بهترین سرخ کن های رژیمی ارزان قیمت بازار

اگر شما هم قصد خرید یک سرخ کن بدون روغن مقرون به صرفه و باکیفیت را دارید، ما به شما بهترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد.

شناسه خبر: ۳۶۵۱۱۹
بهترین سرخ کن های رژیمی ارزان قیمت بازار

راهنماتو- غذاهای سرخ شده از محبوبیت زیادی در سفره ما ایرانی ها برخوردارند. متاسفانه بزرگترین مشکل این دسته از غذاها چربی بالای آنهاست که می تواند تاثیرات نامطلوبی بر سلامتی ما داشته باشد. اما خوشبختانه به لطف فناوری های جدید، راه حل مناسبی برای کاهش مضرات غذاهای سرخ شده ارائه شده است؛ شما می توانید با خرید یک سرخ کن بدون روغن میزان استفاده از روغن و چربی غذا را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

به گزارش راهنماتو، سرخ کن های بدون روغن، غذا را با بدون نیاز به غوطه وری در روغن و با استفاده از یک سیستم گردش هوای گرم با سرعت بالا سرخ می کند. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از این سرخ کن ها به سالم ترین و خوش طعم ترین سیب زمینی سرخ کرده، مرغ، ماهی، سبزیجات و دیگر غذاهای سرخ کردنی دسترسی داشته باشید. قیمت سرخ کن های بدون روغن موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی 1 میلیون و 900 هزار تومان تا حدود 36 میلیون تومان متغیر است. اگر شما هم قصد خرید یک سرخ کن بدون روغن مقرون به صرفه و باکیفیت را دارید، ما به شما بهترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

محصول پیشنهادی ما: سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758 (قیمت: 3,820,000 تومان)

سرخ کن بدون روغن GAF-758 گوسونیک یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار است که ویژگی های قابل قبولی را نسبت به دیگر سرخ کن های بدون روغن در این رنج قیمتی ارائه می دهد. اولین ویژگی این محصول که توجه ما را به خود جلب کرد، برخورداری از المنت قدرتمند و توان مصرفی بالا (1750 وات) است. این دستگاه قادر است انواع مواد غذایی اعم از گوشت، سبزیجات، قارچ و ... را بخوبی سرخ کند. قابلیت تنظیم دما تا حداکثر 200 درجه سانتی گراد، یکی دیگر از ویژگی های جذاب این دستگاه است که به شما این امکان را می دهد تا متناسب با ماده غذایی دمای مورد نظر خود را برای سرخ کردن انتخاب کنید.

سرخ کن

این سرخ کن 8 لیتری دارای 8 برنامه متنوع پخت می باشد و شما می توانید با استفاده از نمایشگر لمسی دیجیتالی آن، تنظیمات مربوط به سرخ کردن مواد غذایی را انجام دهید. از دیگر ویژگی های جالب توجه این محصول می توان به طراحی مدرن و شیشه ای ظرف سرخ کن اشاره کرد که امکان مشاهده و کنترل مواد غذایی در حال پخت را فراهم می کند. پوشش داخلی سبد این سرخ کن از جنس تفلون نچسب بوده و به راحتی تمیز می شود. اگر دیگر قابلیت های این محصول می توان لامپ داخلی، ظرف متحرک و قابل شستشو و تایمر 60 دقیقه ای را نام برد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل سرخ کن بدون روغن توان مصرفی ظرفیت تنظیم حرارت نمایشگر لمسی قابلیت های دیگر قیمت
سرخ کن شیائومی pro 4l 1600 وات 4 لیتر دارد دارد برنامه ریزی 24 ساعته، هوشمند، خاموشی خودکار، یخ زدایی 5,500,000 تومان
سرخ کن فیلیپس HD9200 1400 وات 4.1 لیتر دارد ندارد فیلتر قابل تعویض، تایمر60 دقیقه ای، 5,100,000 تومان
سرخ کن سانفورد SF2457 1200 وات 3.5 لیتر دارد ندارد قطع خودکار، نظافت آسان، تایمر 60 دقیقه ای 3,100,000 تومان
سرخ کن سیلورکرست JD689B 1400 وات 8 لیتر دارد دارد قطع خودکار، تفکیک قطعات 2,550,000 تومان
نظرات
پربازدیدترین خبرها