با تماشای این ۸ فیلم در زمان سفر کنید!

امروز قصد داریم هشت فیلم برتر با موضوع سفر در زمان را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۶۱۳۷
با تماشای این 8 فیلم در زمان سفر کنید!

راهنماتو- سفر در زمان یکی از جذاب ترین گنجینه های علمی، تخیلی است که مدت های زیادی است مورد توجه نویسندگان، فیلمسازان و دانشمندان قرار گرفته است. موضوع سفر به زمان تنها به فیلم های علمی تخیلی محدود نمی شود. بسیاری از فیلمسازان از این موضوع پرطرفدار و جذاب در فیلم های عاشقانه، درام، خانوادگی، کمدی و حتی فیلم های هیجان انگیز با موضوع قاتل سریالی بهره برده اند. چه کسی است که دوست نداشته باشد با سفر کردن به گذشته اشتباهات خود را اصلاح کند و یا با سفر به چند سال بعد، از نگرانی های خود درباره آینده بکاهد؟ اگر شما هم به تماشای این گونه فیلم ها علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه نمایید. امروز قصد داریم هشت فیلم برتر با موضوع سفر در زمان را به شما معرفی کنیم:

1- لوپر (2012)

به گزارش راهنماتو، Looper یک فیلم اکشن، علمی تخیلی محصول سال 2012 ایالات متحده و به نویسنده و کارگردانی ریان جانسون می‌باشد. از جمله بازیگرانی که در آن به ایفای نقش پرداخته اند می توان به بروس ویلیس، جوزف گوردون-لویت، امیلی بلانت، پایپر پرابو و جف دانیلز اشاره کرد.

خلاصه داستان: این فیلم داستان یک گروه تبهکاری در سال 2044 است که برای افرادی از آینده کار می‌کنند. در آن هنگام سفر به زمان هنوز ابداع نشده است. در آینده ای نه چندان دور یعنی سال 2074 مسافرت در زمان ابداع خواهد شد، اما برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در همان زمان بلافاصله ممنون می گردد. آنها به صورت غیرقانونی افراد مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت دست بسته به زمان حال (سال 2044) می فرستند تا توسط مزدورانی به نام لوپر از بین بروند. آنها به این ترتیب قربانی خود را از چرخه اتفاقات آینده حذف می کنند. دستمزد این مزدوران به صورت شمش‌های نقره یا طلا در داخل لباس قربانیان جاسازی می‌شود.

 لوپر

2- تضمینی برای امنیت نیست (2012)

Safety Not Guaranteed یک فیلم کمدی، رمانتیک، علمی، تخیلی آمریکایی محصول سال 2012 میلادی به کارگردانی کالین ترورو است. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند، می توان به آبری پلازا، مارک دوپلاس، جیک جانسون و کاران سونی اشاره کرد.

خلاصه داستان: کنت، مرد جوانی است که موفق شده ماشین زمان را اختراع کند. او برای سفر خود به یک همسفر نیاز دارد. به همین خاطر در روزنامه آگهی می دهد و پس از مدتی همسفرانش را پیدا می کند. آیا آنها واقعا می توانند به کمک این ماشین در زمان سفر کنند؟

تضمینی برای امنیت نیست

3- اثر پروانه ای (2004)

The Butterfly Effect یک فیلم تریلر روان‌شناختی به نویسندگی و کارگردانی اریک برس و جی. مکی گروبر و با بازی اشتون کوچر و ایمی اسمارت، محصول سال 2004 امریکا است. نسخه دوم این فیلم با نام اثر پروانه ای 2 در سال 2006 ساخته شد و نسخه سوم آن نیز با نام اثر پروانه ای 3 سه سال بعد تولید شد.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی یک جوان 20 ساله دانشجو را روایت می کند که در دوران کودکی حافظه خود را از دست می دهد. او در 20 سالگی در می یابد که می تواند به گذشته سفر کند و با ذهن بالغ فعلی خود در بدن جوانی اش زندگی کند. او تلاش می کند با تغییر رفتارهای گذشته اش، حال را تغییر دهد و شرایط زندگی خود و دوستانش را بهتر کند.

