آیا هویت شخصیت منفی Mortal Kombat ۱ فاش شده است؟

بازیکنان تیزبین در اولین روز تست فشار سرورهای Mortal Kombat ۱ به هویت کارکتر شرور بازی پی بردند.

شناسه خبر: ۳۶۵۱۷۶
آیا هویت شخصیت منفی Mortal Kombat 1 فاش شده است؟

راهنماتو - ممکن است بازیکنان Mortal Kombat 1 در همان روز اول تست استرس Mortal Kombat 1 متوجه شده باشند که شخصیت منفی اصلی بازی کیست. بر اساس برخی تیزرهایی که بازیکنان مورتال کمبت دریافت کرده‌اند، یکی از تئوری‌های در حال گردش در میان بازیکنان در حال حاضر این است که شخصیت منفی اصلی بازی و احتمالاً کارکتر یا باس نهایی بازی که بازیکنان مجبور به مبارزه خواهند شد، کسی نیست جز Onaga، پادشاه اژدها(The Dragon King). این مبارز مورتال کامبت مدت‌هاست که از کانون توجهات دور بوده و تنها در بازی‌های اخیر مورتال کامبت و به صورت نقش کوتاه حضور داشته به طوری که شانگ تسونگ همیشه کارکتر منفی اصلی بوده است، اما دلیل کافی برای این باور وجود دارد که اکنون اوناگا می‌تواند بازگشته باشد.

به گزارش راهنماتو، البته همیشه این احتمال وجود دارد که ارجاعات به Onaga فقط اشاره ای به تاریخچه شخصیت در بازی های Mortal Kombat باشد و شرور اصلی شخص دیگری باشد، اما در حال حاضر، در اینجا چیزی است که Mortal Kombat 1 در مورد این شخصیت می گوید:

اگرچه نمی‌توان اوناگا را به عنوان یک شخصیت قابل بازی یا Kameo Fighter در لیست اخیر یافت، اما بازیکنان قبلاً در تست استرس اشاره ای به او پیدا کرده اند. هنگامی که دو بازیکن Fire God Liu Kang به مصاف یکدیگر می روند، یکی از آنها از دیگری در مورد خط زمانی خود و اینکه آیا Onaga در آن وجود دارد می پرسد. خدای آتش دیگر لیو کانگ با "در آن وجود دارد؟ او بر آن حکومت می کند." پاسخ می دهد.

در حال حاضر، Onaga در بیش از یک بازی Mortal Kombat در طول سال ها مورد اشاره قرار گرفته است. او اخیراً در Mortal Kombat X و Mortal Kombat 11 حضوری کوتاه داشت. (یک کمئو واقعی یا حضوری کوتاه، نه یک Kameo Fighter که یک ویژگی جدید در Mortal Kombat 1 است)، اگرچه او هرگز دیده نشد و فقط به او اشاره شد.

همانطور که اشاره شد، Shang Tsung برای هر کسی که می‌خواهد پیش‌بینی کند که شرور اصلی بازی Mortal Kombat چه کسی است، انتخاب واضحی است. او در طول سال‌ها در بسیاری از بازی‌ها شخصیت منفی اصلی بوده و در اکثر فیلم‌ها نیز حضور مشابهی داشته است، هرچند در مواردی مانند انیمیشن Mortal Kombat Legends: Snow Blind، طرفداران خوشحال بودند که بالاخره شخص دیگری را به عنوان شخصیت منفی اصلی می‌بینند.

Shang Tsung قطعاً یک شرور در Mortal Kombat 1 است (و همچنین یک DLC و یک شخصیت قابل بازی)، اما کارگردان Ed Boon قبلاً تأیید کرده است که او تنها شرور نیست.

بون در پاسخ به این سوال که کارکتر منفی اصلی Mortal Kombat 1 کیست، گفت: "خب ما قبلاً تأیید کرده‌ایم که Shang Tsung در بازی حضور دارد. او تنها شخصیت منفی ما نیست. شخصیت منفی های دیگری نیز در بازی وجود دارند. اما مطمئنا شانگ سونگ یکی از بزرگ‌هاست."

اما باز هم، اینها حدس و گمان است تا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد فهرست مبارزان کامل بازی و جزئیات بیشتر داستان بشنویم. Mortal Kombat 1 در 19 سپتامبر 2023 و یا 23 شهریور 1402 منتشر می شود، بنابراین ما تا آن زمان فرصت داریم تا در مورد بازگشت احتمالی Onaga بیشتر بشنویم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها