این فیلم های علمی تخیلی ۲۰۲۳ را از دست ندهید!

امروز قصد داریم بهترین فیلم های علمی، تخیلی ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۵۰۰۲
این فیلم های علمی تخیلی 2023 را از دست ندهید!

راهنماتو- تنها یک مکان وجود دارد که می توانید در آن کلون ها، سفر به آینده، مارمولک های غول پیکر و مبارزات فضایی را مشاهده کنید؛ در این ژانر خلاقانه که با عنوان داستان های علمی، تخیلی شناخته می شود، هر چیزی می تواند ممکن شود. داستان های علمی، تخیلی ما را به مکان‌هایی فراتر از تصور می برند و ایده های شگفت انگیزی از آینده بشریت را به ما نشان می دهند.

به گزارش راهنماتو، این نوع داستان در ادبیات، فیلم، تلویزیون و سایر رسانه‌های امروزی موثر و محبوب واقع شده است و علاوه بر ارائه سرگرمی، جامعه امروزی را مورد انتقاد قرار داده و به بررسی جایگزین آن می پردازد. اگر شما هم به تماشای فیلم های علمی، تخیلی علاقمندید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه نمایید. امروز قصد داریم بهترین فیلم های علمی، تخیلی 2023 را به شما معرفی کنیم:

1- شصت و پنج

«شصت و پنج» یک فیلم علمی تخیلی، درام، ماجراجویی امریکایی به کارگردانی اسکات بک می باشد که بازیگرانی همچون آدام درایور، آریانا گرینبلات، کلوی کلمن و نیکا کینگ در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی خلبانی است که پس از سقوط در یک سیاره ناشناخته، متوجه می شود که روی زمین 65 میلیون سال پیش گرفتار شده است. او باید همراه با یک بازمانده دیگر به نام کوآ راه خود را از طریق دریا طی کند تا در زمینی ناشناخته مملو از موجودات خطرناک ماقبل تاریخ از جمله دایناسورها، زنده بماند.

شصت و پنج

2- استخر بی نهایت (Infinity Pool)

«استخر بی نهایت» یک فیلم امریکایی در ژانر ترسناک، معمایی، علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی براندون کراننبرگ است. در این فیلم بازیگرانی مانند الکساندر اسکارسگارد، میا گوت و کلئوپاترا کلمن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی نویسنده ای است که به همراه همسرش برای تعطیلات به جزیره‌ای مرموز و دور افتاده می‌روند. او و همسرش تصمیم می گیرند به همراه دو نفر از خوانندگان کتابهایش به مناطق بکر جزیره بروند. پا گذاشتن به محوطه‌ی خارج از هتل باعث می شود تا همه چیز عوض شود و از این پس ماجرای فیلم شبیه کابوسی می شود که هیچ کس انتظارش را ندارد.

 استخر بی نهایت

3- مگ 2: گودال (Meg 2: The Trench)

فیلم «مگ 2: گودال» یک فیلم ترسناک، اکشن، علمی، تخیلی، ماجراجویی و هیجان انگیز امریکایی به کارگردانی بن ویتلی می باشد که بازیگرانی همچون جیسون استاتهام و بینگ بینگ لی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم قرار است در 4 آگوست (13 مرداد 1402) اکران شود.

خلاصه داستان: این فیلم درباره یک تیم تحقیقاتی است که در سفری اکتشافی به عمیق‌ترین نقاط اقیانوس سفر می کنند و با تهدید یک عملیات استخراج شرورانه مواجه می شوند. آنها برای بقا مجبور به نبرد با مگالودون‌های غول آسا و غارتگران بی‌رحم محیط زیست می شوند.

 مگ 2: گودال

4- تایرون را شبیه سازی کردند (They Cloned Tyrone)

«تایرون را شبیه سازی کردند» یک فیلم کمدی، علمی، تخیلی امریکایی به کارگردانی ژول تیلور می باشد که بازیگرانی همچون کیفر ساترلند، جیمی فاکس و جان بویگا در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم یک ثانیه شما را می خنداند و ثانیه ای دیگر موجب استرستان خواهد شد. این فیلم در 24 جولای (5 مرداد) اکران خواهد شد.

خلاصه داستان: این فیلم درباره زندگی سه دوست است که بر اثر مجموعه ای رویدادهای وهم‌آور به سوی یک توطئه دولتی خطرناک و مرموز کشیده می شوند و سعی دارند این توطئه را کشف کنند.

 تایرون را شبیه سازی کردند

5- سوسک آبی (Blue Beetle)

«سوسک آبی» یک فیلم علمی تخیلی به کارگردانی آنخل مانوئل سوتو می باشد. این فیلم محصول امریکا و مکزیک است و بازیگرانی همچون زولو ماریدونا، آدریانا بارازا، الپیدیا کاریلو، برونا مارکزین و سوزان ساراندون در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم قرار است در 18 آگوست (27 مرداد 1402) اکران شود.

خلاصه داستان: فیلم سوسک آبی داستان زندگی یک نوجوان قهرمان مکزیکی به نام جیمی ریس را روایت می کند که با پیدا کردن یک سوسک عجیب، به توانایی ماورایی فوق العاده ای دست پیدا می کند. با تبدیل شدن جیمی به یک سوسک آبی علاوه بر دستیابی به قدرت، مسئولیت بزرگی نیز به او محول می شود.

سوسک آبی

6- خالق (The Creator)

«خالق» یک فیلم اکشن، درام، علمی، تخیلی امریکایی به کارگردانی گرت ادواردز است که ستارگانی همچون جان دیوید واشینگتن، جما چان، رالف اینسون، آلیسون جنی و کن واتانابه در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم قرار است در تاریخ 29 سپتامبر(7 مهر) اکران شود.

خلاصه داستان: در نبرد بین انسان ها و هوش مصنوعی، چه کسی پیروز می شود؟ این فیلم رقابت بین انسان و هوش مصنوعی را در آینده به تصویر می کشد. یک مامور سابق نیروهای ویژه به نام جاشوا که از ناپدید شدن همسرش غمگین است، استخدام می شود تا رهبر شرور هوش مصنوعی را پیدا کند.

خالق

7- تل ماسه 2 (Dune: Part Two)

«تل ماسه 2» یک فیلم علمی تخیلی به کارگردانی دنی ویلنوو است که بازیگرانی همچون تیموتی شالامی، زندایا، ربکا فرگوسن و آستین باتلر در آن به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم قرار است در 17 نوامبر (26 آبان) منتشر شود. نسخه اصلی این فیلم که برنده شش جایزه اسکار شد، در سال 2021 هم در سینماها و هم در HBO Max اکران شده بود.

خلاصه داستان: بخش دوم این فیلم در ادامه فیلم تلماسه قرار می گیرد و روایتی از سفر دوک پل اتریدیز را به نمایش می‌گذارد. دوک پل اتریدیز قدرت بخصوصی در هدایت بشریت به سمت آینده ای بهتر دارد. او تلاش می کند با کمک چانی و فرمن از توطئه‌گرانی که خانواده اش را از بین برده اند، انتقام بگیرد.

تل ماسه 2

نظرات
پربازدیدترین خبرها