 اثر پروانه ای

4- جکوزی ماشین زمان (2010)

Hot Tub Time Machine یک فیلم علمی، تخیلی و رازآلود امریکایی به کارگردانی استیو پینک می باشد. جان کیوسک، راب کوردری، کریگ رابینسون، کلارک دوک، کریسپین گلاور، لیزی کاپلان از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. دنباله این فیلم با نام جکوزی ماشین زمان 2 در سال 2015 ساخته شده است.

خلاصه داستان: وقتی که لو دچار دردسر می­ شود، نيک و جيکوب جکوزی ماشين زمان را برای برگشتن به گذشته روشن می کنند. اما بر خلاف انتظار، آنها سر از آینده ای که آدام جونيور در آن زندگی می کند، در می آورند. آنها باید تلاش کنند تا با تغییر آینده، بتوانند گذشته، که در واقع اکنون است، را نجات دهند.

جکوزی ماشین زمان

5- پروژه آدام (2022)

The Adam Project یک فیلم امریکایی در ژانر اکشن، ماجراجویی به کارگردانی شاون لوی می باشد و رایان رینولدز، جنیفر گارنر، زوئی سالدانا، مارک روفالو ،کاترین کینر و واکر اسکوبل در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی مردی را به تصویر می کشد که به گذشته سفر می کند تا از 13 سالگی خود برای نجات آینده خود کمک می گیرد.

پروژه آدام

6- مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (2014)

X-Men: Days Of Future Past یک فیلم ابرقهرمانی امریکایی به کارگردانی برایان سینگر است که بر اساس مجموعه کتاب‌های مصور مردان ایکس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم هفتمین قسمت در سری فیلم‌های مردان ایکس است که مستقیماً ادامه نسخه مردان ایکس: آخرین ایستادگی در سال 2006 و مردان ایکس: کلاس اول در سال 2011 می باشد. در این فیلم بازیگرانی همچون هیو جکمن، جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، هلی بری، آنا پاکوین، جنیفر لارنس و الن پیج به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: گروه ایکس من ولورین را به گذشته می فرستند تا در تاریخ تغییر ایجاد کند و از اتفاقی جلوگیری کند که نتیجه آن می تواند برای انسان های جهش یافته زجر آور باشد.

مردان ایکس: روزهای گذشته آینده

7- دانی دارکو (2001)

Donnie Darko یک فیلم درام، تریلر، علمی تخیلی امریکایی به نویسندگی و کارگردانی ریچارد کلی است و از جمله بازیگران آن می توان به جیک جیلنهال، جنا ملون، درو بریمور و مگی جیلنهال اشاره کرد.

خلاصه داستان: این فیلم درباره زندگی نوجوانی به نام دانی دارکو است که شب ها در خواب راه می رود. او یک شب در حالت خواب از خانه خارج می شود و با یک خرگوش وحشتناک دو متری که از آینده آمده است، دوست می شود. خرگوش به دانی می گوید که دنیا در 28 روز و 6 ساعت و 42 دقیقه دیگر به پایان می رسد. داستان به همین جا ختم نمی شود و در ادامه پای سفر در زمان، ماوراطبیعه، المان‌های فیلم‌های ترسناک و علمی‌-تخیلی و سناریوهای پایان دنیا به ماجرا باز می شود.

دانی دارکو

8- تقدیر (2014)

Predestination فیلمی در ژانر علمی، تخیلی و مهیج به کارگردانی برادران اسپیریگ است که بازیگرانی همچون ایتن هاک، سارا اسنوک و نوآه تیلور در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم درباره مامور یک سازمان سری است که با سفر در زمان سعی در پیدا کردن و از بین بردن یک تروریست بمب گذار را دارد. فیلم روایتگر داستان زندگی او در زمان های مختلف و مواجهه او با افراد مختلف است.

 تقدیر

نظرات
پربازدیدترین خبرها