر می کشد. این فیلم در هفتاد و پنجمین دوره جوایز گلدن گلوب نامزد توانست جایزه بهترین انیمیشن را از آن خود کند.

3- در جستجوی نمو (2003)

در جستجوی نمو

Finding Nemo از نگاه انجمن فیلم آمریکا یکی از ده فیلم برتر جهان در سبک انیمیشن است. داستان فیلم درباره یک دلقک ماهی است که پسرش را در اقیانوس گم می کند و با کمک یک ماهی دیگر به نام دوری به جستجوی نمو می پردازد. پدر نمو و دوری باید در حین سفر از دست کوسه ها، شکارچیان و تله هایشان فرار کنند. پس از ماجراهای فراوان در نهایت پدر و پسر یکدیگر را پیدا می کنند. دنباله این انیمیشن در سال 2016 ساخته شد. این قسمت نیز مانند قسمت قبل، بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

4- یخ زده (2013)

یخ زده

Frozen پرفروش ترین انیمیشن دنیاست. این انیمیشن درباره زندگی دو دختر به نام السا و انا است. السا قدرت جادویی خطرناکی دارد و می تواند هر چیزی را به برف و یخ تبدیل کند. او به طور اتفاقی کشورش را در زمستان ابدی فرو می برد و بخاطر این اتفاق از شهر خود فرار می کند و به یک کوه بلند و یخی پناه می برد. حال خواهرش آنا به کمک فردی به نام کریستوف سعی دارد السا را پیدا کند.

5- اعجوبه ها (2017)

 اعجوبه ها

The Incredibles داستان زندگی پسر بچه ای به نام آگوست پولمن را روایت می‌کند که در اثر بیماری سندرم تریچر کالینز از بدو تولد چهره متفاوتی نسبت به دیگران دارد. همین موضوع باعث گوشه گیری و تحصیل او در خانه شده است. آگوست زمانی که به کلاس پنجم می رود، تصمیم می گیرد به مدرسه رفته و همراه با هم سن و سالانش به تحصیل بپردازد. همین موضوع دلیلی برای مسخره کردن آگوست توسط همکلاسانش شده و او را در یافتن دوست دچار مشکل می کند.

6- درون و بیرون (2015)

درون و بیرون

Inside Out داستان دختری به نام رایلی است که سعی می کند با شروع کار پدرش در سان فرانسیسکو از زندگی قبلی خود فاصله گرفته و خود را زندگی جدید وفق دهد. این موضوع سبب ایجاد آشفتگی هایی در ذهن او شده و به خاطر از دست دادن شادی درونی ، تحت تاثیر خشم و نفرت قرار می گیرد و با حضور غم و ناراحتی احساس پشیمانی می کند. در واقع می توان گفت پنج احساس اصلی هستند که رایلی را کنترل می کنند؛ شادی، غم، ترس، خشم و نفرت.

7- کلاوس (2019)

کلاوس

انیمیشن Klaus داستان زندگی پسر تنبل رئیس اداره پست است که برای انجام ماموریت پستی به یک شهر دورافتاده تبعید می شود. او اگر در این کار شکست بخورد، از ارث محروم می شود. کلاوس پس از تبعید متوجه می شود که دو طایفه به نام های الینگبو و کروم تمامی جمعیت این شهر را تشکیل داده اند. این دو طایفه دائما با یکدیگر در حال جنگیدن هستند و هیچ نامه ای برای یکدیگر ارسال نمی کنند. این پسر باید ظرف مدت یک سال شش هزار نامه جابجا کند و با این شرایط ناامیدانه به دنبال افرادی برای ارسال نامه می گردد.

8- تیزپا (2008)

 تیزپا

انیمیشن bolt درباره زندگی یک سگ سفید آمریکایی به نام تیزپا است. این سگ بیشتر عمر خود را در یک سریال تلویزیونی در نقش سگ قهرمان گذرانده است و حالا به دلیل یک حادثه از گروه جدا می شود و در خیابان های نیویورک سرگردان می شود. او به همراه یک گربه و همستر سعی می کند خانه خود را بیابد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها